Abort - Rätt eller fel?
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Abort är mord.
Hoppas du vet vad mord och abort innebär.
Att jaga t.ex. rådjur är mord dock.
Men sa inte du att mord va när man dödade en annan människa..så då är det inte mord att döda rådjur.
Att göra abort är inte för egen vinning eller omoraliskt. Det är däremot att jaga rådjur.
Men det är inte mord. Och man gör visst abort för egen vinning.
Att undvika massa problem och undvika att 2-3 liv förstörs tycker inte jag är speciellt mycket för egen vinning, man vinner ju inte direkt något på det, man slipper bara massa skit.
Men det är ju för egen vinning också
Vad fan vinner man på att göra abort? Det är ju förhelvete också massa problem, bara inte lika mycket. Tänker du ens människa?
lau
Tjej, 31 år
man får skylla sig själv om man blir gravid.
sten
Tjej, 32 år
att säga att abort är mord är typ som att säga att det är ett mord om man typ, plockar ett äpple från trädet.
bebo_
Tjej, 33 år
anonymast tycker utlösning är mord :( Runkförbud råder!
sten
Tjej, 32 år
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
ABORT ÄR MORD!
Tycker man abort är mord vet man inte vad ordet mord innebär.
Du vet inte heller vad mord är när du säger att det är mord att döda rådjur. Mord är när man dödar en annan människa.
Ett foster är inte en människa.
sten
Tjej, 32 år
Citat från ultraviolence
Citat från product
att säga att abort är mord är typ som att säga att det är ett mord om man typ, plockar ett äpple från trädet.
exakt eller om man suddar ut bokstäver xD
JA! fuck jag skrev just fel så jag måsta radera en bokstav, FAN JAG MÖRDADE NÅGON!!!!! :'(
bebo_
Tjej, 33 år
Citat från ultraviolence
då tar ja livet av mig :(
De stackars små simmande liven måste ju få leva, åh.
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Abort är mord.
Hoppas du vet vad mord och abort innebär.
Att jaga t.ex. rådjur är mord dock.
Men sa inte du att mord va när man dödade en annan människa..så då är det inte mord att döda rådjur.
Att göra abort är inte för egen vinning eller omoraliskt. Det är däremot att jaga rådjur.
Men det är inte mord. Och man gör visst abort för egen vinning.
Att undvika massa problem och undvika att 2-3 liv förstörs tycker inte jag är speciellt mycket för egen vinning, man vinner ju inte direkt något på det, man slipper bara massa skit.
Men det är ju för egen vinning också
Vad fan vinner man på att göra abort? Det är ju förhelvete också massa problem, bara inte lika mycket. Tänker du ens människa?
Du driver bara ellerhur?
Skulle vilja fråga dig samma sak, jag är seriös och jag kan förklara allt jag säger i alla fall.
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från ASSRAPE
Citat från Emojavel_
Citat från ASSRAPE
man får skylla sig själv om man blir gravid.
Ska man skylla sig själv om man blir våldtagen? Eller om gummit spricker? Tänk människa.
DET ÄR SÅNT MAN HAR "AKUT P-PILLER" TILL.
Funkar inte alltid heller. Risken finns alltid.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet