Abort - Rätt eller fel?
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från bebo
Citat från Emojavel_
Hon menar att utlösning är mord eftersom att spermier tydligen är människor och utlösning är planerat.
Då menar jag att om man tänker så så borde ägget i kvinnan vara människa med, och i så fall är mens dråp eftersom en människa dör fast det inte var meningen.
HAHAHAHAHAHAHA
/dör.
Vilken sorglig människa.
Alltså jag skäms över att tillhöra samma art som sådana som.. det där/hon
Hon är förhoppningsvis en troll så du kan vara lugn. :)
Primadonna
Tjej, 31 år
både och.
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
idioter
Vi står för våra åsikter och kan diskutera till skillnad från andra. :)
Jag står också för mina åsikter och jag kan diskutera.
Gör det lite för en gångs skull då.
Förklara varför ägget inte är människa om spermier är människor.
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från bebo
Citat från anonymast
Men det är faktiskt onödigt att gifta sig.
Håller delvis med lite!
Att lova någon att man är trogen inför folk, om man sedan bryter det. Pinsamt.
Däremot folk som gifter sig tidigt och håller ihop hela livet tycker jag är för sött!
Min grannes föräldrar blev ihop i skolan när dom var 16, nu är dom över 40 och har 3 barn, lite sött. :)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet