Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Alek Tjej, 30 år

306 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:49
Alek Tjej, 30 år

ja mCitat från bebo


Hahaha den där anonymast har suttit i den här tråden i flera veckor nu, och fortfarande inte lyckats komma på något bra argument :(

---
Abort är helt okej och helt upp till kvinnan! Mannan har INGEN talan i detta ämne imo.


ja men det va typ något hon sa typ att egget inte levde elelr så va det att spermarana inte levde förljde inte denna tråd så jätte länge så venne...

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:50
cr0w Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Anonymast, måste allvarligt fråga dej, vad är problemet?

???

Det svarade inte riktigt på min fråga.

problemet är att ni är så jävla tröga

Utveckla.

Ni är extremt tröga och jävligt elaka. Hatar er.


har en Facebook grupp (som hatar mig då) för det ^^

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:51
Rosquist Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Citat från LiBRA69

Anonymast, måste allvarligt fråga dej, vad är problemet?

???

Det svarade inte riktigt på min fråga.

problemet är att ni är så jävla tröga

Utveckla.

Ni är extremt tröga och jävligt elaka. Hatar er.


Du utvecklade inte.
Snälla utveckla.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:51
Rosquist Kille, 33 år

Citat från bebo


Hahaha den där anonymast har suttit i den här tråden i flera veckor nu, och fortfarande inte lyckats komma på något bra argument :(

---
Abort är helt okej och helt upp till kvinnan! Mannan har INGEN talan i detta ämne imo.


What?

swedishbacon Kille, 33 år

2 075 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:52
swedishbacon Kille, 33 år

Citat från anonymast


Ni är extremt tröga och jävligt elaka. Hatar er.

vader has them sad

Alek Tjej, 30 år

306 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:52
Alek Tjej, 30 år

Citat från LiBRA69


Citat från bebo

Hahaha den där anonymast har suttit i den här tråden i flera veckor nu, och fortfarande inte lyckats komma på något bra argument :(

---
Abort är helt okej och helt upp till kvinnan! Mannan har INGEN talan i detta ämne imo.

What?


tror inte han/hon som skrev det har följt diskutionen....

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:53
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från McDonaldsEmo


tror inte han/hon som skrev det har följt diskutionen....

Jo då.


Citat från LiBRA69

What?

Ja :)

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:54
Rosquist Kille, 33 år

Citat från bebo


Citat från McDonaldsEmo

tror inte han/hon som skrev det har följt diskutionen....

Jo då.


Citat från LiBRA69

What?

Ja :)


Varför i helvete (ursäkta franskan) skulle män inte ha någon som helst talan i frågan?

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:54
Rosquist Kille, 33 år

Citat från HAPPINESS


Citat från anonymast

Ni är extremt tröga och jävligt elaka. Hatar er.

vader has them sad


Ahahahahhaha xD

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:54
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från Emojavel_

JA! HON ÄR HÄR!

Anonymast, kan du svara nu då? 5:e gången jag ber dig btw, ska jag skriva vad jag redan bett dig fyra gånger att förklara eller kommer du ihåg? :)

Men jag har ju redan svarat


Du har inte svarat, och om du nu har svarat kan det inte vara så svårt att skriva det igen eller citera dig när du svarar för att bevisa att du kan.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:54
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från McDonaldsEmo


ja men det va typ något hon sa typ att egget inte levde elelr så va det att spermarana inte levde förljde inte denna tråd så jätte länge så venne...

Kan du lära dig citera och svenskt skrivspråk om du ska yttra dig? Skulle underlätta en smula, det var väldigt jobbigt att läsa det där.

Alek Tjej, 30 år

306 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:55
Alek Tjej, 30 år

Citat från LiBRA69


Citat från bebo

Citat från McDonaldsEmo

tror inte han/hon som skrev det har följt diskutionen....

Jo då.


Citat från LiBRA69

What?

Ja :)

Varför i helvete (ursäkta franskan) skulle män inte ha någon som helst talan i frågan?


asså det e ju kvinnans val men ja killen får väl ha liiiite med saken att göra antar jag^^

swedishbacon Kille, 33 år

2 075 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:56
swedishbacon Kille, 33 år

Citat från LiBRA69


Ahahahahhaha xD

Underskatta inte henne. Hon anser oss som rebeller som vill utplåna stormtrupperna (spermier) och deras generaler (foster)!
mot dödsstjärnan!

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:56
Rosquist Kille, 33 år

Citat från McDonaldsEmo


Citat från LiBRA69

Citat från bebo

Citat från McDonaldsEmo

tror inte han/hon som skrev det har följt diskutionen....

Jo då.


Citat från LiBRA69

What?

Ja :)

Varför i helvete (ursäkta franskan) skulle män inte ha någon som helst talan i frågan?

asså det e ju kvinnans val men ja killen får väl ha liiiite med saken att göra antar jag^^


Klart att mannen har rätt att påverka i frågan.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:56
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från LiBRA69


Varför i helvete (ursäkta franskan) skulle män inte ha någon som helst talan i frågan?

Därför att det är kvinnans kropp, hon har rätt att bestämma helt över den. Hur skulle mannen kunna ta ut sin makt så det blir rättvist?
Droga henne och släpa henne till abortbordet? : D


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet