Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Alek Tjej, 30 år

306 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:56
Alek Tjej, 30 år

Citat från bebo


Citat från McDonaldsEmo

ja men det va typ något hon sa typ att egget inte levde elelr så va det att spermarana inte levde förljde inte denna tråd så jätte länge så venne...

Kan du lära dig citera och svenskt skrivspråk om du ska yttra dig? Skulle underlätta en smula, det var väldigt jobbigt att läsa det där.


ja asså jag e inte svensk så jag e typ inte världens bästa på att stava elelr skriva så^^

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:57
Rosquist Kille, 33 år

Citat från HAPPINESS


Citat från LiBRA69

Ahahahahhaha xD

Underskatta inte henne. Hon anser oss som rebeller som vill utplåna stormtrupperna (spermier) och deras generaler (foster)!
mot dödsstjärnan!


WE HAS A DEATHSTAR TO BUILD!

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:57
Emojavel Kille, 32 år

Citat från bebo


Citat från LiBRA69

Varför i helvete (ursäkta franskan) skulle män inte ha någon som helst talan i frågan?

Därför att det är kvinnans kropp, hon har rätt att bestämma helt över den. Hur skulle mannen kunna ta ut sin makt så det blir rättvist?
Droga henne och släpa henne till abortbordet? : D


Men det blir ju bådas problem om barnet föds.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:57
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från LiBRA69


Klart att mannen har rätt att påverka i frågan.

Nja. Tycker det är ganska fel, det känns bara fel liksom! Känns lika fel som att mannen skulle kunna bestämma när kvinnan ska få ägglossning, haha.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:57
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från McDonaldsEmo


ja asså jag e inte svensk så jag e typ inte världens bästa på att stava elelr skriva så^^

Nej men gtfo då.

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:58
cr0w Kille, 33 år

Citat från bebo


Citat från LiBRA69

Varför i helvete (ursäkta franskan) skulle män inte ha någon som helst talan i frågan?

Därför att det är kvinnans kropp, hon har rätt att bestämma helt över den. Hur skulle mannen kunna ta ut sin makt så det blir rättvist?
Droga henne och släpa henne till abortbordet? : D


mannen tar också han om barnet?
han bör ha något att säga till om
annars kan han ju bara lämna kvinnan med barn och allt till sitt öde
och gå hem, sätta sig i soffan och kolla en bra film...

swedishbacon Kille, 33 år

2 075 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:58
swedishbacon Kille, 33 år

Citat från LiBRA69


WE HAS A DEATHSTAR TO BUILD!

IT HAZ TO BE BIGGER THAN HER DEATHSTAR!

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:58
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från Emojavel_


Men det blir ju bådas problem om barnet föds.

Ja, men mamman kan ta hand om barnet ensam, det kan inte pappan. Inte i början i alla fall!

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:58
Rosquist Kille, 33 år

Citat från bebo


Citat från LiBRA69

Varför i helvete (ursäkta franskan) skulle män inte ha någon som helst talan i frågan?

Därför att det är kvinnans kropp, hon har rätt att bestämma helt över den. Hur skulle mannen kunna ta ut sin makt så det blir rättvist?
Droga henne och släpa henne till abortbordet? : D


Nej, men kvinnan ska respektera mannens åsikt, det är hans barn också.
Självklart har kvinnan sista ordet, men att helt skita i vad mannen tycker är vidrigt.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:59
Rosquist Kille, 33 år

Citat från HAPPINESS


Citat från LiBRA69

WE HAS A DEATHSTAR TO BUILD!

IT HAZ TO BE BIGGER THAN HER DEATHSTAR!


WITH OVER 9000 STORMTROOPERS!

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:59
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från iDru


mannen tar också han om barnet?
han bör ha något att säga till om
annars kan han ju bara lämna kvinnan med barn och allt till sitt öde
och gå hem, sätta sig i soffan och kolla en bra film...


Vad hindrar honom att göra det? Han kan avsäga sitt faderskap.
Orka förstöra sitt sexliv för att någon inte vill att man gör abort lawl :(

swedishbacon Kille, 33 år

2 075 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:59
swedishbacon Kille, 33 år

Citat från LiBRA69


Citat från HAPPINESS

Citat från LiBRA69

WE HAS A DEATHSTAR TO BUILD!

IT HAZ TO BE BIGGER THAN HER DEATHSTAR!

WITH OVER 9000 STORMTROOPERS!


BUT SHE HAS MILLIONS OF SPERMS! (and yes, they are sooooo human)

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:59
Rosquist Kille, 33 år

Citat från bebo


Citat från iDru

mannen tar också han om barnet?
han bör ha något att säga till om
annars kan han ju bara lämna kvinnan med barn och allt till sitt öde
och gå hem, sätta sig i soffan och kolla en bra film...

Vad hindrar honom att göra det? Han kan avsäga sitt faderskap.
Orka förstöra sitt sexliv för att någon inte vill att man gör abort lawl :(


Att avsäga sitt faderskap är också ganska vidrigt.

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:00
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


jag utvecklade visst

Han vill att du skriver varför, det är när man utvecklar.

Sluta ignorera mig med, för att argumentera ska man kunna lyssna och förstå den man argumenterar med.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 12:00
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från LiBRA69


Nej, men kvinnan ska respektera mannens åsikt, det är hans barn också.
Självklart har kvinnan sista ordet, men att helt skita i vad mannen tycker är vidrigt.


Jag tror de flesta kvinnor överväger abort mot att föda ett barn för att bara mannen vill det.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet