Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 19:17
polarbear Tjej, 34 år

Citat från Bleckvard


Man hur skulle det kännas att bära omkring på ett barn man har tillsammans med en våldtäktsman när man är 12 år? Inte så jävla nice.
Om man riskerar att dö för att man inte är utvecklad nog att föda ett barn är det inte fel med abort.
Däremot om man är vuxen och slarvade med kondom eller w.e så är det inte rättvist att kvinnan får göra abort, tycker jag.


PRECIS!

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 20:00
ViktorLovelace Kille, 31 år

Citat från anonymast


ultraviolence:varför radera du inlägget? och du har aldrig sett mig så du kan inte säga att jag är ful.

Han ville väl inte bli fryst, och när han sa att du var ful utgick han nog från din v-bild.

HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 20:04
HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

Citat från anonymast


Han skrev ett inlägg som han raderade direkt.

Jo jag kom på senare att det kunde vara så.

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 20:04
polarbear Tjej, 34 år

När ska anonymast bannas?

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 20:05
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från anonymast


Han skrev ett inlägg som han raderade direkt.

Nej, jag skrev inlägget som troligen togs bort av en admin. Synd, för det var ju fakta? :)

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 20:05
ViktorLovelace Kille, 31 år

Citat från anonymast


Han skrev ett inlägg som han raderade direkt.[/i]

Admin tog bort det.
Du ser inte ut som på v-bilden, ok.
Make sense.

HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 20:06
HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

Citat från anonymast


Jag ser inte ens ut som på min visningsbild.

Varför har du en vbild som är fulare än vad du är irl?
För det måste den väl vara eftersom att du använder det som försvar mot att någon kallade dig ful?

fiskmannen Tjej, 30 år

281 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 20:08
fiskmannen Tjej, 30 år

Jag tycker abort är okej.
I vissa fall

HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 20:09
HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

Citat från anonymast


För att jag vill vara anonym..

Ha ingen bild alls då?
lol

iEatMeat Kille, 36 år

589 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 20:11
iEatMeat Kille, 36 år

ABBORRT ÄR FEL BARNET KAN SKADAS

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 20:12
1984 35 år

Den bästa catchfrasen är "HANDS UP lol"

För, ni vet... lol<------------- är en kille som håller händerna uppe...

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 20:26
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från HardcoreChey_97

Citat från anonymast

För att jag vill vara anonym..

Ha ingen bild alls då?
lol

Men jag vill ha en bild.


Jag har bild på mig, det är ingen som vet vem jag är bara för det direkt...

Bleckvard Tjej, 32 år

364 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 20:30
Bleckvard Tjej, 32 år

Citat från Emojavel_


Citat från anonymast

Citat från HardcoreChey_97

Citat från anonymast

För att jag vill vara anonym..

Ha ingen bild alls då?
lol

Men jag vill ha en bild.

Jag har bild på mig, det är ingen som vet vem jag är bara för det direkt...


Hej Linus Jacobsson :D

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 20:31
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från HardcoreChey_97


Men om du till exempel inte skulle vara fysiskt redo för att bära och föda ett barn då?
Om inte kroppen är färdigutvecklad så har jag för mig att kroppen kan ta väldigt stor skada av att vara gravid (dock endast något som jag har för mig att jag har läst om tidigare, mycket möjligt att jag har missuppfattat det hela, men jag tycker att det låter rimligt)



Kroppen blir färdigutvecklad för att föda barn under graviditetens gång.
Foglossning heter en av stadierna, där kroppens höfter blir bredare och mer rörligare för att barnet i fråga ska kunna få plats och komma ut.

Sen så är det ju självfallet en tightare vagina man har, ju yngre man är.
Men man tar inte skada av att föda barn (mer än eventuella sprickor) när man är ung.
Det är snarare farligare (och dessutom svårare) att föda barn när man är äldre.

Det är ju meningen att en kvinna ska kunna föda barn så fort hon får sin mens.
Det är kroppens signaler om att den är redo att få barn.
Sen så handlar det ju om hjärnan/psyket/orket är redo för det eller ej.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 20:35
Emojavel Kille, 32 år

Citat från Bleckvard


Citat från Emojavel_

Jag har bild på mig, det är ingen som vet vem jag är bara för det direkt...

Hej Linus Jacobsson :D


Attans :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet