Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 126
jag och mina två polare och en godis.
Marcus då min kompis räcker mig en ananansgodis och jag hatar ju ananas,
sen Richard min andra kompis, säger att det är apelsin.
Och jag frågar Marcus är det verkligen ananas?
Han svarar då såklart nej.
Jag slickar på godisen och säger : det var det ju visste!
Richard säger så, man ska ju inte slicka på den, man stopper in hela skiten i munnen direkt!!
efteråt.. jag och Richard.. skrattar som fan.. xD
SexxiiLatina: haha lite kul va de allt :P
åhhhhhhhh.. snabbare snabbare snabbare!!! shiiiiit ta de lungt ja kommer! kom nu!! nej snart ja e inte klar med mackorna xD
eatsoup: HAHAHHAHAHAHAHAH! :'3
skolan i dag : jag følar mig inte helt ok med den her stangen mellom benen x)
eatsoup: hahaha x'D
kollade på Jims värld innan i dag, och dem sa "vårat stånd är bättre än erat!Vårat stånd är hårdare och starkare!" xD
jag och 2 till hade Bakesale (man säljer choklandbollar, kakor o tårta osv) och då måste jag såklart ropa "ALLa SOM GILLAR BOLLAR KOMMER HIT OCH SMAKAR!". Hela jävla skolan as garva xD
Alexandra: Jag tycker det är skönt där bak
Jag: Och jag tycker det är skönt där fram
Sen började jag asgarva xD
jag: alltså rör inte min korv. det är min egendom.
mamma: ....................................... jag var hungrig.
(jag satt och åt mat)
Hihi Korv ^^ x)
Wiho. Idag sa min kompis såhär när han skulle krama min andra kompis (han skulle förklara att han gillade att krama folk som har en öppen kofta på sig, innanför koftan. Alltså.. ja. ni fattar) han bara "jag gillar såhär att gå in.. och sen glida sakta ut, osså in, och ut." Jag bah //DÖ
Wiho. Idag sa min kompis såhär när han skulle krama min andra kompis (han skulle förklara att han gillade att krama folk som har en öppen kofta på sig, innanför koftan. Alltså.. ja. ni fattar) han bara "jag gillar såhär att gå in.. och sen glida sakta ut, osså in, och ut." Jag bah //DÖ
Wiho. Idag sa min kompis såhär när han skulle krama min andra kompis (han skulle förklara att han gillade att krama folk som har en öppen kofta på sig, innanför koftan. Alltså.. ja. ni fattar) han bara "jag gillar såhär att gå in.. och sen glida sakta ut, osså in, och ut." Jag bah //DÖ
Wiho. Idag sa min kompis såhär när han skulle krama min andra kompis (han skulle förklara att han gillade att krama folk som har en öppen kofta på sig, innanför koftan. Alltså.. ja. ni fattar) han bara "jag gillar såhär att gå in.. och sen glida sakta ut, osså in, och ut." Jag bah //DÖ
Wiho. Idag sa min kompis såhär när han skulle krama min andra kompis (han skulle förklara att han gillade att krama folk som har en öppen kofta på sig, innanför koftan. Alltså.. ja. ni fattar) han bara "jag gillar såhär att gå in.. och sen glida sakta ut, osså in, och ut." Jag bah //DÖ
Wiho. Idag sa min kompis såhär när han skulle krama min andra kompis (han skulle förklara att han gillade att krama folk som har en öppen kofta på sig, innanför koftan. Alltså.. ja. ni fattar) han bara "jag gillar såhär att gå in.. och sen glida sakta ut, osså in, och ut." Jag bah //DÖ
Wiho. Idag sa min kompis såhär när han skulle krama min andra kompis (han skulle förklara att han gillade att krama folk som har en öppen kofta på sig, innanför koftan. Alltså.. ja. ni fattar) han bara "jag gillar såhär att gå in.. och sen glida sakta ut, osså in, och ut." Jag bah //DÖ
Wiho. Idag sa min kompis såhär när han skulle krama min andra kompis (han skulle förklara att han gillade att krama folk som har en öppen kofta på sig, innanför koftan. Alltså.. ja. ni fattar) han bara "jag gillar såhär att gå in.. och sen glida sakta ut, osså in, och ut." Jag bah //DÖ
Broderkent: men jag orkade inte skriva "och dem är kletiga" så skrev "och dem är kletig" xD
BlowACookie: ''Och dem är kletig'' wtf? Plural och singular?
MjowRawr: Haha xD
BlowACookie: Haha fan bäst! xD det fick mig skratta en aning! x3
Man måste bara misstolka vita stearinljus. Det rinner vitt kladd... och dem är.. kletig.
rr2tears: (Y) :D
EricKripkesBitch: Haha. xDD
Emil: Alla vill smaka på min krav-banan!
XD!
Xdome: HAHAHAHA!!! XD Vilken morsa! x'D
Xdome: HAAHHAHAHAHHH!!!!! XDXDXD
Jag hade sovit över hos en kompis i några dagar, så när jag kom hem så tittar morsan på mig utifrån köket och säger: Jasså, har du legat klart nu?
Jag: ASGLMFFAO! xD
Rosaguldfisk: HAHAHAHAHHAHA x'D
shadowofafallen: hahaha bara ballt ^^ xD
musik*
jag satt och lyssnade på musim på spanskan idag och så pausade jag och hörde läraren säga: ja det finns många olika korvar, långa korta hårda mjuka starka ochdom med mindre smak...
jag bah va!? xD
Masso: haha de gör de bara bättre ju xD
Masso: Hahahaha XD
Str00mp: fett kul för hon förstod inte varför vi skrattade ;D
Masso: hahaha xD
Hk läraren; Nej nu får du ta och stoppa in mobilen på en lämplig plats.
Niklas: HAHA!!
Hk läraren; eller stoppa in den i mobilen först.
Niklas: HAHAHAHAHAHAHAHAH
läraren ville att han skulle skriva upp när vi hade prov och sedan lägga bort den, ;D
Det är en reklam.
Kompis 1: Det är vått ju..
Kompis 2: Det är inte vått... det är klibbit för fan...
Kompis 1: Jävlar här var den hård!
Prata om min failade lasagne på HK;n... Hehe xD
eatsoup: men då e vi 2 då :D
CherryPiie: hehe, min iq är som en stutsbolls(a)
eatsoup: åhhhh D:
du e seeg RasmusKicka? :D
CherryPiie: who are you? xD
eatsoup: :D:D:D
p0za: nej fan norks språket (L) xD
CherryPiie: Tja stranger!:D
p0za: as grymt :D<3
eatsoup och CherryPiie: hahhaha norsk är inte bra.. SVENSKA förfan! <333333333333333
ochså.... blir det jo en mix av svenska och norska :L