Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:04
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från anonymast


ABORT ÄR MORD!


Det är dina läderpiskor också.

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:04
sten Tjej, 32 år

Citat från anonymast


ABORT ÄR MORD!


man tar bort något som inte kan tänka eller har känslor. Aah, det låter verkligen som mord :]

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:05
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

Abort är mord.

Hoppas du vet vad mord och abort innebär.
Att jaga t.ex. rådjur är mord dock.

Men sa inte du att mord va när man dödade en annan människa..så då är det inte mord att döda rådjur.

Att göra abort är inte för egen vinning eller omoraliskt. Det är däremot att jaga rådjur.

Men det är inte mord. Och man gör visst abort för egen vinning.

Att undvika massa problem och undvika att 2-3 liv förstörs tycker inte jag är speciellt mycket för egen vinning, man vinner ju inte direkt något på det, man slipper bara massa skit.

Men det är ju för egen vinning också


Vad fan vinner man på att göra abort? Det är ju förhelvete också massa problem, bara inte lika mycket. Tänker du ens människa?

lau Tjej, 31 år

3 249 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:05
lau Tjej, 31 år

man får skylla sig själv om man blir gravid.

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:05
sten Tjej, 32 år

att säga att abort är mord är typ som att säga att det är ett mord om man typ, plockar ett äpple från trädet.

Bleckvard Tjej, 32 år

364 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:06
Bleckvard Tjej, 32 år

Citat från ASSRAPE


man får skylla sig själv om man blir gravid.

a visst du går ut och blir våldtagen du får skylla dig själv

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:06
Emojavel Kille, 32 år

Citat från ASSRAPE


man får skylla sig själv om man blir gravid.

Ska man skylla sig själv om man blir våldtagen? Eller om gummit spricker? Tänk människa.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:06
bebo_ Tjej, 33 år

anonymast tycker utlösning är mord :( Runkförbud råder!

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:06
sten Tjej, 32 år

Citat från anonymast


Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

ABORT ÄR MORD!


Tycker man abort är mord vet man inte vad ordet mord innebär.

Du vet inte heller vad mord är när du säger att det är mord att döda rådjur. Mord är när man dödar en annan människa.


Ett foster är inte en människa.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:06
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

ABORT ÄR MORD!


Tycker man abort är mord vet man inte vad ordet mord innebär.

Du vet inte heller vad mord är när du säger att det är mord att döda rådjur. Mord är när man dödar en annan människa.


Nej, annan individ.

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:07
sten Tjej, 32 år

Citat från ultraviolence


Citat från product

att säga att abort är mord är typ som att säga att det är ett mord om man typ, plockar ett äpple från trädet.


exakt eller om man suddar ut bokstäver xD


JA! fuck jag skrev just fel så jag måsta radera en bokstav, FAN JAG MÖRDADE NÅGON!!!!! :'(

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:07
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från ultraviolence


då tar ja livet av mig :(

De stackars små simmande liven måste ju få leva, åh.

lau Tjej, 31 år

3 249 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:07
lau Tjej, 31 år

Citat från Emojavel_


Citat från ASSRAPE

man får skylla sig själv om man blir gravid.

Ska man skylla sig själv om man blir våldtagen? Eller om gummit spricker? Tänk människa.


DET ÄR SÅNT MAN HAR "AKUT P-PILLER" TILL.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:08
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

Abort är mord.

Hoppas du vet vad mord och abort innebär.
Att jaga t.ex. rådjur är mord dock.

Men sa inte du att mord va när man dödade en annan människa..så då är det inte mord att döda rådjur.

Att göra abort är inte för egen vinning eller omoraliskt. Det är däremot att jaga rådjur.

Men det är inte mord. Och man gör visst abort för egen vinning.

Att undvika massa problem och undvika att 2-3 liv förstörs tycker inte jag är speciellt mycket för egen vinning, man vinner ju inte direkt något på det, man slipper bara massa skit.

Men det är ju för egen vinning också

Vad fan vinner man på att göra abort? Det är ju förhelvete också massa problem, bara inte lika mycket. Tänker du ens människa?

Du driver bara ellerhur?


Skulle vilja fråga dig samma sak, jag är seriös och jag kan förklara allt jag säger i alla fall.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:08
Emojavel Kille, 32 år

Citat från ASSRAPE


Citat från Emojavel_

Citat från ASSRAPE

man får skylla sig själv om man blir gravid.

Ska man skylla sig själv om man blir våldtagen? Eller om gummit spricker? Tänk människa.

DET ÄR SÅNT MAN HAR "AKUT P-PILLER" TILL.


Funkar inte alltid heller. Risken finns alltid.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet