Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 13:09
bebo_ Tjej, 33 år

HAHA.
http://em0chan.org/emo/thread-63046.html

Fast byt 0:an till ett o.

Flissann Tjej, 33 år

866 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 13:10
Flissann Tjej, 33 år

Citat från anonymast


Men jag tycker inte det påriktigt.[/i]

men sluta skriv att du tycker det då

Flissann Tjej, 33 år

866 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 13:11
Flissann Tjej, 33 år

Citat från anonymast


Dom låtsas nog bara.[/i]

vad är det för fel på dig egentligen?

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 13:14
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från anonymast


Jag vet att jag är intelligent.

Det där var nog det mest ointelligenta du kunde skriva.

Flissann Tjej, 33 år

866 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 13:14
Flissann Tjej, 33 år

Citat från anonymast


Det är inget fel.[/i]

jo det är ett stort fel på dig...

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 13:14
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


För att jag ville skriva det.

Kan du inte försvara din åsikt? Du argumenterar ju som en lågstadie elev. "Det är så" "För jag vill" "För det bara är så" "Men jag har rätt".

Det är inte ens att argumentera, du klara inte att stå för din egna åsikt för 5öre.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 13:14
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från bebo

Citat från anonymast

Ja, för han misshandlar henne så mycket att hon inte vågar säga nåt.

Kan du bara hålla käften och dra åt helvete och sluta tro att du är intelligent, ditt köttnylle?

Jag vet att jag är intelligent.


Som en lågstadie elev ja.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 13:18
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

Citat från bebo

Citat från anonymast

Ja, för han misshandlar henne så mycket att hon inte vågar säga nåt.

Kan du bara hålla käften och dra åt helvete och sluta tro att du är intelligent, ditt köttnylle?

Jag vet att jag är intelligent.

Som en lågstadie elev ja.

Det är du som är det.


Nej, jag går i 9an, det är högstadiet. Högstadiet är när man går i årskurserna 7-9 och efter högstadiet har man gått ut s.k. grundskolan.

Colonel Tjej, 31 år

2 925 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 13:37
Colonel Tjej, 31 år

anonymast, har du fortfarande inte förstått att vi INTE BRYR OSS?

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 14:02
Emojavel Kille, 32 år

Citat från ultraviolence


Citat från anonymast

Citat från Colonel

anonymast, har du fortfarande inte förstått att vi INTE BRYR OSS?

varför skriver ni då?


för hålla tredje världskriget igång så vi har något att skratta åt, dvs. hur du gör bort dig. :)


Och för att kunna uppdatera i http://www.emocore.se/sida/grupper/4913

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 14:07
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från anonymast


Jag vet att ni älskar mig, ni skulle inte ha nån att mobba utan mig.

Troligen inte, blir nog svårt att hitta en unge med samma IQ-balans som dig.

Colonel Tjej, 31 år

2 925 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 14:09
Colonel Tjej, 31 år

Anonymast, utveckla.

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 14:11
ViktorLovelace Kille, 31 år

Citat från Colonel


Anonymast, utveckla.

Det är ingen ide, hon kan inte.

Men hon kommer med all säkerhet säga "Kan jag visst"

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 14:14
ViktorLovelace Kille, 31 år

Citat från anonymast


Jag kan utveckla men jag vill inte.[/i]

Med andra ord, nej du kan inte.

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 14:16
ViktorLovelace Kille, 31 år

Citat från anonymast



Jag kan men jag vill inte.[/i]

Tror jag inte en sekund på, men "ok", varför vill du inte ?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet