Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
16 januari 2010 kl. 16:03
cr0w Kille, 33 år

Citat från DanneVafan


Citat från iDru

Jo men folk ser ju inte träd som medveteande... Eller vissa djur som man dödar för päls och skit.
Ska man INTE få göra abort för att det är "död människor när de är försvarslösa" så ska man inte jaga för mat eller päls.
Och inte heller fälla träd.
Eller förstöra något organiskt alls!

inte klippa gräs

Nope.
Det är massmord.

HAHAHAHAHAHAHAHAH


Tillåter vi gräsklippning, så ska vi tillåta Abort.

Brb, protetsing against cutting grass

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 09:08
Nykaria Tjej, 35 år

Idioter...

Shyisma Kille, 33 år

3 896 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 09:14
Shyisma Kille, 33 år

rätt every fucking day

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2010 kl. 09:27
Nykaria Tjej, 35 år

>:DDD

DendrofiLporr Kille, 33 år

739 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 14:30
DendrofiLporr Kille, 33 år

Jag ska våldta er allihopa och sedan håna er för att ni begår mord.

Borderline Kille, 30 år

251 forumsinlägg

Skrivet:
24 januari 2010 kl. 15:00
Borderline Kille, 30 år

Citat från DendrofiLporr


Jag ska våldta er allihopa och sedan håna er för att ni begår mord.
--------------------------------------------------------------------------

Devojce Tjej, 35 år

214 forumsinlägg

Skrivet:
25 januari 2010 kl. 09:27
Devojce Tjej, 35 år

Jag känner att det är alldeles för mycket pantade män här för min smak. Jag ska absolut inte lägga mig i den här diskussionen för då slutar det med massaker från min sida.

Jag är absolut för abort, allt annat är förlegat och okunnigt.

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
25 januari 2010 kl. 09:29
polarbear Tjej, 34 år

SÅ LÄNGE DET ÄR NÖDVÄNDIGT ATT GÖRA ABORT ÄR DET OKEJ.
Men är man kapabel nog att ta hand om ett barn så tycker jag man faktiskt kan göra det.

Wikipedia Tjej, 30 år

1 335 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 15:18
Wikipedia Tjej, 30 år

RÄTT

RaggeKan Kille, 30 år

2 993 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 16:16
RaggeKan Kille, 30 år

Citat från polarbear


SÅ LÄNGE DET ÄR NÖDVÄNDIGT ATT GÖRA ABORT ÄR DET OKEJ.
Men är man kapabel nog att ta hand om ett barn så tycker jag man faktiskt kan göra det.


Word.

OhCunt Kille, 35 år

927 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 16:17
OhCunt Kille, 35 år

smaken är som baken delad

varghonan Kille, 33 år

2 084 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 16:19
varghonan Kille, 33 år

Helt rätt, lär bergslejon göra abort också så dom kan rädda oss ifrån Antichrist.

Yaymudkip Kille, 32 år

567 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 16:20
Yaymudkip Kille, 32 år

Men suck, det jävla efterblivna ''låt ett liv leva'' argumentet har debunkat så jävla länge sen att det inte ens är roligt. Så jävla tröttsamt att folk gör såna argument som är helt fria från logik.

http://www.youtube.com/watch?v=NTCPdXNiemQ

Tvivlar på att de som gör det argumentet kommer kunna fatta videon tho, ofta att de klarar av att kunna engelska :O:O:O.

Smutser Tjej, 30 år

838 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 20:50
Smutser Tjej, 30 år

Hey, det finns massor av anledningar att göra abort, massor att inte göra det. Blir man våldtagen=Ofc ska man göra abort. Ångrar man sig lite senare=Icke abort. Det är en enkel sak, var man medveten om vad man gjorde ska man absolut inte göra abort, men om P-pillren inte funkade, kondomen brast etc så är det väl ganska upp till var och en. Många menar att man kan adoptera bort barnet, men om man är 15 år gammal och går omkring i skolan med värsta magen blir man ju allt som oftast kallad hora eller liknande. Är man däremot 35 och känner plötsligt "nämen oj jag skulle ju till kreta i sommar, inte kan jag gå omrking där med alla garviditetskilon, ofräscht" så är det självklart en annan sak.

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 23:33
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från Yaymudkip


Men suck, det jävla efterblivna ''låt ett liv leva'' argumentet har debunkat så jävla länge sen att det inte ens är roligt. Så jävla tröttsamt att folk gör såna argument som är helt fria från logik.


Det där med "låt ett liv leva" är ju också individuellt vad man kallar ett liv.
Så det är inte fel att säga så, det är inte heller fel att inte kalla det för liv.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet