Vilken skola går du i?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
sadgrl 31 år

1 741 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 20:09
sadgrl 31 år

- Vilken skola går du i? REAL gymnasiet
- Är den bra/dålig? BRA Å VAD JAG ÄLSKAR DEN!!!
- Vilken linje går du? stylist!
- Är den bra/dålig? bra, hehe :>
- Hur är skolmaten? också bra! tacos varje daaag<3 vi äter på en resturang som heter heartbreak, bara typ 3 minuter från skolan eller nått. så är det tacos varje dag+typ 2/3 andra maträtter som ändras varje dag. hehe.
- Hur är lärarna? också bra! tycker om allihopa. <3
- Har du lång eller kort resväg till din skola? typ 15 minuter med buss!

seriöst, allt är helt perfekt! älskar skolan, och allt. <3<3<3 hatar dock att det är så långt från min mamma :( fick lov att flytta hit från mora. saknar dalarna <3

PlanetSmasher Kille, 32 år

50 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 20:14
PlanetSmasher Kille, 32 år

- Vilken skola går du i? Munkebäcksgymnasiet
- Är den bra/dålig? Jävligt chill skola, nöjd som fan :3
- Vilken linje går du? Samhäll/Media
- Är den bra/dålig? Jorå ^^
- Hur är skolmaten? Funkar väl =o
- Hur är lärarna? Dom flesta är rätt charmiga, men det finns några läxhoror =/
- Har du lång eller kort resväg till din skola? 20 min med buss, inte så farligt :3

ForgottenChild Tjej, 32 år

479 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 20:16
ForgottenChild Tjej, 32 år

- Vilken skola går du i? kungsmadskolan
- Är den bra/dålig? helt okej
- Vilken linje går du? film och tv
- Är den bra/dålig? mkt bra
- Hur är skolmaten? mat som mat, allt är skit, kvittar om man äter hemma elr nt
- Hur är lärarna? bra
- Har du lång eller kort resväg till din skola? 7 min med cykel, 20-30 min om man går

poplyrik Tjej, 30 år

2 006 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 20:16
poplyrik Tjej, 30 år

- Vilken skola går du i? Per Brahegymnasiet
- Är den bra/dålig? Bäst.
- Vilken linje går du? International Baccalaureate
- Är den bra/dålig? Bäst.
- Hur är skolmaten? Sådär...
- Hur är lärarna? Superbra, förutom det faktum att de inte är så himla bra på engelska...
- Har du lång eller kort resväg till din skola? Sådär, en timme med buss/tåg!

solstolslik 30 år

108 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 20:18
solstolslik 30 år

- Vilken skola går du i? It gymnasiet.
- Är den bra/dålig? BRAA
- Vilken linje går du? Design
- Är den bra/dålig? braa
- Hur är skolmaten? bääst
- Hur är lärarna? bäst
- Har du lång eller kort resväg till din skola? 6 mil. Men åker tåg så typ 12 min från station..

el_barto Tjej, 30 år

3 447 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 20:31
el_barto Tjej, 30 år

- Vilken skola går du i? YBC.
- Är den bra/dålig? Helt okej än så länge.
- Vilken linje går du? IB-linjen (inte IV)
- Är den bra/dålig? Vet inte än, har knappt kommit igång med schemat.
- Hur är skolmaten? inte supergod.
- Hur är lärarna? helt borta allihop, särskilt medialäraren
- Har du lång eller kort resväg till din skola? 35 minuter ungefär, rätt långt.

rokkah Tjej, 32 år

1 406 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 20:33
rokkah Tjej, 32 år

- Vilken skola går du i? Karlfeldgymnasiet Avesta
- Är den bra/dålig? sådär..
- Vilken linje går du? Medieprogrammet
- Är den bra/dålig? bra
- Hur är skolmaten? bra ibland
- Hur är lärarna? jodå..sådär
- Har du lång eller kort resväg till din skola? ca 2 mil, så åker buss

iTintin Kille, 29 år

113 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 20:34
iTintin Kille, 29 år

- Vittra norrköping!
- Den är faktiskt väldigt bra. Kontakten mellan elever och lärare funkar skitbra och musikklassen är finemang ;)!
- Kindaptolv.
- Skolmaten är helt okej. Jämfört med andra skolors mat så är den toppen!
- Lärarna som sagt är bra. Hälften awesomecutiesbangbang och resten ... FUUU D:
- Kort ;) någon kilometer (: Härligt som fan, men slö som man är blir det spårvagn anywayz.

Blasphemer Tjej, 28 år

768 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 20:34
Blasphemer Tjej, 28 år

- Vilken skola går du i? Östergårdsskolan
- Är den bra/dålig? Hatar den egentligen..
- Vilken linje går du? Går i 8an så va?
- Är den bra/dålig? Går inte i någon ''linje'' än..
- Hur är skolmaten? Den har fått pris för Sveriges bästa kök, äter aldrig i skolan.. Ingen aning.
- Hur är lärarna? Vissa är störda, vissa är väl okej.
- Har du lång eller kort resväg till din skola? Kort

toxic_pancake Kille, 32 år

1 223 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 20:35
toxic_pancake Kille, 32 år

- Vilken skola går du i? Framtidsgymnasiet i västerås.
- Är den bra/dålig? Dålig.
- Vilken linje går du? Vvs.
- Är den bra/dålig? Det är väl en bra linje bara att det är fel på skolan.
- Hur är skolmaten? Smakar Gummi.
- Hur är lärarna? Antingen så är de allmänt sega i huvudet eller så står de och skriker.
- Har du lång eller kort resväg till din skola? Ca 2 mil.

golfwang Tjej, 30 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 20:35
golfwang Tjej, 30 år

- Vilken skola går du i? Marks Gymnasium, Kunskapeeens huuus
- Är den bra/dålig? Den är bra änsålänge.
- Vilken linje går du? ES1. (estetmusik)
- Är den bra/dålig? Tycker den är bra...
- Hur är skolmaten? Vegetariskamatenärsupergodjadå
- Hur är lärarna? Goa.
- Har du lång eller kort resväg till din skola? Cirkus 35-40 minuter med bussen :)

Joey Kille, 33 år

730 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 20:35
Joey Kille, 33 år

- Vilken skola går du i? Stiernhööks gymnasiet i Rättvik.
- Är den bra/dålig? Den är asbra!
- Vilken linje går du? Naturbruk Djurvård Naturvetenskap
- Är den bra/dålig? Den är också bra! Blir dock lite mycket med praktik samtidigt som man ska köra en jävla massa matte, kemi o fysik..
- Hur är skolmaten? Grönsaker osv. är odlat på skolan, köttet är uppfött där och slaktat 1 mil bort.
- Hur är lärarna? Roliga och jävligt bra på att lära ut
- Har du lång eller kort resväg till din skola? 50min buss.

0 år

0 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 20:35
0 år

- Vilken skola går du i? Rinmangymnasiet i Eskilstuna
- Är den bra/dålig? helt okej
- Vilken linje går du? Restaurang och livsmedel
- Är den bra/dålig? bra
- Hur är skolmaten? helt okej
- Hur är lärarna? underbara~
- Har du lång eller kort resväg till din skola? 40-45 minuter om man går (bara för att jag går så jävla sakta.. ), runt 10-15 min med buss

MrSuspender Tjej, 30 år

1 090 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 20:36
MrSuspender Tjej, 30 år

- Vilken skola går du i? janfridegård
- Är den bra/dålig? bra (Y)
- Vilken linje går du? fordon
- Är den bra/dålig? awesome
- Hur är skolmaten? upp o ner
- Hur är lärarna? softa !
- Har du lång eller kort resväg till din skola? tar max 2 min att gå

chaotiics 30 år

1 288 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 20:37
chaotiics 30 år

Går på Drottning Blanka i Falkenberg, skolan och lärarna är awesome, dock måste jag cykla 6 km till bussen, åka buss i 20 min och sen gå resten av biten till skola - MOTION MÄNNISKOR!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet