Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
FantasiFoster Tjej, 31 år

118 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2010 kl. 12:56
FantasiFoster Tjej, 31 år

Det e nog så jävla rätt som det kan bli faktiskt.

emo Kille, 30 år

1 315 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2010 kl. 13:10
emo Kille, 30 år

Citat från polarbear


Jag hade inte gjort abort om jag blev med barn :)
Jag är emot onödiga aborter, kan man ta hand om barnet så kan man.[/i]

det har ju också med vilja att göra
vad är mening med att uppfostra ett barn när man inte vill eller något liknande ?

VeSeLkO Kille, 36 år

661 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2010 kl. 20:05
VeSeLkO Kille, 36 år

preciss : )

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 19:23
bebo_ Tjej, 33 år

Att döda ett foster är som att döda insekter. De är fortfarande levande varelser men inget jag tyr mig till.

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 21:53
cr0w Kille, 33 år

Citat från bebo


Att döda ett foster är som att döda insekter. De är fortfarande levande varelser men inget jag tyr mig till.

<3

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 22:05
Zalbeyx Kille, 36 år

Eftersom det finns så många omständigheter runt frågor som har med abort att göra, anser jag det en självklarhet för mänskliga rättigheter att kunna bestämma själv, om man ibland vill låta ett barn växa upp i en dålig miljö t ex.
Hellre ett dåligt liv än inget liv alls skulle jag aldrig säga, bättre att man gör abort när det ändå finns överskott

rolfenN Tjej, 35 år

407 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:26
rolfenN Tjej, 35 år

Citat från pansarpung


Det behöver ju inte ens vara ett foster när man gör abort.
------------------------------------------------------------------------
Hysterin är väl om att det kan bli ett liv, man tänker futuristiskt. Att göra abort är som att döda någon i framtiden.

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:27
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från Kite


Citat från pansarpung

Det behöver ju inte ens vara ett foster när man gör abort.
------------------------------------------------------------------------
Hysterin är väl om att det kan bli ett liv, man tänker futuristiskt. Att göra abort är som att döda någon i framtiden.


Och jag kan förutse det förflutna, vad är din poäng?

Sexybiatch Tjej, 33 år

59 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:28
Sexybiatch Tjej, 33 år

ABORT E SÅ JÄÄÄVLA RÄTT!! saken i magen har för fan inget liv palla bry sig då !! om man inte är egoist så kommer man ingenstans i livet

Dinkel Tjej, 36 år

2 389 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:29
Dinkel Tjej, 36 år

Jag är för retroaktiv abort.

Cl0wns Tjej, 31 år

193 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:30
Cl0wns Tjej, 31 år

Det är ju bättre att göra abort än att föda en unge som man inte kan tahand om.

rolfenN Tjej, 35 år

407 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:31
rolfenN Tjej, 35 år

Citat från Zalbeyx


Citat från Kite

Citat från pansarpung

Det behöver ju inte ens vara ett foster när man gör abort.
------------------------------------------------------------------------
Hysterin är väl om att det kan bli ett liv, man tänker futuristiskt. Att göra abort är som att döda någon i framtiden.

Och jag kan förutse det förflutna, vad är din poäng?



Ingenting, jag skriver bara vad vissa andra påstår, jag skrev aldrig att det var vad jag tyckte?

Enligt den teorin hade det varit lika illa med föräldrar som väljer att inte ha barn, och aldrig bli gravida, så den suger.

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:33
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från Kite


Citat från Zalbeyx

Citat från Kite

Citat från pansarpung

Det behöver ju inte ens vara ett foster när man gör abort.
------------------------------------------------------------------------
Hysterin är väl om att det kan bli ett liv, man tänker futuristiskt. Att göra abort är som att döda någon i framtiden.

Och jag kan förutse det förflutna, vad är din poäng?


Ingenting, jag skriver bara vad vissa andra påstår, jag skrev aldrig att det var vad jag tyckte?

Enligt den teorin hade det varit lika illa med föräldrar som väljer att inte ha barn, och aldrig bli gravida, så den suger.


Så i teorin...att skaffa barn och göra abort är ungefär samma sak som att inte försöka skaffa barn? Hmm, trevligt....

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:37
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från korruption


Citat från Cl0wns

Det är ju bättre att göra abort än att föda en unge som man inte kan tahand om.

Finns ju dock andra par som skulle vilja adoptera ungen istället för att göra en abort..


Yes, för barn är gåvor man helt enkelt kan ge bort för att man själv inte kan eller vill ta hand om den, ett mycket...uhm logiskt resonnemang indeed.
Den enes död är den andres bröd....

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:38
sten Tjej, 32 år

Citat från korruption


Citat från Cl0wns

Det är ju bättre att göra abort än att föda en unge som man inte kan tahand om.

Finns ju dock andra par som skulle vilja adoptera ungen istället för att göra en abort..


Finns ju dock par/singlar vars liv skulle rasa om de var tvungna att ta sig igenom en graviditet.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet