Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
joacimMVP Kille, 37 år

3 049 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:26
joacimMVP Kille, 37 år

Citat från anonymast


Citat från LOLWAFFLEDESU

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3

Jo, men inte hela tiden.

Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?

Nej.

Men seriöst nu, varför skulle det vara mord att runka?

För att man dödar oskyldiga små barn.


är du go eller?

jdosajiasjd Kille, 35 år

3 422 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:26
jdosajiasjd Kille, 35 år

Citat från anonymast


Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

Citat från LOLWAFFLEDESU

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3

Jo, men inte hela tiden.

Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?

Nej.

Men seriöst nu, varför skulle det vara mord att runka?

För att man dödar oskyldiga små barn.

Anser du att det är dråp att ha mens då eller?

Man har ju inte mens frivlligt, så nej.



Hört talas om ofrivillig utlösning?

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:26
Rosquist Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3

Jo, men inte hela tiden.

Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?

Nej.

Du insåg att jag drev med dej va?
Du sa emot dej själv.
Om man alltid använder korrekt svenska så måste man ju göra det hela tiden.

Jag vet.


Så varför sa du att du "alltid använder korrekt svenska men inte hela tiden"?

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:27
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


För att man dödar oskyldiga små barn.

Du vet att spermier dör hur man än gör bara man får utlösning? Dom dör även om man inte får utlösning. Har man en sex partner kan man ju rädda ett helt spermie liv typ 1 gång var 9:e månad, kickass!

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:27
Emojavel Kille, 32 år

Citat från LiBRA69


Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3

Jo, men inte hela tiden.

Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?

Nej.

Du insåg att jag drev med dej va?
Du sa emot dej själv.
Om man alltid använder korrekt svenska så måste man ju göra det hela tiden.

Jag vet.

Så varför sa du att du "alltid använder korrekt svenska men inte hela tiden"?


Det står på min profil <3

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:27
Emojavel Kille, 32 år

Anonymast, vet du vad ett dråp är?

jdosajiasjd Kille, 35 år

3 422 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:28
jdosajiasjd Kille, 35 år

Citat från anonymast


Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3

Jo, men inte hela tiden.

Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?

Nej.

Du insåg att jag drev med dej va?
Du sa emot dej själv.
Om man alltid använder korrekt svenska så måste man ju göra det hela tiden.

Jag vet.

Så varför sa du att du "alltid använder korrekt svenska men inte hela tiden"?

Jag läste inte din mening så bra bara.





DU VET OM ATT DET FINNS NÅGOT SOM HETER OFRIVILLIG UTLÖSNING OCKSÅ, VA?

jdosajiasjd Kille, 35 år

3 422 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:29
jdosajiasjd Kille, 35 år

Citat från anonymast


Citat från Emojavel_

Anonymast, vet du vad ett dråp är?

Ja


Kan du svara på det jag sa?

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:29
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från Emojavel_

Anonymast, vet du vad ett dråp är?

Ja


Då är det ju dråp att ha mens om det är mord att få utlösning.

jdosajiasjd Kille, 35 år

3 422 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:30
jdosajiasjd Kille, 35 år

Citat från anonymast


Citat från LOLWAFFLEDESU

Citat från anonymast

Citat från Emojavel_

Anonymast, vet du vad ett dråp är?

Ja

Kan du svara på det jag sa?

Ja.


Tycker du att en ofrivillig utlösning också är mord då? :)

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:30
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från LOLWAFFLEDESU


DU VET OM ATT DET FINNS NÅGOT SOM HETER OFRIVILLIG UTLÖSNING OCKSÅ, VA?

Har man sex får man väl för fan skylla sig själv om kvinnan blir gravid, det är du som man som orsakat det och du får ta konsekvenserna. Fniss.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:31
Emojavel Kille, 32 år

Citat från LOLWAFFLEDESU


Citat från anonymast

Citat från LOLWAFFLEDESU

Citat från anonymast

Citat från Emojavel_

Anonymast, vet du vad ett dråp är?

Ja

Kan du svara på det jag sa?

Ja.

Tycker du att en ofrivillig utlösning också är mord då? :)


Dråp borde det vara, precis som mens. Men det är ju typ massdråp, man får akta sig så man inte blir dömd för brott mot mänskligheten om man är kille asså, fy fan.

jdosajiasjd Kille, 35 år

3 422 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:31
jdosajiasjd Kille, 35 år

Citat från bebo


Citat från LOLWAFFLEDESU

DU VET OM ATT DET FINNS NÅGOT SOM HETER OFRIVILLIG UTLÖSNING OCKSÅ, VA?

Har man sex får man väl för fan skylla sig själv om kvinnan blir gravid, det är du som man som orsakat det och du får ta konsekvenserna. Fniss.


Nu är det inte riktigt det vi snackar om...
Läs från sidan 190-270 sen kan du vara med.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:32
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från Emojavel_


Dråp borde det vara, precis som mens. Men det är ju typ massdråp, man får akta sig så man inte blir dömd för brott mot mänskligheten om man är kille asså, fy fan.

Hon blir ju inte gravid när hon har mens, dumbass.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:32
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

Citat från Emojavel_

Anonymast, vet du vad ett dråp är?

Ja

Då är det ju dråp att ha mens om det är mord att få utlösning.

Men jag tycker inte ens att det är mord att få utlösning.


Du har nämnt det förut. Ändrar du din åsikt för att du märkte att den var fel?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet