Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida

Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 126

Bli medlem för att diskutera
Jamzh Kille, 30 år

jag och mina två polare och en godis.
Marcus då min kompis räcker mig en ananansgodis och jag hatar ju ananas,
sen Richard min andra kompis, säger att det är apelsin.
Och jag frågar Marcus är det verkligen ananas?
Han svarar då såklart nej.
Jag slickar på godisen och säger : det var det ju visste!
Richard säger så, man ska ju inte slicka på den, man stopper in hela skiten i munnen direkt!!
efteråt.. jag och Richard.. skrattar som fan.. xD

KaptenMupp Kille, 32 år

SexxiiLatina: haha lite kul va de allt :P

KaptenMupp Kille, 32 år

åhhhhhhhh.. snabbare snabbare snabbare!!! shiiiiit ta de lungt ja kommer! kom nu!! nej snart ja e inte klar med mackorna xD

Fracture Tjej, 30 år

eatsoup: HAHAHHAHAHAHAHAH! :'3

p0za Tjej, 32 år

skolan i dag : jag følar mig inte helt ok med den her stangen mellom benen x)

Str00mp Kille, 31 år

eatsoup: hahaha x'D

Daniel Kille, 31 år

kollade på Jims värld innan i dag, och dem sa "vårat stånd är bättre än erat!Vårat stånd är hårdare och starkare!" xD

Dampiish Tjej, 31 år

jag och 2 till hade Bakesale (man säljer choklandbollar, kakor o tårta osv) och då måste jag såklart ropa "ALLa SOM GILLAR BOLLAR KOMMER HIT OCH SMAKAR!". Hela jävla skolan as garva xD

M1NDFUCK Tjej, 29 år

Alexandra: Jag tycker det är skönt där bak
Jag: Och jag tycker det är skönt där fram
Sen började jag asgarva xD

broderkent Tjej, 29 år

jag: alltså rör inte min korv. det är min egendom.
mamma: ....................................... jag var hungrig.
(jag satt och åt mat)

littlemjao Tjej, 30 år

Hihi Korv ^^ x)

FeelThePressure Tjej, 29 år

Wiho. Idag sa min kompis såhär när han skulle krama min andra kompis (han skulle förklara att han gillade att krama folk som har en öppen kofta på sig, innanför koftan. Alltså.. ja. ni fattar) han bara "jag gillar såhär att gå in.. och sen glida sakta ut, osså in, och ut." Jag bah //DÖ

FeelThePressure Tjej, 29 år

Wiho. Idag sa min kompis såhär när han skulle krama min andra kompis (han skulle förklara att han gillade att krama folk som har en öppen kofta på sig, innanför koftan. Alltså.. ja. ni fattar) han bara "jag gillar såhär att gå in.. och sen glida sakta ut, osså in, och ut." Jag bah //DÖ

FeelThePressure Tjej, 29 år

Wiho. Idag sa min kompis såhär när han skulle krama min andra kompis (han skulle förklara att han gillade att krama folk som har en öppen kofta på sig, innanför koftan. Alltså.. ja. ni fattar) han bara "jag gillar såhär att gå in.. och sen glida sakta ut, osså in, och ut." Jag bah //DÖ

FeelThePressure Tjej, 29 år

Wiho. Idag sa min kompis såhär när han skulle krama min andra kompis (han skulle förklara att han gillade att krama folk som har en öppen kofta på sig, innanför koftan. Alltså.. ja. ni fattar) han bara "jag gillar såhär att gå in.. och sen glida sakta ut, osså in, och ut." Jag bah //DÖ

FeelThePressure Tjej, 29 år

Wiho. Idag sa min kompis såhär när han skulle krama min andra kompis (han skulle förklara att han gillade att krama folk som har en öppen kofta på sig, innanför koftan. Alltså.. ja. ni fattar) han bara "jag gillar såhär att gå in.. och sen glida sakta ut, osså in, och ut." Jag bah //DÖ

FeelThePressure Tjej, 29 år

Wiho. Idag sa min kompis såhär när han skulle krama min andra kompis (han skulle förklara att han gillade att krama folk som har en öppen kofta på sig, innanför koftan. Alltså.. ja. ni fattar) han bara "jag gillar såhär att gå in.. och sen glida sakta ut, osså in, och ut." Jag bah //DÖ

FeelThePressure Tjej, 29 år

Wiho. Idag sa min kompis såhär när han skulle krama min andra kompis (han skulle förklara att han gillade att krama folk som har en öppen kofta på sig, innanför koftan. Alltså.. ja. ni fattar) han bara "jag gillar såhär att gå in.. och sen glida sakta ut, osså in, och ut." Jag bah //DÖ

FeelThePressure Tjej, 29 år

Wiho. Idag sa min kompis såhär när han skulle krama min andra kompis (han skulle förklara att han gillade att krama folk som har en öppen kofta på sig, innanför koftan. Alltså.. ja. ni fattar) han bara "jag gillar såhär att gå in.. och sen glida sakta ut, osså in, och ut." Jag bah //DÖ

FeelThePressure Tjej, 29 år

Broderkent: men jag orkade inte skriva "och dem är kletiga" så skrev "och dem är kletig" xD

broderkent Tjej, 29 år

BlowACookie: ''Och dem är kletig'' wtf? Plural och singular?

Raketmaskin Tjej, 30 år

MjowRawr: Haha xD

Mirdoll Tjej, 30 år

BlowACookie: Haha fan bäst! xD det fick mig skratta en aning! x3

FeelThePressure Tjej, 29 år

Man måste bara misstolka vita stearinljus. Det rinner vitt kladd... och dem är.. kletig.

Str00mp Kille, 31 år

rr2tears: (Y) :D

Lebensraum Tjej, 32 år

EricKripkesBitch: Haha. xDD

crispinhall Tjej, 33 år

Emil: Alla vill smaka på min krav-banan!

XD!

Mexxia Tjej, 33 år

Xdome: HAHAHAHA!!! XD Vilken morsa! x'D

Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

Xdome: HAAHHAHAHAHHH!!!!! XDXDXD

Lebensraum Tjej, 32 år

Jag hade sovit över hos en kompis i några dagar, så när jag kom hem så tittar morsan på mig utifrån köket och säger: Jasså, har du legat klart nu?
Jag: ASGLMFFAO! xD

Mexxia Tjej, 33 år

Rosaguldfisk: HAHAHAHAHHAHA x'D

Str00mp Kille, 31 år

shadowofafallen: hahaha bara ballt ^^ xD

xXBeeroXx Kille, 31 år

musik*

xXBeeroXx Kille, 31 år

jag satt och lyssnade på musim på spanskan idag och så pausade jag och hörde läraren säga: ja det finns många olika korvar, långa korta hårda mjuka starka ochdom med mindre smak...
jag bah va!? xD

Str00mp Kille, 31 år

Masso: haha de gör de bara bättre ju xD

Shoootme Tjej, 30 år

Masso: Hahahaha XD

Masso Tjej, 31 år

Str00mp: fett kul för hon förstod inte varför vi skrattade ;D

Str00mp Kille, 31 år

Masso: hahaha xD

Masso Tjej, 31 år

Hk läraren; Nej nu får du ta och stoppa in mobilen på en lämplig plats.
Niklas: HAHA!!
Hk läraren; eller stoppa in den i mobilen först.
Niklas: HAHAHAHAHAHAHAHAH


läraren ville att han skulle skriva upp när vi hade prov och sedan lägga bort den, ;D

broderkent Tjej, 29 år

Det är en reklam.

Mirdoll Tjej, 30 år

Kompis 1: Det är vått ju..
Kompis 2: Det är inte vått... det är klibbit för fan...
Kompis 1: Jävlar här var den hård!

Prata om min failade lasagne på HK;n... Hehe xD

JonnaaLiindberg Tjej, 31 år

eatsoup: men då e vi 2 då :D

Daniel Kille, 31 år

CherryPiie: hehe, min iq är som en stutsbolls(a)

JonnaaLiindberg Tjej, 31 år

eatsoup: åhhhh D:
du e seeg RasmusKicka? :D

Daniel Kille, 31 år

CherryPiie: who are you? xD

JonnaaLiindberg Tjej, 31 år

eatsoup: :D:D:D

Daniel Kille, 31 år

p0za: nej fan norks språket (L) xD

Daniel Kille, 31 år

CherryPiie: Tja stranger!:D

JonnaaLiindberg Tjej, 31 år

p0za: as grymt :D<3

p0za Tjej, 32 år

eatsoup och CherryPiie: hahhaha norsk är inte bra.. SVENSKA förfan! <333333333333333
ochså.... blir det jo en mix av svenska och norska :L