Abort - Rätt eller fel?
Rosquist
Kille, 33 år
Människor! Ny grupp! http://www.emocore.se/sida/grupper/4913
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från bebo
Citat från Emojavel_
Dråp borde det vara, precis som mens. Men det är ju typ massdråp, man får akta sig så man inte blir dömd för brott mot mänskligheten om man är kille asså, fy fan.
Hon blir ju inte gravid när hon har mens, dumbass.
wat. Vad har det med saken att göra?
jdosajiasjd
Kille, 35 år
Citat från LiBRA69
Människor! Ny grupp! http://www.emocore.se/sida/grupper/4913
I so joined.
sjgrjjkw5324
Kille, 54 år
men omg sluta tjaffsaaa
om kvinnan ej vill ha barn så ere abort, ok?
de e kvinnan som får lida. så schhh nu!
bebo_
Tjej, 33 år
Citat från LOLWAFFLEDESU
Nu är det inte riktigt det vi snackar om...
Läs från sidan 190-270 sen kan du vara med.
Jag har läst från sida 1 :(
Ofrivillig utlösning i alla former, skyll dig själv.
jdosajiasjd
Kille, 35 år
Citat från YUU
men omg sluta tjaffsaaa
om kvinnan ej vill ha barn så ere abort, ok?
de e kvinnan som får lida. så schhh nu!
Det är inte det vi pratar om
Utan att anonymast tycker att det är mord att runka, eftersom man dödar barn då.
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Anonymast, vet du vad ett dråp är?
Ja
Då är det ju dråp att ha mens om det är mord att få utlösning.
Men jag tycker inte ens att det är mord att få utlösning.
Du har nämnt det förut. Ändrar du din åsikt för att du märkte att den var fel?
Ni är sjukt tröga.
Är vi tröga för att du ändrar din åsikt?
joacimMVP
Kille, 37 år
brb, ska avlida ungar.
jdosajiasjd
Kille, 35 år
Citat från bebo
Citat från LOLWAFFLEDESU
Nu är det inte riktigt det vi snackar om...
Läs från sidan 190-270 sen kan du vara med.
Jag har läst från sida 1 :(
Ofrivillig utlösning i alla former, skyll dig själv.
Okej?
Jag menade inte under sex.
Utan att enligt anonymast, så är det mord att runka och få utlösning. Därför borde det också vara mord att få ofrivillig utlösning när man te.x. sover, därav frågade jag henne det.
Hade jag gjort en kvinna gravid hade jag tagit konsekvenserna utan tvekan.
bebo_
Tjej, 33 år
Citat från LOLWAFFLEDESU
Okej?
Jag menade inte under sex.
Utan att enligt anonymast, så är det mord att runka och få utlösning. Därför borde det också vara mord att få ofrivillig utlösning när man te.x. sover, därav frågade jag henne det.
Hade jag gjort en kvinna gravid hade jag tagit konsekvenserna utan tvekan.
Så bra då!
---
anonymast, att peta kråkor i näsan är också mord, det är bakterier i dem! De dör om du tar ut dem!1
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från bebo
Citat från Emojavel_
wat. Vad har det med saken att göra?
Menade du att mens är dråp eller? :( Du formulerar dig läskigt.
Hon menar att utlösning är mord eftersom att spermier tydligen är människor och utlösning är planerat.
Då menar jag att om man tänker så så borde ägget i kvinnan vara människa med, och i så fall är mens dråp eftersom en människa dör fast det inte var meningen.
bebo_
Tjej, 33 år
Citat från Emojavel_
Hon menar att utlösning är mord eftersom att spermier tydligen är människor och utlösning är planerat.
Då menar jag att om man tänker så så borde ägget i kvinnan vara människa med, och i så fall är mens dråp eftersom en människa dör fast det inte var meningen.
HAHAHAHAHAHAHA
/dör.
Vilken sorglig människa.
Alltså jag skäms över att tillhöra samma art som sådana som.. det där/hon
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet