Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
jabberwocky Kille, 34 år

3 137 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2009 kl. 14:30
jabberwocky Kille, 34 år

Citat från spokstad


Men du fattar väl min poäng?
Nej just det! Du är ju dum i huvudet.

Jag fattar. Jag har bara tråkigt.


Okej så du skriver massa skit i forumen för att du har tråkigt? Smart!

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2009 kl. 14:32
RedShirtGuy Tjej, 34 år

She was trollin

Dandoz Kille, 38 år

409 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2009 kl. 14:33
Dandoz Kille, 38 år

Citat från spokstad


Citat från Dandoz

Citat från spokstad

Citat från Dandoz

Citat från spokstad

Abort är mord.

Abort är inte mord det är att göra det drägligare för människor.

Jag tror ungen inte vill komma till en värld där den inte är omtyckt bättre att människor skaffar barn när dom vill det!

Mord är när man dödar en annan människa så det är visst mord.

Har du bevis på att det är en annan människa? Vad räknas som mänskligt jag tror inte vi kan klassa den som människa förens den är typ 3 år gammal innan dess så kan den inte klassificeras in på mänskligt beteende och då kan vi lika gärna säga att apor är människor. Självklart kan du döda apor med men skulle du säga det är mord?

Så det är okej att döda alla under tre år?


Jag drar gränsen på samma sätt du gör det så men tror gränsen ligger ungefär när man fortfarande kan göra abort faktiskt.

Blir så jobbigt och skriva lagar som ska gälla exakta datum sen så tror jag om man inte gjort abort innan den är ute ur magen så kan vi räkna det som mord då har det blivit en komprimis.

Dandoz Kille, 38 år

409 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2009 kl. 14:35
Dandoz Kille, 38 år

Citat från bebo


Citat från Dandoz

Har du bevis på att det är en annan människa? Vad räknas som mänskligt jag tror inte vi kan klassa den som människa förens den är typ 3 år gammal innan dess så kan den inte klassificeras in på mänskligt beteende och då kan vi lika gärna säga att apor är människor. Självklart kan du döda apor med men skulle du säga det är mord?

Fast mördar du en 2-åring eller ett nyfött barn klassas det som mord.
Ett fött barn tycker jag är räknas som människa, innan dess är det ju en del av kvinnans kropp.


Jag anser att lagen borde ligga på kanske efter 1 månad efter eller så jag vet inte kan bli jobbigt om du sätter den exakt när den föds så många läkare skulle bli dömda för mord då pågrund av dödfödda ungar och liknande eller att barnet är för klent för att överleva föds för tidigt och sånt.

jabberwocky Kille, 34 år

3 137 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2009 kl. 14:36
jabberwocky Kille, 34 år

Citat från C7Hangover


She was trollin

they see me trollin', they're hatin'

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2009 kl. 14:38
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från Dandoz


Jag anser att lagen borde ligga på kanske efter 1 månad efter eller så jag vet inte kan bli jobbigt om du sätter den exakt när den föds så många läkare skulle bli dömda för mord då pågrund av dödfödda ungar och liknande eller att barnet är för klent för att överleva föds för tidigt och sånt.

Det låter ganska skevt, för att du ska döda en 1 månadsbebis måste du ju typ skaka den till döds eller döda den med kniv, och den har ett utvecklat medvetande och den förstår vad som händer. Ett foster på ett par veckor har inget sådant medvetande och kan på så sätt inte förstå vad som händer. Tycker inte man berövar någon friheten på samma sätt liksom.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2009 kl. 14:39
bebo_ Tjej, 33 år

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2009 kl. 14:40
Zalbeyx Kille, 36 år

Ja om man är kristen och dum i huvudet
Nej om man är mänsklig och har empati för att folk ska få bestämma över sina egna kroppar

jabberwocky Kille, 34 år

3 137 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2009 kl. 14:43
jabberwocky Kille, 34 år

eller tiieewwwp om André våldtar mig vem fan vill behålla det då :SS:S::S:S

DBSK Kille, 34 år

393 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2009 kl. 14:50
DBSK Kille, 34 år

Citat från spokstad


Citat från HORROR

Citat från spokstad

Men du fattar väl min poäng?
Nej just det! Du är ju dum i huvudet.

Jag fattar. Jag har bara tråkigt.

Okej så du skriver massa skit i forumen för att du har tråkigt? Smart!

Jag vet, jag är ett geni.


Du vet att det där räknas som Post-count spam, eller hur?

Dandoz Kille, 38 år

409 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2009 kl. 14:53
Dandoz Kille, 38 år

Citat från bebo


Citat från Dandoz

Jag anser att lagen borde ligga på kanske efter 1 månad efter eller så jag vet inte kan bli jobbigt om du sätter den exakt när den föds så många läkare skulle bli dömda för mord då pågrund av dödfödda ungar och liknande eller att barnet är för klent för att överleva föds för tidigt och sånt.

Det låter ganska skevt, för att du ska döda en 1 månadsbebis måste du ju typ skaka den till döds eller döda den med kniv, och den har ett utvecklat medvetande och den förstår vad som händer. Ett foster på ett par veckor har inget sådant medvetande och kan på så sätt inte förstå vad som händer. Tycker inte man berövar någon friheten på samma sätt liksom.


tror gränsen vi har nu är väldigt bra att du får göra abort en viss mängd veckor faktiskt.

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2009 kl. 14:59
KratzPMA Kille, 37 år

"Enough of these pre-school politics finger pointing generalizing
You are not the savior; you are not the warrior gagging on your ignorance
You couldnt figure out life if you had a map
Yet you're so quick with your worthless facts enlightened by some holy vision
She tries to explain and you refuse to hear her now the state owns her rights
Is that what you want?
You call yourself pro-life?
I call you pro murder
Your small minded thinking is not a solution
ANTI CHOICE IS ANTI-SOLUTION, ANTI CHOICE IS ANTI-HUMAN, ANTI CHOICE IS ANTI-WOMAN"

Ungefär sådär.

Bleckvard Tjej, 32 år

364 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2009 kl. 17:12
Bleckvard Tjej, 32 år

Citat från RUINATION


alltssååååå om man typ blivit våldtagen av sin pappa, vem fan vill behålla det då lixP:P:P:P:?

HAHAHAHAHAHA exactly

BRUTALHANDJOB Kille, 31 år

1 291 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2009 kl. 17:13
BRUTALHANDJOB Kille, 31 år

Abort har räddat mitt liv.

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2009 kl. 20:11
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från BRUTALHANDJOB


Abort har räddat mitt liv.


Ja, för du skulle ju dö om du fick ett barn.
Shit, såna saker är farliga.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet