Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:00
Rosquist Kille, 33 år

Citat från HAPPINESS


Citat från LiBRA69

Citat från HAPPINESS

Citat från LiBRA69

WE HAS A DEATHSTAR TO BUILD!

IT HAZ TO BE BIGGER THAN HER DEATHSTAR!

WITH OVER 9000 STORMTROOPERS!

BUT SHE HAS MILLIONS OF SPERMS! (and yes, they are sooooo human)


THEN WE NEED TO GET EVEN MORE STORMSPERMS! (And alot of non-living Egg-cells)

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:01
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


vad är det jag ska svara på

Snälla... Jag har bett dig 5 gånger och du har inte ens fattat...?

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:01
cr0w Kille, 33 år

Citat från bebo


Citat från iDru

mannen tar också han om barnet?
han bör ha något att säga till om
annars kan han ju bara lämna kvinnan med barn och allt till sitt öde
och gå hem, sätta sig i soffan och kolla en bra film...

Vad hindrar honom att göra det? Han kan avsäga sitt faderskap.
Orka förstöra sitt sexliv för att någon inte vill att man gör abort lawl :(


Wait what?
Vad har detta med sex att göra >_>

men man kan ju ha känslor för en människa, men inte vara reda för att ha barn och därav inte vilja lämna denna personen
det är båda parternas beslut
och majoritesprincipen fungerar ICKE!

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:01
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från LiBRA69


Att avsäga sitt faderskap är också ganska vidrigt.

Och varför det?

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:01
Rosquist Kille, 33 år

Citat från bebo


Citat från LiBRA69

Nej, men kvinnan ska respektera mannens åsikt, det är hans barn också.
Självklart har kvinnan sista ordet, men att helt skita i vad mannen tycker är vidrigt.

Jag tror de flesta kvinnor överväger abort mot att föda ett barn för att bara mannen vill det.


Det är bra, mannens åsikt ska respekteras.
Dock ska det somsagt i slutändan vara kvinnans val.
Har mannen medvetet haft sex utan skydd så får han ju stå sitt kast.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:02
Rosquist Kille, 33 år

Citat från bebo


Citat från LiBRA69

Att avsäga sitt faderskap är också ganska vidrigt.

Och varför det?


För att det är jävligt oansvarigt. Dessutom inte så jävla snällt mot ungen.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:02
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

jag utvecklade visst

Han vill att du skriver varför, det är när man utvecklar.

Sluta ignorera mig med, för att argumentera ska man kunna lyssna och förstå den man argumenterar med.

Jag hatar er för att ni är extremt tröga och dumma.

Jag ignorerar inte alls dig.


Förklara det jag har bett dig förklara 5 gånger då.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:02
Rosquist Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

jag utvecklade visst

Han vill att du skriver varför, det är när man utvecklar.

Sluta ignorera mig med, för att argumentera ska man kunna lyssna och förstå den man argumenterar med.

Jag hatar er för att ni är extremt tröga och dumma.

Jag ignorerar inte alls dig.


Dock så har du fortfarande inte utvecklat.

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:02
cr0w Kille, 33 år


Jag hatar er för att ni är extremt tröga och dumma.

Jag ignorerar inte alls dig.[/i]

han frågade inte varför du hatade oss...

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:03
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från iDru


Wait what?
Vad har detta med sex att göra >_>

men man kan ju ha känslor för en människa, men inte vara reda för att ha barn och därav inte vilja lämna denna personen
det är båda parternas beslut
och majoritesprincipen fungerar ICKE!


Mycket har nog med det att göra! Jag skulle kunna abortera endast av den anledningen till att jag vill fortsätta ha ett normalt, helt underliv. Such a hoe I am :(
Ja men känslorna för en annan ska inte få påverka handlingen om att någon ska få födas eller inte, det kan sluta mycket illa!

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:04
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från LiBRA69


Det är bra, mannens åsikt ska respekteras.
Dock ska det somsagt i slutändan vara kvinnans val.
Har mannen medvetet haft sex utan skydd så får han ju stå sitt kast.


Du missuppfattade nog vad jag skrev.
Kvinnan överväger att göra abort = kvinnan gör abort.

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:04
cr0w Kille, 33 år

Citat från bebo


Citat från iDru

Wait what?
Vad har detta med sex att göra >_>

men man kan ju ha känslor för en människa, men inte vara reda för att ha barn och därav inte vilja lämna denna personen
det är båda parternas beslut
och majoritesprincipen fungerar ICKE!

Mycket har nog med det att göra! Jag skulle kunna abortera endast av den anledningen till att jag vill fortsätta ha ett normalt, helt underliv. Such a hoe I am :(
Ja men känslorna för en annan ska inte få påverka handlingen om att någon ska få födas eller inte, det kan sluta mycket illa!


drop me a PM och vi diskuterar
men nu ska jag spela COD4 <3

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:05
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från iDru


drop me a PM och vi diskuterar
men nu ska jag spela COD4 <3


Men... nörd :(

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:06
Rosquist Kille, 33 år

Citat från bebo


Citat från LiBRA69

Det är bra, mannens åsikt ska respekteras.
Dock ska det somsagt i slutändan vara kvinnans val.
Har mannen medvetet haft sex utan skydd så får han ju stå sitt kast.

Du missuppfattade nog vad jag skrev.
Kvinnan överväger att göra abort = kvinnan gör abort.


Well, då har hon valt att göra det?
Förstår inte riktigt vad du vill komma fram till med det ;o

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:06
cr0w Kille, 33 år

Citat från bebo


Citat från iDru

drop me a PM och vi diskuterar
men nu ska jag spela COD4 <3

Men... nörd :(


och du älskar det ;*


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet