Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:07
Rosquist Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från iDru


Jag hatar er för att ni är extremt tröga och dumma.

Jag ignorerar inte alls dig.

han frågade inte varför du hatade oss...

jag vet men jag orkade inte leta reda på ett annat inlägg och svara på det där och han skrev "Han vill att du skriver varför, det är när man utvecklar" så därför skrev jag det då


Jag vill att du ska utveckla påståendet "Ni är så jävla tröga".

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:07
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från LiBRA69


Well, då har hon valt att göra det?
Förstår inte riktigt vad du vill komma fram till med det ;o


Det jag sa från början var det jag ville komma fram till, ungefär.
Mannen kan ju alltid få säga vad han tycker om handlingen men han ska inte få påverka ett beslut i så stor omfattning att kvinnan kanske gör något som hon vet att hon får ångra.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:08
Rosquist Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från iDru


Jag hatar er för att ni är extremt tröga och dumma.

Jag ignorerar inte alls dig.

han frågade inte varför du hatade oss...

jag vet men jag orkade inte leta reda på ett annat inlägg och svara på det där och han skrev "Han vill att du skriver varför, det är när man utvecklar" så därför skrev jag det då

Jag vill att du ska utveckla påståendet "Ni är så jävla tröga".

Det går inte att utveckla det.


Klart det gör.
Varför är vi tröga, vad gör vi som får dej att skriva det?

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:09
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från iDru


Jag hatar er för att ni är extremt tröga och dumma.

Jag ignorerar inte alls dig.

han frågade inte varför du hatade oss...

jag vet men jag orkade inte leta reda på ett annat inlägg och svara på det där och han skrev "Han vill att du skriver varför, det är när man utvecklar" så därför skrev jag det då

Jag vill att du ska utveckla påståendet "Ni är så jävla tröga".

Det går inte att utveckla det.


Självklart går det, men du fattar inte vad han menar och du klarar inte av att erkänna det.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:09
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från iDru


och du älskar det ;*

COD-spelen är så jävla trista :(
Oj nu förstör jag tråden :(
Illa :(

ontopic:
Abortion for president!

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:10
Rosquist Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från iDru


Jag hatar er för att ni är extremt tröga och dumma.

Jag ignorerar inte alls dig.

han frågade inte varför du hatade oss...

jag vet men jag orkade inte leta reda på ett annat inlägg och svara på det där och han skrev "Han vill att du skriver varför, det är när man utvecklar" så därför skrev jag det då

Jag vill att du ska utveckla påståendet "Ni är så jävla tröga".

Det går inte att utveckla det.

Klart det gör.
Varför är vi tröga, vad gör vi som får dej att skriva det?

För att nui fattar inte att det är mord och att jag är smartare än er.


Åh herregud. LÄR DEJ ARGUMENTERA.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:11
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


För att nui fattar inte att det är mord och att jag är smartare än er.

1. mord
det att döda en annan individ för egen vinning eller av annan anledning som anses omoralisk; det att mörda

Att göra abort för att inte förstöra massa liv tycker inte jag är speciellt omoraliskt.

Var ligger det omoraliska i abort?

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:12
cr0w Kille, 33 år

Citat från bebo


Citat från iDru

och du älskar det ;*

COD-spelen är så jävla trista :(
Oj nu förstör jag tråden :(
Illa :(

ontopic:
Abortion for president!


HUR VÅGAR DU SÄGS SÅDANT :O
my last OffTopic

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:14
Rosquist Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från LiBRA69


Åh herregud. LÄR DEJ ARGUMENTERA.

När du lär dig det.


Det kan jag redan alldeles utmärkt <3

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:14
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

För att nui fattar inte att det är mord och att jag är smartare än er.

1. mord
det att döda en annan individ för egen vinning eller av annan anledning som anses omoralisk; det att mörda

Att göra abort för att inte förstöra massa liv tycker inte jag är speciellt omoraliskt.

Var ligger det omoraliska i abort?

Man dödar en annan människa så det är mord. Man förstör fler liv genom att göra abort.


Nej, man förstör ett liv som inte riktigt finns än. Och räddar andras liv.
Läste du och förstod förklaringen på ordet mord? Det verkade inte som det.

jdosajiasjd Kille, 35 år

3 422 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:14
jdosajiasjd Kille, 35 år

Nu har jag inte läst allt.

Men hur kan det vara mord att RUNKA? Holy fuck.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:14
Rosquist Kille, 33 år

Citat från LOLWAFFLEDESU


Nu har jag inte läst allt.

Men hur kan det vara mord att RUNKA? Holy fuck.


Nu fick du dåligt samvete va? >:

jdosajiasjd Kille, 35 år

3 422 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:15
jdosajiasjd Kille, 35 år

Citat från LiBRA69


Citat från LOLWAFFLEDESU

Nu har jag inte läst allt.

Men hur kan det vara mord att RUNKA? Holy fuck.

Nu fick du dåligt samvete va? >:


Jätte mycket. >:

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:15
Emojavel Kille, 32 år

Citat från LOLWAFFLEDESU


Nu har jag inte läst allt.

Men hur kan det vara mord att RUNKA? Holy fuck.


Allt med utlösning är mord enligt henne, start the panic.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:15
Rosquist Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69


Åh herregud. LÄR DEJ ARGUMENTERA.

När du lär dig det.

Det kan jag redan alldeles utmärkt <3

Kan du inte


Jo, det kan jag. Dessutom kan jag skriva på korrekt svenska till skillnad från ehm.. Vissa andra.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet