Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Trasigmask Kille, 35 år

2 379 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:07
Trasigmask Kille, 35 år

Citat från anonymast


Citat från Trasigmask

En blomfluga har mer självmedvetenhet än en spermie, det är fakta. Alltså är det mord att döda blomflugor?

Klart att det är mord att döda en blomfluga, det är mord att döda allt levande.


Okej, och eftersom mord är mord är det lika illa som att döda en människa. Du har aldrig dödat en fluga/mygga osv?

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:07
cr0w Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från iDru


Men det är sant, jag kopierade inte min mening från wikipedia.

Stop Living in the Past

Men det är sant.


Sluta upprepa samma sak om och om igen
det var igår, nu diskuteras ditt senaste idiotiska påstående
Döda fluga = mord

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:08
Rosquist Kille, 33 år

Citat från anonymast



det va den inte[/i]

Jo, det är inget att diskutera ens, det har vi sett. Det är fakta.

HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:09
HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

Citat från Trasigmask


Citat från anonymast

Klart att det är mord att döda en blomfluga, det är mord att döda allt levande.

Okej, och eftersom mord är mord är det lika illa som att döda en människa. Du har aldrig dödat en fluga/mygga osv?


Men fortfarande, det är inte "mord" att döda ett djur eftersom att ordet "mörda" betyder att man har dödat en annan MÄNNISKA.
Låt bruden vara

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:09
cr0w Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från iDru

Citat från anonymast

Citat från iDru


Men det är sant, jag kopierade inte min mening från wikipedia.

Stop Living in the Past

Men det är sant.

Sluta upprepa samma sak om och om igen
det var igår, nu diskuteras ditt senaste idiotiska påstående
Döda fluga = mord

det är ju mord


Mord är ett uppsåtligt dödande av en annan människa,- Wikipedia

HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:12
HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

Citat från anonymast


Citat från iDru

Mord är ett uppsåtligt dödande av en annan människa,- Wikipedia

Det är du som inte vet nåt utan att kolla upp det på wikipedia.


Hahaha, bra där<3

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:12
Rosquist Kille, 33 år

Citat från anonymast



Det är du som inte vet nåt utan att kolla upp det på wikipedia.


Well det är fortfarande sant. Att ha ihjäl en mygga är inte mord.

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:13
cr0w Kille, 33 år


Mord är ett uppsåtligt dödande av en annan människa,- Wikipedia

Det är du som inte vet nåt utan att kolla upp det på wikipedia.[/i]

"men jag har ju inte kopierat från Wikipedia"
och ifall jag inte visste ett grundläggande svenskt uttryck, så vågar jag iaf skriva ATT jag har kopierat från Wikipedia
ge upp, du har ingen chans till ett vettigt argument

Trasigmask Kille, 35 år

2 379 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:13
Trasigmask Kille, 35 år

Citat från anonymast


Citat från Trasigmask

Citat från anonymast

Citat från Trasigmask

En blomfluga har mer självmedvetenhet än en spermie, det är fakta. Alltså är det mord att döda blomflugor?

Klart att det är mord att döda en blomfluga, det är mord att döda allt levande.

Okej, och eftersom mord är mord är det lika illa som att döda en människa. Du har aldrig dödat en fluga/mygga osv?

men alla har ju gjort det.


Och? Alla har menstruerat å mördat ett ägg i så fall, eftersom att alla organismer defineras som levande och ägg är en organism.

HardcoreChey_97: Mord är att döda en människa ja, och människa innebär Homo Sapiens, vilket varken en spermie eller ett ägg räknas. Med anonymast argument är alltså en fluga lika mycket människa som en spermie.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:14
Rosquist Kille, 33 år

Citat från HardcoreChey_97


Citat från anonymast

Citat från iDru

Mord är ett uppsåtligt dödande av en annan människa,- Wikipedia

Det är du som inte vet nåt utan att kolla upp det på wikipedia.

Hahaha, bra där<3


Nej, verkligen inte. Problemet var inte att anonymast använde wikipedia.
Problemet var att hon sa att hon visste var det var innan och förnekade att hon använde wiki.
Det gjorde inte iDru.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:16
Rosquist Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från LiBRA69

Citat från HardcoreChey_97

Citat från anonymast

Citat från iDru

Mord är ett uppsåtligt dödande av en annan människa,- Wikipedia

Det är du som inte vet nåt utan att kolla upp det på wikipedia.

Hahaha, bra där<3

Nej, verkligen inte. Problemet var inte att anonymast använde wikipedia.
Problemet var att hon sa att hon visste var det var innan och förnekade att hon använde wiki.
Det gjorde inte iDru.

Men jag använde inte wikipedia.


Somsagt, problemet är att du förnekar det.

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:17
cr0w Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från LiBRA69

Citat från HardcoreChey_97

Citat från anonymast

Citat från iDru

Mord är ett uppsåtligt dödande av en annan människa,- Wikipedia

Det är du som inte vet nåt utan att kolla upp det på wikipedia.

Hahaha, bra där<3

Nej, verkligen inte. Problemet var inte att anonymast använde wikipedia.
Problemet var att hon sa att hon visste var det var innan och förnekade att hon använde wiki.
Det gjorde inte iDru.

Men jag använde inte wikipedia.


okej, vi går med på att du inte använde Wikipedia
var fick du då informationen ifrån?
och varför tog det så lång tid för att svara?
och varför har du inte svarat på vad Pseudovetenskap är?

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:17
Rosquist Kille, 33 år

Citat från anonymast


Men jag kan inte säga att jag har gjort det för jag har inte det.[/i]

Du menar alltså att det är en ren slump att texten är identisk?

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:18
Rosquist Kille, 33 år

Citat från anonymast


Citat från LiBRA69

Citat från anonymast

Men jag kan inte säga att jag har gjort det för jag har inte det.

Du menar alltså att det är en ren slump att texten är identisk?

ja


Ahaha <3

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
26 oktober 2009 kl. 11:23
cr0w Kille, 33 år


För att jag gjorde nå annat då.

Men jag vet vad pseudovetenskap är, vet bara inte hur man ska förklara det. Men det är typ att man säger att det är vetenskapligt men det är inte det o så.[/i]

Clapety-fucking-clap
tog det SÅÅÅ långt tid att jag han restarta min router för att få internet igen för att ändra om den meningen från Wikipedia?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet