Abort - Rätt eller fel?
polarbear
Tjej, 34 år
Citat från anonymast
Citat från polarbear
anonymast: Hej! Du har fått din åsikt sagd. Kan du sluta förstöra forumet?
Men jag förstör inte forumet, det är ni som gör det.
Alltså, nej!
Antingen är du nån utkastad sjuk ec medlem som bara vill sabba och tar en ful bild och gör en fake.
Eller så vet jag verkligen inte hur du tänker.
Adriantbh
Kille, 34 år
Yes! Drama!
polarbear
Tjej, 34 år
Citat från anonymast
Citat från ABSINTH
Citat från anonymast
Citat från polarbear
anonymast: Hej! Du har fått din åsikt sagd. Kan du sluta förstöra forumet?
Men jag förstör inte forumet, det är ni som gör det.
På vilket sätt förstör vi?
Era inlägg handlar inte ens om abort, bara om att jag är ful och trög och så.
Folk vill inte diskutera med dig här kanske?
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från anonymast
Citat från ABSINTH
Citat från anonymast
Jo, du kallade mig ful i ett inlägg.
Jag sa att det är inget fel på att vara ful. Sa aldrig att du var ful :) Okej? Sluta vara OT nu?
Som om jag inte fattar att det är det du menar.
Det är ju inte hennes problem om du tar åt dig. No moar OT
HardcoreChey_97
Tjej, 31 år
Citat från ABSINTH
Citat från ABSINTH
Sluta vara OT nu?
--------------------------------------------------------------------------
Men ignorera henne bara?
Adriantbh
Kille, 34 år
Jag ska få sista ordet.
blablababla ditt fel inte mitt blablabla
inget mer OT
bebo_
Tjej, 33 år
Kan alla sluta diskutera med den där fjollan?
Abort är det bästa med nya tekniker, förutom löshår.
cr0w
Kille, 33 år
Damn.... tråden dog illa kvickt :/
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från ultraviolence
tyvärr ja. :(
hoppas anonymast e glad nu som först våldtog tråden till döds, å sen fortsattee knulla den. :@
Nekrofili >:
cr0w
Kille, 33 år
Citat från LiBRA69
Citat från ultraviolence
tyvärr ja. :(
hoppas anonymast e glad nu som först våldtog tråden till döds, å sen fortsattee knulla den. :@
Nekrofili >:
den anonymaste nekrofilen EVER
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från iDru
Citat från LiBRA69
Citat från ultraviolence
tyvärr ja. :(
hoppas anonymast e glad nu som först våldtog tråden till döds, å sen fortsattee knulla den. :@
Nekrofili >:
den anonymaste nekrofilen EVER
:O:O
cr0w
Kille, 33 år
--
Så jävla tröga ni är, och det är ni som har sabbat den här tråden inte jag.[/i]
jag återupplivade den nyss ju >_>
så var du tvungen att posta...
Honk
Kille, 33 år
MEN FÖR HELVETE anonymast,gå och sov istället!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet