Abort - Rätt eller fel?
Trasigmask
Kille, 35 år
Citat från anonymast
Citat från Trasigmask
En blomfluga har mer självmedvetenhet än en spermie, det är fakta. Alltså är det mord att döda blomflugor?
Klart att det är mord att döda en blomfluga, det är mord att döda allt levande.
Okej, och eftersom mord är mord är det lika illa som att döda en människa. Du har aldrig dödat en fluga/mygga osv?
HardcoreChey_97
Tjej, 31 år
Citat från Trasigmask
Citat från anonymast
Klart att det är mord att döda en blomfluga, det är mord att döda allt levande.
Okej, och eftersom mord är mord är det lika illa som att döda en människa. Du har aldrig dödat en fluga/mygga osv?
Men fortfarande, det är inte "mord" att döda ett djur eftersom att ordet "mörda" betyder att man har dödat en annan MÄNNISKA.
Låt bruden vara
cr0w
Kille, 33 år
Citat från anonymast
Citat från iDru
Citat från anonymast
Citat från iDru
Men det är sant, jag kopierade inte min mening från wikipedia.
Stop Living in the Past
Men det är sant.
Sluta upprepa samma sak om och om igen
det var igår, nu diskuteras ditt senaste idiotiska påstående
Döda fluga = mord
det är ju mord
Mord är ett uppsåtligt dödande av en annan människa,- Wikipedia
HardcoreChey_97
Tjej, 31 år
Citat från anonymast
Citat från iDru
Mord är ett uppsåtligt dödande av en annan människa,- Wikipedia
Det är du som inte vet nåt utan att kolla upp det på wikipedia.
Hahaha, bra där<3
cr0w
Kille, 33 år
Mord är ett uppsåtligt dödande av en annan människa,- Wikipedia
Det är du som inte vet nåt utan att kolla upp det på wikipedia.[/i]
"men jag har ju inte kopierat från Wikipedia"
och ifall jag inte visste ett grundläggande svenskt uttryck, så vågar jag iaf skriva ATT jag har kopierat från Wikipedia
ge upp, du har ingen chans till ett vettigt argument
Trasigmask
Kille, 35 år
Citat från anonymast
Citat från Trasigmask
Citat från anonymast
Citat från Trasigmask
En blomfluga har mer självmedvetenhet än en spermie, det är fakta. Alltså är det mord att döda blomflugor?
Klart att det är mord att döda en blomfluga, det är mord att döda allt levande.
Okej, och eftersom mord är mord är det lika illa som att döda en människa. Du har aldrig dödat en fluga/mygga osv?
men alla har ju gjort det.
Och? Alla har menstruerat å mördat ett ägg i så fall, eftersom att alla organismer defineras som levande och ägg är en organism.
HardcoreChey_97: Mord är att döda en människa ja, och människa innebär Homo Sapiens, vilket varken en spermie eller ett ägg räknas. Med anonymast argument är alltså en fluga lika mycket människa som en spermie.
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från HardcoreChey_97
Citat från anonymast
Citat från iDru
Mord är ett uppsåtligt dödande av en annan människa,- Wikipedia
Det är du som inte vet nåt utan att kolla upp det på wikipedia.
Hahaha, bra där<3
Nej, verkligen inte. Problemet var inte att anonymast använde wikipedia.
Problemet var att hon sa att hon visste var det var innan och förnekade att hon använde wiki.
Det gjorde inte iDru.
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från HardcoreChey_97
Citat från anonymast
Citat från iDru
Mord är ett uppsåtligt dödande av en annan människa,- Wikipedia
Det är du som inte vet nåt utan att kolla upp det på wikipedia.
Hahaha, bra där<3
Nej, verkligen inte. Problemet var inte att anonymast använde wikipedia.
Problemet var att hon sa att hon visste var det var innan och förnekade att hon använde wiki.
Det gjorde inte iDru.
Men jag använde inte wikipedia.
Somsagt, problemet är att du förnekar det.
cr0w
Kille, 33 år
Citat från anonymast
Citat från LiBRA69
Citat från HardcoreChey_97
Citat från anonymast
Citat från iDru
Mord är ett uppsåtligt dödande av en annan människa,- Wikipedia
Det är du som inte vet nåt utan att kolla upp det på wikipedia.
Hahaha, bra där<3
Nej, verkligen inte. Problemet var inte att anonymast använde wikipedia.
Problemet var att hon sa att hon visste var det var innan och förnekade att hon använde wiki.
Det gjorde inte iDru.
Men jag använde inte wikipedia.
okej, vi går med på att du inte använde Wikipedia
var fick du då informationen ifrån?
och varför tog det så lång tid för att svara?
och varför har du inte svarat på vad Pseudovetenskap är?
cr0w
Kille, 33 år
För att jag gjorde nå annat då.
Men jag vet vad pseudovetenskap är, vet bara inte hur man ska förklara det. Men det är typ att man säger att det är vetenskapligt men det är inte det o så.[/i]
Clapety-fucking-clap
tog det SÅÅÅ långt tid att jag han restarta min router för att få internet igen för att ändra om den meningen från Wikipedia?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet