Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:38
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Jag tycker inte att utlösning är mord.

Varför skrev du det tidigare i tråden då?
Ja, det har du skrivit det är mer än jag som sett det.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:39
Emojavel Kille, 32 år

Citat från bebo


Citat från Emojavel_

Hon menar att utlösning är mord eftersom att spermier tydligen är människor och utlösning är planerat.

Då menar jag att om man tänker så så borde ägget i kvinnan vara människa med, och i så fall är mens dråp eftersom en människa dör fast det inte var meningen.

HAHAHAHAHAHAHA

/dör.
Vilken sorglig människa.
Alltså jag skäms över att tillhöra samma art som sådana som.. det där/hon


Hon är förhoppningsvis en troll så du kan vara lugn. :)

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:40
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från [link][/link]


idioter

Gå och knulla oskyddat under en månad.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:40
Emojavel Kille, 32 år

Citat från bebo


Citat från [link][/link]

idioter

Gå och knulla oskyddat under en månad.


Hon ska inte ha sex, hon ska inte gifta sig heller, det har hon bestämt.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:41
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Men varför tror ni att jag är ett troll..



hahahahahaha, idioter.


För ingen kan vara så sorglig som du och så dålig på att diskutera eller stå för sina åsikter. :)

Primadonna Tjej, 31 år

301 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:41
Primadonna Tjej, 31 år

både och.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:43
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


idioter

Vi står för våra åsikter och kan diskutera till skillnad från andra. :)

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:44
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från Emojavel_


Hon ska inte ha sex, hon ska inte gifta sig heller, det har hon bestämt.

Förlåt, men jag skrattar ihjäl mig.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:45
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från anonymast


Men det är faktiskt onödigt att gifta sig.

Håller delvis med lite!
Att lova någon att man är trogen inför folk, om man sedan bryter det. Pinsamt.
Däremot folk som gifter sig tidigt och håller ihop hela livet tycker jag är för sött!

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:45
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

idioter

Vi står för våra åsikter och kan diskutera till skillnad från andra. :)

Jag står också för mina åsikter och jag kan diskutera.


Gör det lite för en gångs skull då.
Förklara varför ägget inte är människa om spermier är människor.

joacimMVP Kille, 37 år

3 049 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:45
joacimMVP Kille, 37 år

Citat från anonymast


Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

idioter

Vi står för våra åsikter och kan diskutera till skillnad från andra. :)

Jag står också för mina åsikter och jag kan diskutera.


fast det har ju till och med jag sett att du INTE gör.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:46
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från anonymast


Jag står också för mina åsikter och jag kan diskutera.

Att skriva "idioter..." och "Ni är tröga" är inte att diskutera, det är bara tecken på underläge i argumentation.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:46
Emojavel Kille, 32 år

Citat från bebo


Citat från anonymast

Men det är faktiskt onödigt att gifta sig.

Håller delvis med lite!
Att lova någon att man är trogen inför folk, om man sedan bryter det. Pinsamt.
Däremot folk som gifter sig tidigt och håller ihop hela livet tycker jag är för sött!


Min grannes föräldrar blev ihop i skolan när dom var 16, nu är dom över 40 och har 3 barn, lite sött. :)

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:47
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från Emojavel_


Min grannes föräldrar blev ihop i skolan när dom var 16, nu är dom över 40 och har 3 barn, lite sött. :)

Åh, nu fick jag värsta puttinutt-känslorna irl. Haha..

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:47
Emojavel Kille, 32 år

Citat från bebo


Citat från Emojavel_

Min grannes föräldrar blev ihop i skolan när dom var 16, nu är dom över 40 och har 3 barn, lite sött. :)

Åh, nu fick jag värsta puttinutt-känslorna irl. Haha..


Haha, dom har gift om sig 1 gång till och med. ^^


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet