Vilket parti ska ni rösta på 2010?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Deadly_Delusion Kille, 34 år

Citat från Euthanasie


Citat från Deadly_Delusion

Citat från Euthanasie

Men inlägget du svarade på handlade om USAs invasion av Afghanistan, inte om svenska soldater.

1000 soldater & 1500 civila har strukit med då det handlar om USA. Hur många talibanerna mördade skall vi inte gå in på.


Vad är din poäng?

januarypromises Tjej, 31 år

Citat från Deadly_Delusion


Citat från Euthanasie

Vad är din poäng?


Att jag inte tycker att antalet döda under USA inte är så farligt. Du skrev "Att skjuta ihjäl folk uppnår ju definitivt det målet." (att återskapa ordning) & ja, faktiskt så tror jag det. När man framställer det som du gör, så låter det helt hemskt. Men så är det ju inte riktigt.
Att vara fruktad ger makt, så är det. Tyvärr måste jag säga. Men det är så det är i dagsläget.

spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
19 maj 2010 kl. 22:29
spiskummin Kille, 35 år

Citat från Euthanasie


Citat från Deadly_Delusion

Citat från Euthanasie

Vad är din poäng?

Att jag inte tycker att antalet döda under USA inte är så farligt. Du skrev "Att skjuta ihjäl folk uppnår ju definitivt det målet." (att återskapa ordning) & ja, faktiskt så tror jag det. När man framställer det som du gör, så låter det helt hemskt. Men så är det ju inte riktigt.
Att vara fruktad ger makt, så är det. Tyvärr måste jag säga. Men det är så det är i dagsläget.



Vet du hur många 2500 pers är?

är det "inte så farligt"?

januarypromises Tjej, 31 år

Citat från footfoot


Citat från Euthanasie

Citat från Deadly_Delusion

Citat från Euthanasie

Vad är din poäng?

Att jag inte tycker att antalet döda under USA inte är så farligt. Du skrev "Att skjuta ihjäl folk uppnår ju definitivt det målet." (att återskapa ordning) & ja, faktiskt så tror jag det. När man framställer det som du gör, så låter det helt hemskt. Men så är det ju inte riktigt.
Att vara fruktad ger makt, så är det. Tyvärr måste jag säga. Men det är så det är i dagsläget.


Vet du hur många 2500 pers är?

är det "inte så farligt"?


1500 egentligen, då 1000 är amerikanska soldater. Det är 150 per år. Nej, jag vet saker som kräver fler människoliv än så.

januarypromises Tjej, 31 år

Citat från Paganblut


Okej, allvarligt nu pojkar. Jag ser verkligen inte hur det här har att göra med "Vilket parti ska ni rösta på 2010?"
Gör en egen tråd om Afghanistankriget om ni vill snacka om det.


Jag fixar tråden!

andersjohansson Kille, 32 år

365 forumsinlägg

Skrivet:
23 maj 2010 kl. 01:27
andersjohansson Kille, 32 år

om ja kunde röstat så SD!!<3

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
23 maj 2010 kl. 01:29
pSilent Kille, 32 år

Citat från imSCENE


om ja kunde röstat så SD!!<3

Detta! SD är bäst <3

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
23 maj 2010 kl. 03:22
Jah Kille, 34 år

Citat från imEMO


Citat från imSCENE

om ja kunde röstat så SD!!<3

Detta! SD är bäst <3


om vi inte redan hade diskuterat sönder SD så hade jag nog reagerat på det där..

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
23 maj 2010 kl. 03:26
Jah Kille, 34 år

Citat från Breeze


Jag orkar inte.... Diskussioner om SD överallt som är bättre att lägga tid på.

SD är inget parti, det är en diskussion nowadays.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
23 maj 2010 kl. 03:31
Jah Kille, 34 år

Citat från Breeze


Jag skulle vilja säga båda delarna.

Oavsett så hoppas jag att folk vaknar från sin hatfulla attityd gentemot folk som är i princip samma människa som de själva.

idiot Tjej, 34 år

2 633 forumsinlägg

Skrivet:
23 maj 2010 kl. 03:32
idiot Tjej, 34 år

hon careolina gynning eller om det var rosing som starta party.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
23 maj 2010 kl. 03:34
Jah Kille, 34 år

Citat från Breeze


Jag hoppas det något så innerligt.

Haha du ser ut att hålla inne nånting iaf (din bild) :D

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
23 maj 2010 kl. 03:39
Jah Kille, 34 år

Citat från Breeze


HAHAHAHAHAHA ;D

hela världen är en toalett :)

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
23 maj 2010 kl. 03:43
Jah Kille, 34 år

Citat från Breeze


Natthumor, nu kommer jag skratta i timmar. <3

Haha, akta blodtrycket bara ^^


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet