Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:15
Rosquist Kille, 33 år

Citat från LOLWAFFLEDESU


Citat från LiBRA69

Citat från LOLWAFFLEDESU

Nu har jag inte läst allt.

Men hur kan det vara mord att RUNKA? Holy fuck.

Nu fick du dåligt samvete va? >:

Jätte mycket. >:


We're all mass-murderes >:

jdosajiasjd Kille, 35 år

3 422 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:15
jdosajiasjd Kille, 35 år

Citat från Emojavel_


Citat från LOLWAFFLEDESU

Nu har jag inte läst allt.

Men hur kan det vara mord att RUNKA? Holy fuck.

Allt med utlösning är mord enligt henne, start the panic.


lulz. xD

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:17
Rosquist Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69


Åh herregud. LÄR DEJ ARGUMENTERA.

När du lär dig det.

Det kan jag redan alldeles utmärkt <3

Kan du inte

Jo, det kan jag. Dessutom kan jag skriva på korrekt svenska till skillnad från ehm.. Vissa andra.

Jag kan också skriva korrekt svenska.


Skriva korrekt svenska.*
Det du nyss skrev var att du kunde skriva orden "korrekt svenska".
Dessutom ska det väl vara punkt i slutet av en mening?

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:18
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Jag kan också skriva korrekt svenska.

Epic post. <3

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:19
Rosquist Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69


Åh herregud. LÄR DEJ ARGUMENTERA.

När du lär dig det.

Det kan jag redan alldeles utmärkt <3

Kan du inte

Jo, det kan jag. Dessutom kan jag skriva på korrekt svenska till skillnad från ehm.. Vissa andra.

Jag kan också skriva korrekt svenska.

Skriva på korrekt svenska.*
Det du nyss skrev var att du kunde skriva orden "korrekt svenska".
Dessutom ska det väl vara punkt i slutet av en mening?

Det va ju en punkt i slutet.


"Kan du inte " var är punkten?

jdosajiasjd Kille, 35 år

3 422 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:19
jdosajiasjd Kille, 35 år

Citat från Emojavel_


Citat från anonymast

Jag kan också skriva korrekt svenska.

Epic post. <3


Correction: Epic thread. <3

Dessutom måste ju anonymast vara ett troll... om inte så tycker jag synd om henne, väldigt synd.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:20
Rosquist Kille, 33 år

Citat från LOLWAFFLEDESU


Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

Jag kan också skriva korrekt svenska.

Epic post. <3

Correction: Epic thread. <3

Dessutom måste ju anonymast vara ett troll... om inte så tycker jag synd om henne, väldigt synd.


Jag hoppas att hon är ett troll, men börjar tvivla. >:

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:20
Rosquist Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69


Åh herregud. LÄR DEJ ARGUMENTERA.

När du lär dig det.

Det kan jag redan alldeles utmärkt <3

Kan du inte

Jo, det kan jag. Dessutom kan jag skriva på korrekt svenska till skillnad från ehm.. Vissa andra.

Jag kan också skriva korrekt svenska.

Skriva på korrekt svenska.*
Det du nyss skrev var att du kunde skriva orden "korrekt svenska".
Dessutom ska det väl vara punkt i slutet av en mening?

Det va ju en punkt i slutet.

"Kan du inte " var är punkten?

Men jag orkar inte skriva helt rätt hela tiden.


Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:21
Rosquist Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från LiBRA69

Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3

Jo, men inte hela tiden.


Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:22
Emojavel Kille, 32 år

Jag hoppas med anonymast är ett troll.

Kan du förklara för mig någon gång eller? Skriv inte bara "det har jag redan gjort" utan gör det verkligen.

jdosajiasjd Kille, 35 år

3 422 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:23
jdosajiasjd Kille, 35 år

Citat från anonymast


Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3

Jo, men inte hela tiden.

Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?

Nej.


Men seriöst nu, varför skulle det vara mord att runka?

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:24
Rosquist Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3

Jo, men inte hela tiden.

Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?

Nej.


Du insåg att jag drev med dej va?
Du sa emot dej själv.
Om man alltid använder korrekt svenska så måste man ju göra det hela tiden.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:25
Rosquist Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från LOLWAFFLEDESU

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3

Jo, men inte hela tiden.

Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?

Nej.

Men seriöst nu, varför skulle det vara mord att runka?

För att man dödar oskyldiga små barn.


Du tycker alltså på riktigt att det är mord att runka?

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:25
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från LOLWAFFLEDESU

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3

Jo, men inte hela tiden.

Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?

Nej.

Men seriöst nu, varför skulle det vara mord att runka?

För att man dödar oskyldiga små barn.


Anser du att det är dråp att ha mens då eller?

jdosajiasjd Kille, 35 år

3 422 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:25
jdosajiasjd Kille, 35 år

Citat från anonymast


Citat från LOLWAFFLEDESU

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Då använder du alltså inte alltid korrekt svenska <3

Jo, men inte hela tiden.

Så du använder alltid korrekt svenska men inte hela tiden?

Nej.

Men seriöst nu, varför skulle det vara mord att runka?

För att man dödar oskyldiga små barn.




Du är ett litet barn, du är bara 15 år.
Do you consider yourself being a sperm?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet