Abort - Rätt eller fel?
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från anonymast
För att det är onödigt, det spelar ingen roll om jag gör det. Ni är så tröga att ni inte fattar.[/i]
Klart det spelar roll, men kan du snälla förklara vad det är vi inte förstår ? Och nej du har inte förklarat.
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från Colonel
Och DÄR idiotförklarade du dig själv... igen.[/i]
Det har hon gjort på 240 sidor :s
marmeladkorven
Kille, 35 år
Om jag hade varit kvinna, och blivigt våldtagen, sedan varit Tvungen att föda barnet.... Hade jag aldrig klarat.. tänk er påminnelsen av den våldtäckten, å hur ska hon berätta det för honom sen, att han är ett misstag av en våldtäcksman, risken är att han blir det själv eller att han mår jävligt dåligt.
Men om man slarvar med kondom vid ett samlag så är det ju en helt annan grej. Så både ja och nej från min del.
HardcoreChey_97
Tjej, 31 år
Citat från LiBRA69
Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3
Kommer från killen som stavar "dig" D-E-J<3
polarbear
Tjej, 34 år
Citat från anonymast
Citat från NewRomantic
Citat från Colonel
Och DÄR idiotförklarade du dig själv... igen.
Det har hon gjort på 240 sidor :s
Det har jag inte.
joho
polarbear
Tjej, 34 år
anonymast, nej men nästan.
myrtillus
Tjej, 30 år
rätt :@ under 19 år. barn ska dö :@
jdosajiasjd
Kille, 35 år
Citat från anonymast
Citat från polarbear
anonymast, nej men nästan.
långt ifrån
Dina första inlägg som jag ser börjar runt sidan 119.
polarbear
Tjej, 34 år
Citat från anonymast
Citat från NewRomantic
Citat från anonymast
långt ifrån
Rätt många sidor iallafall.
jag har skrivit på många sidor men jag har inte alls idiotförklarat mig, det är ni som har det.
jag tror du inte är seriös, eller så är du verkligen rubbad i huvudet.
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från polarbear
jag tror du inte är seriös, eller så är du verkligen rubbad i huvudet.[/i]
Det är tragiskt, men hon är faktiskt seriös. Tyvärr.
CupcakeMan
Kille, 31 år
abort är fel
polarbear
Tjej, 34 år
Citat från anonymast
Citat från NewRomantic
Citat från polarbear
jag tror du inte är seriös, eller så är du verkligen rubbad i huvudet.
Det är tragiskt, men hon är faktiskt seriös. Tyvärr.
Tror du verkligen att jag är seriös?? du är verkligen trög.
Du är mentalt borta
jdosajiasjd
Kille, 35 år
Citat från anonymast
Citat från NewRomantic
Citat från polarbear
jag tror du inte är seriös, eller så är du verkligen rubbad i huvudet.
Det är tragiskt, men hon är faktiskt seriös. Tyvärr.
Tror du verkligen att jag är seriös?? du är verkligen trög.
Är du inte seriös så är det fan du som är trög, som "argumenterar" för något du själv inte står för IRL i 100 sidor på ett jävla emocore forum.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet