Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 13:16
polarbear Tjej, 34 år

Citat från anonymast


Citat från polarbear

anonymast: Hej! Du har fått din åsikt sagd. Kan du sluta förstöra forumet?

Men jag förstör inte forumet, det är ni som gör det.


Alltså, nej!
Antingen är du nån utkastad sjuk ec medlem som bara vill sabba och tar en ful bild och gör en fake.
Eller så vet jag verkligen inte hur du tänker.

Adriantbh Kille, 34 år

320 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 13:16
Adriantbh Kille, 34 år

Yes! Drama!

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 13:18
polarbear Tjej, 34 år

Citat från anonymast


Citat från ABSINTH

Citat från anonymast

Citat från polarbear

anonymast: Hej! Du har fått din åsikt sagd. Kan du sluta förstöra forumet?

Men jag förstör inte forumet, det är ni som gör det.

På vilket sätt förstör vi?

Era inlägg handlar inte ens om abort, bara om att jag är ful och trög och så.


Folk vill inte diskutera med dig här kanske?

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 13:26
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från ABSINTH

Citat från anonymast

Jo, du kallade mig ful i ett inlägg.

Jag sa att det är inget fel på att vara ful. Sa aldrig att du var ful :) Okej? Sluta vara OT nu?

Som om jag inte fattar att det är det du menar.


Det är ju inte hennes problem om du tar åt dig. No moar OT

HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 13:26
HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

Citat från ABSINTH


Citat från ABSINTH

Sluta vara OT nu?
--------------------------------------------------------------------------


Men ignorera henne bara?

Adriantbh Kille, 34 år

320 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 13:27
Adriantbh Kille, 34 år

Jag ska få sista ordet.
blablababla ditt fel inte mitt blablabla

inget mer OT

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 13:29
bebo_ Tjej, 33 år

Kan alla sluta diskutera med den där fjollan?

Abort är det bästa med nya tekniker, förutom löshår.

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 13:36
cr0w Kille, 33 år

Citat från bebo


Kan alla sluta diskutera med den där fjollan?

Abort är det bästa med nya tekniker, förutom löshår.


Agreed
förutom löshör

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 21:52
cr0w Kille, 33 år

Damn.... tråden dog illa kvickt :/

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 22:16
Rosquist Kille, 33 år

Citat från ultraviolence


tyvärr ja. :(

hoppas anonymast e glad nu som först våldtog tråden till döds, å sen fortsattee knulla den. :@


Nekrofili >:

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 22:17
cr0w Kille, 33 år

Citat från LiBRA69


Citat från ultraviolence

tyvärr ja. :(

hoppas anonymast e glad nu som först våldtog tråden till döds, å sen fortsattee knulla den. :@

Nekrofili >:


den anonymaste nekrofilen EVER

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 22:18
Rosquist Kille, 33 år

Citat från iDru


Citat från LiBRA69

Citat från ultraviolence

tyvärr ja. :(

hoppas anonymast e glad nu som först våldtog tråden till döds, å sen fortsattee knulla den. :@

Nekrofili >:

den anonymaste nekrofilen EVER


:O:O

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 22:35
cr0w Kille, 33 år

--
Så jävla tröga ni är, och det är ni som har sabbat den här tråden inte jag.[/i]


jag återupplivade den nyss ju >_>
så var du tvungen att posta...

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 22:36
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från anonymast


Så jävla tröga ni är, och det är ni som har sabbat den här tråden inte jag.

Utan dig kanske tråden skulle vara seriös.

Honk Kille, 33 år

1 421 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 22:37
Honk Kille, 33 år

MEN FÖR HELVETE anonymast,gå och sov istället!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet