Abort - Rätt eller fel?
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från LOLWAFFLEDESU
Citat från LiBRA69
Citat från LOLWAFFLEDESU
Nu har jag inte läst allt.
Men hur kan det vara mord att RUNKA? Holy fuck.
Nu fick du dåligt samvete va? >:
Jätte mycket. >:
We're all mass-murderes >:
jdosajiasjd
Kille, 35 år
Citat från Emojavel_
Citat från LOLWAFFLEDESU
Nu har jag inte läst allt.
Men hur kan det vara mord att RUNKA? Holy fuck.
Allt med utlösning är mord enligt henne, start the panic.
lulz. xD
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Åh herregud. LÄR DEJ ARGUMENTERA.
När du lär dig det.
Det kan jag redan alldeles utmärkt <3
Kan du inte
Jo, det kan jag. Dessutom kan jag skriva på korrekt svenska till skillnad från ehm.. Vissa andra.
Jag kan också skriva korrekt svenska.
Skriva på korrekt svenska.*
Det du nyss skrev var att du kunde skriva orden "korrekt svenska".
Dessutom ska det väl vara punkt i slutet av en mening?
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Åh herregud. LÄR DEJ ARGUMENTERA.
När du lär dig det.
Det kan jag redan alldeles utmärkt <3
Kan du inte
Jo, det kan jag. Dessutom kan jag skriva på korrekt svenska till skillnad från ehm.. Vissa andra.
Jag kan också skriva korrekt svenska.
Skriva på korrekt svenska.*
Det du nyss skrev var att du kunde skriva orden "korrekt svenska".
Dessutom ska det väl vara punkt i slutet av en mening?
Det va ju en punkt i slutet.
"Kan du inte " var är punkten?
jdosajiasjd
Kille, 35 år
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Jag kan också skriva korrekt svenska.
Epic post. <3
Correction: Epic thread. <3
Dessutom måste ju anonymast vara ett troll... om inte så tycker jag synd om henne, väldigt synd.
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från LOLWAFFLEDESU
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Jag kan också skriva korrekt svenska.
Epic post. <3
Correction: Epic thread. <3
Dessutom måste ju anonymast vara ett troll... om inte så tycker jag synd om henne, väldigt synd.
Jag hoppas att hon är ett troll, men börjar tvivla. >:
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Åh herregud. LÄR DEJ ARGUMENTERA.
När du lär dig det.
Det kan jag redan alldeles utmärkt <3
Kan du inte
Jo, det kan jag. Dessutom kan jag skriva på korrekt svenska till skillnad från ehm.. Vissa andra.
Jag kan också skriva korrekt svenska.
Skriva på korrekt svenska.*
Det du nyss skrev var att du kunde skriva orden "korrekt svenska".
Dessutom ska det väl vara punkt i slutet av en mening?
Det va ju en punkt i slutet.
"Kan du inte " var är punkten?
Men jag orkar inte skriva helt rätt hela tiden.
Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3
Emojavel
Kille, 32 år
Jag hoppas med anonymast är ett troll.
Kan du förklara för mig någon gång eller? Skriv inte bara "det har jag redan gjort" utan gör det verkligen.
jdosajiasjd
Kille, 35 år
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3
Jo, men inte hela tiden.
Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?
Nej.
Men seriöst nu, varför skulle det vara mord att runka?
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3
Jo, men inte hela tiden.
Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?
Nej.
Du insåg att jag drev med dej va?
Du sa emot dej själv.
Om man alltid använder korrekt svenska så måste man ju göra det hela tiden.
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från anonymast
Citat från LOLWAFFLEDESU
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3
Jo, men inte hela tiden.
Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?
Nej.
Men seriöst nu, varför skulle det vara mord att runka?
För att man dödar oskyldiga små barn.
Du tycker alltså på riktigt att det är mord att runka?
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från anonymast
Citat från LOLWAFFLEDESU
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3
Jo, men inte hela tiden.
Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?
Nej.
Men seriöst nu, varför skulle det vara mord att runka?
För att man dödar oskyldiga små barn.
Anser du att det är dråp att ha mens då eller?
jdosajiasjd
Kille, 35 år
Citat från anonymast
Citat från LOLWAFFLEDESU
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3
Jo, men inte hela tiden.
Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?
Nej.
Men seriöst nu, varför skulle det vara mord att runka?
För att man dödar oskyldiga små barn.
Du är ett litet barn, du är bara 15 år.
Do you consider yourself being a sperm?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet