Abort - Rätt eller fel?
bebo_
Tjej, 33 år
HAHA.
http://em0chan.org/emo/thread-63046.html
Fast byt 0:an till ett o.
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från anonymast
Citat från bebo
Citat från anonymast
Ja, för han misshandlar henne så mycket att hon inte vågar säga nåt.
Kan du bara hålla käften och dra åt helvete och sluta tro att du är intelligent, ditt köttnylle?
Jag vet att jag är intelligent.
Som en lågstadie elev ja.
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Citat från bebo
Citat från anonymast
Ja, för han misshandlar henne så mycket att hon inte vågar säga nåt.
Kan du bara hålla käften och dra åt helvete och sluta tro att du är intelligent, ditt köttnylle?
Jag vet att jag är intelligent.
Som en lågstadie elev ja.
Det är du som är det.
Nej, jag går i 9an, det är högstadiet. Högstadiet är när man går i årskurserna 7-9 och efter högstadiet har man gått ut s.k. grundskolan.
Colonel
Tjej, 31 år
anonymast, har du fortfarande inte förstått att vi INTE BRYR OSS?
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från ultraviolence
Citat från anonymast
Citat från Colonel
anonymast, har du fortfarande inte förstått att vi INTE BRYR OSS?
varför skriver ni då?
för hålla tredje världskriget igång så vi har något att skratta åt, dvs. hur du gör bort dig. :)
Och för att kunna uppdatera i http://www.emocore.se/sida/grupper/4913
Colonel
Tjej, 31 år
Anonymast, utveckla.
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från Colonel
Anonymast, utveckla.
Det är ingen ide, hon kan inte.
Men hon kommer med all säkerhet säga "Kan jag visst"
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från anonymast
Jag kan utveckla men jag vill inte.[/i]
Med andra ord, nej du kan inte.
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från anonymast
Jag kan men jag vill inte.[/i]
Tror jag inte en sekund på, men "ok", varför vill du inte ?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet