Abort - Rätt eller fel?
joacimMVP
Kille, 37 år
Citat från anonymast
Citat från LOLWAFFLEDESU
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3
Jo, men inte hela tiden.
Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?
Nej.
Men seriöst nu, varför skulle det vara mord att runka?
För att man dödar oskyldiga små barn.
är du go eller?
jdosajiasjd
Kille, 35 år
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Citat från LOLWAFFLEDESU
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3
Jo, men inte hela tiden.
Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?
Nej.
Men seriöst nu, varför skulle det vara mord att runka?
För att man dödar oskyldiga små barn.
Anser du att det är dråp att ha mens då eller?
Man har ju inte mens frivlligt, så nej.
Hört talas om ofrivillig utlösning?
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3
Jo, men inte hela tiden.
Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?
Nej.
Du insåg att jag drev med dej va?
Du sa emot dej själv.
Om man alltid använder korrekt svenska så måste man ju göra det hela tiden.
Jag vet.
Så varför sa du att du "alltid använder korrekt svenska men inte hela tiden"?
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3
Jo, men inte hela tiden.
Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?
Nej.
Du insåg att jag drev med dej va?
Du sa emot dej själv.
Om man alltid använder korrekt svenska så måste man ju göra det hela tiden.
Jag vet.
Så varför sa du att du "alltid använder korrekt svenska men inte hela tiden"?
Det står på min profil <3
Emojavel
Kille, 32 år
Anonymast, vet du vad ett dråp är?
jdosajiasjd
Kille, 35 år
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3
Jo, men inte hela tiden.
Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?
Nej.
Du insåg att jag drev med dej va?
Du sa emot dej själv.
Om man alltid använder korrekt svenska så måste man ju göra det hela tiden.
Jag vet.
Så varför sa du att du "alltid använder korrekt svenska men inte hela tiden"?
Jag läste inte din mening så bra bara.
DU VET OM ATT DET FINNS NÅGOT SOM HETER OFRIVILLIG UTLÖSNING OCKSÅ, VA?
jdosajiasjd
Kille, 35 år
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Anonymast, vet du vad ett dråp är?
Ja
Kan du svara på det jag sa?
jdosajiasjd
Kille, 35 år
Citat från anonymast
Citat från LOLWAFFLEDESU
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Anonymast, vet du vad ett dråp är?
Ja
Kan du svara på det jag sa?
Ja.
Tycker du att en ofrivillig utlösning också är mord då? :)
bebo_
Tjej, 33 år
Citat från LOLWAFFLEDESU
DU VET OM ATT DET FINNS NÅGOT SOM HETER OFRIVILLIG UTLÖSNING OCKSÅ, VA?
Har man sex får man väl för fan skylla sig själv om kvinnan blir gravid, det är du som man som orsakat det och du får ta konsekvenserna. Fniss.
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från LOLWAFFLEDESU
Citat från anonymast
Citat från LOLWAFFLEDESU
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Anonymast, vet du vad ett dråp är?
Ja
Kan du svara på det jag sa?
Ja.
Tycker du att en ofrivillig utlösning också är mord då? :)
Dråp borde det vara, precis som mens. Men det är ju typ massdråp, man får akta sig så man inte blir dömd för brott mot mänskligheten om man är kille asså, fy fan.
jdosajiasjd
Kille, 35 år
Citat från bebo
Citat från LOLWAFFLEDESU
DU VET OM ATT DET FINNS NÅGOT SOM HETER OFRIVILLIG UTLÖSNING OCKSÅ, VA?
Har man sex får man väl för fan skylla sig själv om kvinnan blir gravid, det är du som man som orsakat det och du får ta konsekvenserna. Fniss.
Nu är det inte riktigt det vi snackar om...
Läs från sidan 190-270 sen kan du vara med.
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Anonymast, vet du vad ett dråp är?
Ja
Då är det ju dråp att ha mens om det är mord att få utlösning.
Men jag tycker inte ens att det är mord att få utlösning.
Du har nämnt det förut. Ändrar du din åsikt för att du märkte att den var fel?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet