Abort - Rätt eller fel?
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från bebo
Citat från anonymast
Men det är faktiskt onödigt att gifta sig.
Håller delvis med lite!
Att lova någon att man är trogen inför folk, om man sedan bryter det. Pinsamt.
Däremot folk som gifter sig tidigt och håller ihop hela livet tycker jag är för sött!
Min grannes föräldrar blev ihop i skolan när dom var 16, nu är dom över 40 och har 3 barn, lite sött. :)
Båda har säkert varit otrogna och han misshandlar henne.
Nope, dom är ett riktigt lyckligt par, underbara människor båda två. :)
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Citat från LizzTorr
Citat från anonymast
Jag tycker inte att utlösning är mord.
varför kan du inte stå för att du sa det?
Men jag tycker inte det påriktigt.
Vad tycker du då? Ge oss en förklaring, först är det mord, nu är det inte mord.
Jag tycker inte att det är mord, har aldrigt tyckt det.
Varför skrev du det då?
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Dom låtsas nog bara.
Ja då, dom har säkert låtsas vara underbara människor i 15 år.
Ja, för han misshandlar henne så mycket att hon inte vågar säga nåt.
Dags att du får veta sanningen, alla blir inte slagna hemma.
Ahaha xD <3
Pendulum
Tjej, 31 år
Citat från afuckingwhore
vad är bäst, ett foster som dör i mammans mage, eller en unge som mår dåligt pga. mamman inte kan ta hand om den?
tycker att det är helt upp till mamman.
jag har kompisar som har gjort aborter, vet folk som har behållt barnet med som inte har kunnat klara av barnet.
man vet själv när man är redo, och det ens eget beslut.
--------------------------------------------------------------------------
Emojavel
Kille, 32 år
Svara nu på varför du skrev att det är mord med utlösning.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet