Abort - Rätt eller fel?
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från anonymast
Citat från iDru
Jag hatar er för att ni är extremt tröga och dumma.
Jag ignorerar inte alls dig.
han frågade inte varför du hatade oss...
jag vet men jag orkade inte leta reda på ett annat inlägg och svara på det där och han skrev "Han vill att du skriver varför, det är när man utvecklar" så därför skrev jag det då
Jag vill att du ska utveckla påståendet "Ni är så jävla tröga".
bebo_
Tjej, 33 år
Citat från LiBRA69
Well, då har hon valt att göra det?
Förstår inte riktigt vad du vill komma fram till med det ;o
Det jag sa från början var det jag ville komma fram till, ungefär.
Mannen kan ju alltid få säga vad han tycker om handlingen men han ska inte få påverka ett beslut i så stor omfattning att kvinnan kanske gör något som hon vet att hon får ångra.
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från iDru
Jag hatar er för att ni är extremt tröga och dumma.
Jag ignorerar inte alls dig.
han frågade inte varför du hatade oss...
jag vet men jag orkade inte leta reda på ett annat inlägg och svara på det där och han skrev "Han vill att du skriver varför, det är när man utvecklar" så därför skrev jag det då
Jag vill att du ska utveckla påståendet "Ni är så jävla tröga".
Det går inte att utveckla det.
Klart det gör.
Varför är vi tröga, vad gör vi som får dej att skriva det?
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från iDru
Jag hatar er för att ni är extremt tröga och dumma.
Jag ignorerar inte alls dig.
han frågade inte varför du hatade oss...
jag vet men jag orkade inte leta reda på ett annat inlägg och svara på det där och han skrev "Han vill att du skriver varför, det är när man utvecklar" så därför skrev jag det då
Jag vill att du ska utveckla påståendet "Ni är så jävla tröga".
Det går inte att utveckla det.
Självklart går det, men du fattar inte vad han menar och du klarar inte av att erkänna det.
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från iDru
Jag hatar er för att ni är extremt tröga och dumma.
Jag ignorerar inte alls dig.
han frågade inte varför du hatade oss...
jag vet men jag orkade inte leta reda på ett annat inlägg och svara på det där och han skrev "Han vill att du skriver varför, det är när man utvecklar" så därför skrev jag det då
Jag vill att du ska utveckla påståendet "Ni är så jävla tröga".
Det går inte att utveckla det.
Klart det gör.
Varför är vi tröga, vad gör vi som får dej att skriva det?
För att nui fattar inte att det är mord och att jag är smartare än er.
Åh herregud. LÄR DEJ ARGUMENTERA.
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från anonymast
För att nui fattar inte att det är mord och att jag är smartare än er.
1. mord
det att döda en annan individ för egen vinning eller av annan anledning som anses omoralisk; det att mörda
Att göra abort för att inte förstöra massa liv tycker inte jag är speciellt omoraliskt.
Var ligger det omoraliska i abort?
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
För att nui fattar inte att det är mord och att jag är smartare än er.
1. mord
det att döda en annan individ för egen vinning eller av annan anledning som anses omoralisk; det att mörda
Att göra abort för att inte förstöra massa liv tycker inte jag är speciellt omoraliskt.
Var ligger det omoraliska i abort?
Man dödar en annan människa så det är mord. Man förstör fler liv genom att göra abort.
Nej, man förstör ett liv som inte riktigt finns än. Och räddar andras liv.
Läste du och förstod förklaringen på ordet mord? Det verkade inte som det.
jdosajiasjd
Kille, 35 år
Nu har jag inte läst allt.
Men hur kan det vara mord att RUNKA? Holy fuck.
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från LOLWAFFLEDESU
Nu har jag inte läst allt.
Men hur kan det vara mord att RUNKA? Holy fuck.
Nu fick du dåligt samvete va? >:
jdosajiasjd
Kille, 35 år
Citat från LiBRA69
Citat från LOLWAFFLEDESU
Nu har jag inte läst allt.
Men hur kan det vara mord att RUNKA? Holy fuck.
Nu fick du dåligt samvete va? >:
Jätte mycket. >:
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från LOLWAFFLEDESU
Nu har jag inte läst allt.
Men hur kan det vara mord att RUNKA? Holy fuck.
Allt med utlösning är mord enligt henne, start the panic.
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Åh herregud. LÄR DEJ ARGUMENTERA.
När du lär dig det.
Det kan jag redan alldeles utmärkt <3
Kan du inte
Jo, det kan jag. Dessutom kan jag skriva på korrekt svenska till skillnad från ehm.. Vissa andra.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet