Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 22:46
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Abort är mord.

Hoppas du vet vad mord och abort innebär.
Att jaga t.ex. rådjur är mord dock.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 22:47
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från anonymast


Alla tröga människor borde dö.

Foster är tröga, de har ingen utvecklad hjärna, så word!

Bleckvard Tjej, 32 år

364 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 22:48
Bleckvard Tjej, 32 år

Citat från bebo


Citat från anonymast

Alla tröga människor borde dö.

Foster är tröga, de har ingen utvecklad hjärna, så word!


haha hon blev ägd

Bleckvard Tjej, 32 år

364 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 22:49
Bleckvard Tjej, 32 år

Citat från anonymast


Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

Abort är mord.

Hoppas du vet vad mord och abort innebär.
Att jaga t.ex. rådjur är mord dock.

Men sa inte du att mord va när man dödade en annan människa..så då är det inte mord att döda rådjur.


kan inte du bara sluta skämma ut dig och sluta skriva i denna tråden? ):

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 22:49
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

Abort är mord.

Hoppas du vet vad mord och abort innebär.
Att jaga t.ex. rådjur är mord dock.

Men sa inte du att mord va när man dödade en annan människa..så då är det inte mord att döda rådjur.


Att göra abort är inte för egen vinning eller omoraliskt. Det är däremot att jaga rådjur.

Honk Kille, 33 år

1 421 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 22:50
Honk Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från bebo

Citat från anonymast

Alla tröga människor borde dö.

Foster är tröga, de har ingen utvecklad hjärna, så word!

Jag syftade mer på er..


Du är den som är mest retarderad är så gtfo.

*bevakar*
(This could be fun)

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 22:50
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från anonymast


Jag syftade mer på er..

Du skrev alla, hur ska du ha det?
Hur mår du egentligen?

Honk Kille, 33 år

1 421 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 22:52
Honk Kille, 33 år

^Nej bara dummare än ett vedträ.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 22:55
bebo_ Tjej, 33 år

Vi hade ett aborterat barn som flöt runt i en burk i skolan, som vi skulle undersöka på biologin, mycket intressant!

Bleckvard Tjej, 32 år

364 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 22:57
Bleckvard Tjej, 32 år

HAHA

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:01
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från anonymast


jo, men det va er jag tänkte på när jag skrev det.

Alla 15-åringar i Sverige borde straffvåldtas......
Fast det är bara dig jag menar för det var dig jag tänkte på.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:02
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

Abort är mord.

Hoppas du vet vad mord och abort innebär.
Att jaga t.ex. rådjur är mord dock.

Men sa inte du att mord va när man dödade en annan människa..så då är det inte mord att döda rådjur.

Att göra abort är inte för egen vinning eller omoraliskt. Det är däremot att jaga rådjur.

Men det är inte mord. Och man gör visst abort för egen vinning.


Att undvika massa problem och undvika att 2-3 liv förstörs tycker inte jag är speciellt mycket för egen vinning, man vinner ju inte direkt något på det, man slipper bara massa skit.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:03
Emojavel Kille, 32 år

Citat från bebo


Citat från anonymast

jo, men det va er jag tänkte på när jag skrev det.

Alla 15-åringar i Sverige borde straffvåldtas......
Fast det är bara dig jag menar för det var dig jag tänkte på.


Jag blev ledsen när jag läste första raden. :(

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:03
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


ABORT ÄR MORD!


Tycker man abort är mord vet man inte vad ordet mord innebär.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:03
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från Emojavel_


Jag blev ledsen när jag läste första raden. :(

Det gäller att fullfölja!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet