Abort - Rätt eller fel?
Alek
Tjej, 30 år
Citat från bebo
Citat från McDonaldsEmo
ja men det va typ något hon sa typ att egget inte levde elelr så va det att spermarana inte levde förljde inte denna tråd så jätte länge så venne...
Kan du lära dig citera och svenskt skrivspråk om du ska yttra dig? Skulle underlätta en smula, det var väldigt jobbigt att läsa det där.
ja asså jag e inte svensk så jag e typ inte världens bästa på att stava elelr skriva så^^
Emojavel
Kille, 32 år
Citat från bebo
Citat från LiBRA69
Varför i helvete (ursäkta franskan) skulle män inte ha någon som helst talan i frågan?
Därför att det är kvinnans kropp, hon har rätt att bestämma helt över den. Hur skulle mannen kunna ta ut sin makt så det blir rättvist?
Droga henne och släpa henne till abortbordet? : D
Men det blir ju bådas problem om barnet föds.
bebo_
Tjej, 33 år
Citat från McDonaldsEmo
ja asså jag e inte svensk så jag e typ inte världens bästa på att stava elelr skriva så^^
Nej men gtfo då.
cr0w
Kille, 33 år
Citat från bebo
Citat från LiBRA69
Varför i helvete (ursäkta franskan) skulle män inte ha någon som helst talan i frågan?
Därför att det är kvinnans kropp, hon har rätt att bestämma helt över den. Hur skulle mannen kunna ta ut sin makt så det blir rättvist?
Droga henne och släpa henne till abortbordet? : D
mannen tar också han om barnet?
han bör ha något att säga till om
annars kan han ju bara lämna kvinnan med barn och allt till sitt öde
och gå hem, sätta sig i soffan och kolla en bra film...
swedishbacon
Kille, 33 år
Citat från LiBRA69
WE HAS A DEATHSTAR TO BUILD!
IT HAZ TO BE BIGGER THAN HER DEATHSTAR!
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från bebo
Citat från LiBRA69
Varför i helvete (ursäkta franskan) skulle män inte ha någon som helst talan i frågan?
Därför att det är kvinnans kropp, hon har rätt att bestämma helt över den. Hur skulle mannen kunna ta ut sin makt så det blir rättvist?
Droga henne och släpa henne till abortbordet? : D
Nej, men kvinnan ska respektera mannens åsikt, det är hans barn också.
Självklart har kvinnan sista ordet, men att helt skita i vad mannen tycker är vidrigt.
bebo_
Tjej, 33 år
Citat från iDru
mannen tar också han om barnet?
han bör ha något att säga till om
annars kan han ju bara lämna kvinnan med barn och allt till sitt öde
och gå hem, sätta sig i soffan och kolla en bra film...
Vad hindrar honom att göra det? Han kan avsäga sitt faderskap.
Orka förstöra sitt sexliv för att någon inte vill att man gör abort lawl :(
swedishbacon
Kille, 33 år
Citat från LiBRA69
Citat från HAPPINESS
Citat från LiBRA69
WE HAS A DEATHSTAR TO BUILD!
IT HAZ TO BE BIGGER THAN HER DEATHSTAR!
WITH OVER 9000 STORMTROOPERS!
BUT SHE HAS MILLIONS OF SPERMS! (and yes, they are sooooo human)
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från bebo
Citat från iDru
mannen tar också han om barnet?
han bör ha något att säga till om
annars kan han ju bara lämna kvinnan med barn och allt till sitt öde
och gå hem, sätta sig i soffan och kolla en bra film...
Vad hindrar honom att göra det? Han kan avsäga sitt faderskap.
Orka förstöra sitt sexliv för att någon inte vill att man gör abort lawl :(
Att avsäga sitt faderskap är också ganska vidrigt.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet