Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:32
Rosquist Kille, 33 år

Människor! Ny grupp! http://www.emocore.se/sida/grupper/4913

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:32
Emojavel Kille, 32 år

Citat från bebo


Citat från Emojavel_

Dråp borde det vara, precis som mens. Men det är ju typ massdråp, man får akta sig så man inte blir dömd för brott mot mänskligheten om man är kille asså, fy fan.

Hon blir ju inte gravid när hon har mens, dumbass.


wat. Vad har det med saken att göra?

jdosajiasjd Kille, 35 år

3 422 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:32
jdosajiasjd Kille, 35 år

Citat från LiBRA69


Människor! Ny grupp! http://www.emocore.se/sida/grupper/4913

I so joined.

sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

4 456 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:32
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

men omg sluta tjaffsaaa
om kvinnan ej vill ha barn så ere abort, ok?
de e kvinnan som får lida. så schhh nu!

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:33
Emojavel Kille, 32 år

Citat från YUU


men omg sluta tjaffsaaa
om kvinnan ej vill ha barn så ere abort, ok?
de e kvinnan som får lida. så schhh nu!


Mannen kan med få lida.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:33
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från LOLWAFFLEDESU


Nu är det inte riktigt det vi snackar om...
Läs från sidan 190-270 sen kan du vara med.


Jag har läst från sida 1 :(
Ofrivillig utlösning i alla former, skyll dig själv.

jdosajiasjd Kille, 35 år

3 422 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:33
jdosajiasjd Kille, 35 år

Citat från YUU


men omg sluta tjaffsaaa
om kvinnan ej vill ha barn så ere abort, ok?
de e kvinnan som får lida. så schhh nu!


Det är inte det vi pratar om
Utan att anonymast tycker att det är mord att runka, eftersom man dödar barn då.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:33
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

Citat från Emojavel_

Anonymast, vet du vad ett dråp är?

Ja

Då är det ju dråp att ha mens om det är mord att få utlösning.

Men jag tycker inte ens att det är mord att få utlösning.

Du har nämnt det förut. Ändrar du din åsikt för att du märkte att den var fel?

Ni är sjukt tröga.


Är vi tröga för att du ändrar din åsikt?

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:34
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från Emojavel_


wat. Vad har det med saken att göra?

Menade du att mens är dråp eller? :( Du formulerar dig läskigt.

joacimMVP Kille, 37 år

3 049 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:34
joacimMVP Kille, 37 år

brb, ska avlida ungar.

jdosajiasjd Kille, 35 år

3 422 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:34
jdosajiasjd Kille, 35 år

Citat från bebo


Citat från LOLWAFFLEDESU

Nu är det inte riktigt det vi snackar om...
Läs från sidan 190-270 sen kan du vara med.

Jag har läst från sida 1 :(
Ofrivillig utlösning i alla former, skyll dig själv.


Okej?
Jag menade inte under sex.
Utan att enligt anonymast, så är det mord att runka och få utlösning. Därför borde det också vara mord att få ofrivillig utlösning när man te.x. sover, därav frågade jag henne det.
Hade jag gjort en kvinna gravid hade jag tagit konsekvenserna utan tvekan.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:35
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från LOLWAFFLEDESU


Okej?
Jag menade inte under sex.
Utan att enligt anonymast, så är det mord att runka och få utlösning. Därför borde det också vara mord att få ofrivillig utlösning när man te.x. sover, därav frågade jag henne det.
Hade jag gjort en kvinna gravid hade jag tagit konsekvenserna utan tvekan.


Så bra då!


---
anonymast, att peta kråkor i näsan är också mord, det är bakterier i dem! De dör om du tar ut dem!1

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:36
Rosquist Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från YUU

men omg sluta tjaffsaaa
om kvinnan ej vill ha barn så ere abort, ok?
de e kvinnan som får lida. så schhh nu!

Kvinnan borde ta sitt ansvar och inte mörda sitt barn, det är inte hon som får lida.


Det är inte mord -.-'

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:37
Emojavel Kille, 32 år

Citat från bebo


Citat från Emojavel_

wat. Vad har det med saken att göra?

Menade du att mens är dråp eller? :( Du formulerar dig läskigt.


Hon menar att utlösning är mord eftersom att spermier tydligen är människor och utlösning är planerat.

Då menar jag att om man tänker så så borde ägget i kvinnan vara människa med, och i så fall är mens dråp eftersom en människa dör fast det inte var meningen.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:38
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från Emojavel_


Hon menar att utlösning är mord eftersom att spermier tydligen är människor och utlösning är planerat.

Då menar jag att om man tänker så så borde ägget i kvinnan vara människa med, och i så fall är mens dråp eftersom en människa dör fast det inte var meningen.


HAHAHAHAHAHAHA

/dör.
Vilken sorglig människa.
Alltså jag skäms över att tillhöra samma art som sådana som.. det där/hon


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet