Hejsan
Inte lätt det när man saknar kärleken och vill gå vidare med sitt liv vill bara komma över mina känslor för mitt ex men allt känns så tomt och hopplöst att ens träffa nån ny som man kan känna sig trygg med och älskad igen som verkligen vill vara med en plus våga lita på kärleken igen ! Nä ska inte bli för långt nu ska sova nu ?godnatt alla hoppas nån känner igen sig då
