Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
SPERM Kille, 34 år

3 150 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 23:03
SPERM Kille, 34 år

Ser inge fel i det!

haexhammaren Kille, 32 år

3 360 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 23:03
haexhammaren Kille, 32 år

Att göra barn är fel. Så abort är oräkneligen inte bara rätt, det är ett absolut måste.

Ahaokej Tjej, 33 år

1 334 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 23:06
Ahaokej Tjej, 33 år

tycker att det är OK att göra abort om man känner sig för ung för att föda.
Dock så tycker jag inte att det är så OK att göra abort om det var meningen att egentligen ha barnet och sen bara ångra sig.

Oups Tjej, 35 år

5 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 23:37
Oups Tjej, 35 år

well "okej"

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 10:57
Emojavel Kille, 32 år

Paganblut, du missar det med att den faktiskt är ett liv, det kan bli en människa som förändrar världen.

Flissann Tjej, 33 år

866 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 12:20
Flissann Tjej, 33 år

alltså, de flesta säger att den enda gången det är okej med abort är vid våldtäkt och om preventivmedlet inte funkade, annars får man skylla sig själv.
och det låter på er som att det bara är kvinnans ansvar att se till att sexet är skyddat!

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 12:23
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Flissann


alltså, de flesta säger att den enda gången det är okej med abort är vid våldtäkt och om preventivmedlet inte funkade, annars får man skylla sig själv.
och det låter på er som att det bara är kvinnans ansvar att se till att sexet är skyddat!


Ni kvinnor är så oansvarsfulla.

Flissann Tjej, 33 år

866 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 12:39
Flissann Tjej, 33 år

Citat från LiBRA69


Ni kvinnor är så oansvarsfulla.[/i]

så du menar att det bara är vårat ansvar?

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 12:41
Emojavel Kille, 32 år

Flissann, ironi (:

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 12:42
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Flissann


Citat från LiBRA69

Ni kvinnor är så oansvarsfulla.

så du menar att det bara är vårat ansvar?


Det roliga är att jag visste att du skulle ta det seriöst <3

Flissann Tjej, 33 år

866 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 15:31
Flissann Tjej, 33 år

Citat från LiBRA69


Det roliga är att jag visste att du skulle ta det seriöst <3[/i]

jag tog det seriöst bara för att jag var osäker på om du var seriös eller inte :)

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 22:22
Jah Kille, 34 år

Citat från Flissann


så du menar att det bara är vårat ansvar?

well. det är inte vi som blir gravida.
så klart att vi får ta det ansvaret aswell, but you get my point?

Flissann Tjej, 33 år

866 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 22:28
Flissann Tjej, 33 år

Citat från Jah


well. det är inte vi som blir gravida.
så klart att vi får ta det ansvaret aswell, but you get my point?[/i]

nej, men ni drabbas ju också av det om vi blir gravida.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 22:29
Jah Kille, 34 år

Citat från Flissann


nej, men ni drabbas ju också av det om vi blir gravida.

har vi då inte ett hum om ni ska göra abort eller inte?

FUX Tjej, 33 år

336 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 22:32
FUX Tjej, 33 år

jag fattar inte hur man kan tycka att det inte är okey med abort?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet