Abort - Rätt eller fel?
Bleckvard
Tjej, 32 år
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Abort är mord.
Hoppas du vet vad mord och abort innebär.
Att jaga t.ex. rådjur är mord dock.
Men sa inte du att mord va när man dödade en annan människa..så då är det inte mord att döda rådjur.
kan inte du bara sluta skämma ut dig och sluta skriva i denna tråden? ):
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Abort är mord.
Hoppas du vet vad mord och abort innebär.
Att jaga t.ex. rådjur är mord dock.
Men sa inte du att mord va när man dödade en annan människa..så då är det inte mord att döda rådjur.
Att göra abort är inte för egen vinning eller omoraliskt. Det är däremot att jaga rådjur.
Honk
Kille, 33 år
^Nej bara dummare än ett vedträ.
bebo_
Tjej, 33 år
Vi hade ett aborterat barn som flöt runt i en burk i skolan, som vi skulle undersöka på biologin, mycket intressant!
Bleckvard
Tjej, 32 år
HAHA
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Abort är mord.
Hoppas du vet vad mord och abort innebär.
Att jaga t.ex. rådjur är mord dock.
Men sa inte du att mord va när man dödade en annan människa..så då är det inte mord att döda rådjur.
Att göra abort är inte för egen vinning eller omoraliskt. Det är däremot att jaga rådjur.
Men det är inte mord. Och man gör visst abort för egen vinning.
Att undvika massa problem och undvika att 2-3 liv förstörs tycker inte jag är speciellt mycket för egen vinning, man vinner ju inte direkt något på det, man slipper bara massa skit.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet