Abort - Rätt eller fel?
Ser inge fel i det!
Att göra barn är fel. Så abort är oräkneligen inte bara rätt, det är ett absolut måste.
tycker att det är OK att göra abort om man känner sig för ung för att föda.
Dock så tycker jag inte att det är så OK att göra abort om det var meningen att egentligen ha barnet och sen bara ångra sig.
well "okej"
Paganblut, du missar det med att den faktiskt är ett liv, det kan bli en människa som förändrar världen.
alltså, de flesta säger att den enda gången det är okej med abort är vid våldtäkt och om preventivmedlet inte funkade, annars får man skylla sig själv.
och det låter på er som att det bara är kvinnans ansvar att se till att sexet är skyddat!
Citat från Flissann
alltså, de flesta säger att den enda gången det är okej med abort är vid våldtäkt och om preventivmedlet inte funkade, annars får man skylla sig själv.
och det låter på er som att det bara är kvinnans ansvar att se till att sexet är skyddat!
Ni kvinnor är så oansvarsfulla.
Flissann, ironi (:
jag fattar inte hur man kan tycka att det inte är okey med abort?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet