Abort - Rätt eller fel?
polarbear
Tjej, 34 år
Citat från Bleckvard
Man hur skulle det kännas att bära omkring på ett barn man har tillsammans med en våldtäktsman när man är 12 år? Inte så jävla nice.
Om man riskerar att dö för att man inte är utvecklad nog att föda ett barn är det inte fel med abort.
Däremot om man är vuxen och slarvade med kondom eller w.e så är det inte rättvist att kvinnan får göra abort, tycker jag.
PRECIS!
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från anonymast
ultraviolence:varför radera du inlägget? och du har aldrig sett mig så du kan inte säga att jag är ful.
Han ville väl inte bli fryst, och när han sa att du var ful utgick han nog från din v-bild.
HardcoreChey_97
Tjej, 31 år
Citat från anonymast
Han skrev ett inlägg som han raderade direkt.
Jo jag kom på senare att det kunde vara så.
polarbear
Tjej, 34 år
När ska anonymast bannas?
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från anonymast
Han skrev ett inlägg som han raderade direkt.[/i]
Admin tog bort det.
Du ser inte ut som på v-bilden, ok.
Make sense.
HardcoreChey_97
Tjej, 31 år
Citat från anonymast
Jag ser inte ens ut som på min visningsbild.
Varför har du en vbild som är fulare än vad du är irl?
För det måste den väl vara eftersom att du använder det som försvar mot att någon kallade dig ful?
fiskmannen
Tjej, 30 år
Jag tycker abort är okej.
I vissa fall
HardcoreChey_97
Tjej, 31 år
Citat från anonymast
För att jag vill vara anonym..
Ha ingen bild alls då?
lol
iEatMeat
Kille, 36 år
ABBORRT ÄR FEL BARNET KAN SKADAS
1984
35 år
Den bästa catchfrasen är "HANDS UP lol"
För, ni vet... lol<------------- är en kille som håller händerna uppe...
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från anonymast
Citat från HardcoreChey_97
Citat från anonymast
För att jag vill vara anonym..
Ha ingen bild alls då?
lol
Men jag vill ha en bild.
Jag har bild på mig, det är ingen som vet vem jag är bara för det direkt...
Bleckvard
Tjej, 32 år
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Citat från HardcoreChey_97
Citat från anonymast
För att jag vill vara anonym..
Ha ingen bild alls då?
lol
Men jag vill ha en bild.
Jag har bild på mig, det är ingen som vet vem jag är bara för det direkt...
Hej Linus Jacobsson :D
Nykaria
Tjej, 35 år
Citat från HardcoreChey_97
Men om du till exempel inte skulle vara fysiskt redo för att bära och föda ett barn då?
Om inte kroppen är färdigutvecklad så har jag för mig att kroppen kan ta väldigt stor skada av att vara gravid (dock endast något som jag har för mig att jag har läst om tidigare, mycket möjligt att jag har missuppfattat det hela, men jag tycker att det låter rimligt)
Kroppen blir färdigutvecklad för att föda barn under graviditetens gång.
Foglossning heter en av stadierna, där kroppens höfter blir bredare och mer rörligare för att barnet i fråga ska kunna få plats och komma ut.
Sen så är det ju självfallet en tightare vagina man har, ju yngre man är.
Men man tar inte skada av att föda barn (mer än eventuella sprickor) när man är ung.
Det är snarare farligare (och dessutom svårare) att föda barn när man är äldre.
Det är ju meningen att en kvinna ska kunna föda barn så fort hon får sin mens.
Det är kroppens signaler om att den är redo att få barn.
Sen så handlar det ju om hjärnan/psyket/orket är redo för det eller ej.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet