Abort - Rätt eller fel?
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från iDru
För att jag gjorde nå annat då.
Men jag vet vad pseudovetenskap är, vet bara inte hur man ska förklara det. Men det är typ att man säger att det är vetenskapligt men det är inte det o så.
Clapety-fucking-clap
tog det SÅÅÅ långt tid att jag han restarta min router för att få internet igen för att ändra om den meningen från Wikipedia?
Haha <3
cr0w
Kille, 33 år
Citat från anonymast
Citat från iDru
För att jag gjorde nå annat då.
Men jag vet vad pseudovetenskap är, vet bara inte hur man ska förklara det. Men det är typ att man säger att det är vetenskapligt men det är inte det o så.
Clapety-fucking-clap
tog det SÅÅÅ långt tid att jag han restarta min router för att få internet igen för att ändra om den meningen från Wikipedia?
tydligen tog det så lång tid, och jag tog inte meningen från wikipedia.
Nej, jag vet
du ändrade det.
det är inte svårt
cr0w
Kille, 33 år
Jag ändrade inte meningen, jag va inte inne på wikipedia då.[/i]
Okej.
vad duktig du är.
vill du ha en klubba och en klapp?
cr0w
Kille, 33 år
Citat från anonymast
Citat från iDru
Jag ändrade inte meningen, jag va inte inne på wikipedia då.
Okej.
vad duktig du är.
vill du ha en klubba och en klapp?
jag vet, jag är bäst
Du är inkompetent, du misslyckades på att svara på en simpel fråga
"jag vet" är inte ett svar till min fråga
god, you suck
Rosquist
Kille, 33 år
Anonymast, måste allvarligt fråga dej, vad är problemet?
Urugasm
Tjej, 31 år
rätt
cr0w
Kille, 33 år
Citat från ultraviolence
Citat från anonymast
Citat från iDru
BOYS!
she's back :D
Trodde ni verkligen att jag bara skulle sluta skriva här?
DRA ÅT HELL!!!
that's one way of saying it :3
Emojavel
Kille, 32 år
JA! HON ÄR HÄR!
Anonymast, kan du svara nu då? 5:e gången jag ber dig btw, ska jag skriva vad jag redan bett dig fyra gånger att förklara eller kommer du ihåg? :)
Alek
Tjej, 30 år
allvarligt håller ni fortfarande på...
bebo_
Tjej, 33 år
Hahaha den där anonymast har suttit i den här tråden i flera veckor nu, och fortfarande inte lyckats komma på något bra argument :(
---
Abort är helt okej och helt upp till kvinnan! Mannan har INGEN talan i detta ämne imo.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet