Civilstatus:
Singel
Läggning:
In the closet
Intresse:
Umgås
Bor:
Själv
Politik:
Sosse
Dricker:
Läsk
Musikstil:
Annat
Klädstil:
Galen
Medlem sedan:
2019-11-18
Vad fin du är, tack så mycket. Ja det kanske är så att jag är det men det är så jobbigt att hela tiden få motgång efter motgång och bara.. känna att man vill stänga av allting och känna att man inte kan göra någonting eller riktigt vända sig till någon i rädslan att man är en börda <3
Tack så mycket! Jo jag flyttade därifrån mot slutet av 2022, så nu försöker jag väl att hitta permanent boende här. Annars blir det att flytta hem och börja om med allting igen, haha