Vilken skola går du i?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ppussycat Tjej, 31 år

364 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2011 kl. 16:16
ppussycat Tjej, 31 år

- Vilken skola går du i?
pixbomontissori
- Är den bra/dålig?
funkar
- Vilken linje går du?
jag går i nian så näe
- Är den bra/dålig?

- Hur är skolmaten?
aldrig ätit i skolan
- Hur är lärarna?
några bra, några dåliga
- Har du lång eller kort resväg till din skola?
tio min med buss, sen vänta en kvart och sen buss i fem min, så ganska okej

Samefag Tjej, 28 år

17 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2011 kl. 17:45
Samefag Tjej, 28 år

Någon som vet någon bra skola runt Nacka/Värmdö eller slussen med musik profil? c:

SKEDEN Tjej, 30 år

993 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2011 kl. 17:58
SKEDEN Tjej, 30 år

- Vilken skola går du i? Stadsskogsskolan
- Är den bra/dålig? suger
- Vilken linje går du? inte börjat gymnasiet ännu
- Är den bra/dålig? -
- Hur är skolmaten? sämre än kattmat
- Hur är lärarna? duger
- Har du lång eller kort resväg till din skola? ungefär en mil

Alexandria Tjej, 30 år

3 166 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2011 kl. 17:59
Alexandria Tjej, 30 år

- Vilken skola går du i? Linnéskolan
- Är den bra/dålig? Väldigt bra!
- Vilken linje går du? Har inte börjat än
- Är den bra/dålig? -
- Hur är skolmaten? Oftast dålig
- Hur är lärarna? Väldigt bra faktiskt.
- Har du lång eller kort resväg till din skola? Drygt 2 mil. Men det är för jag bytte skola och började i en annan by, så jag pendlar.

klet Kille, 30 år

1 210 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2011 kl. 18:01
klet Kille, 30 år

- Vilken skola går du i? edboskolan
- Är den bra/dålig? decent
- Vilken linje går du? grundskola
- Är den bra/dålig? decent
- Hur är skolmaten? ATM har vi kock, så maten e decent
- Hur är lärarna? blandat
- Har du lång eller kort resväg till din skola? en halvtimma

eternalradio 32 år

2 879 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2011 kl. 18:02
eternalradio 32 år

alla

rosaguldfisk Tjej, 30 år

296 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2011 kl. 18:04
rosaguldfisk Tjej, 30 år

- Vilken skola går du i? den som du inte går i
- Är den bra/dålig? nja.
- Vilken linje går du? grund
- Är den bra/dålig? -
- Hur är skolmaten? som typ..kattmat blandat med våfflor?
- Hur är lärarna? HAHA, dom har sina utbrott
- Har du lång eller kort resväg till din skola? LÅNG! (eller nej, men min kondition..)

lau Tjej, 31 år

3 249 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2011 kl. 18:05
lau Tjej, 31 år

- Vilken skola går du i? ABB Industrigymnasium
- Är den bra/dålig? Bäst
- Vilken linje går du? Alltså man väljer typ inriktning i tvåan, och det har jag inte gjort än. Man kan välja mellan El och IT.
- Är den bra/dålig?
- Hur är skolmaten? Bra
- Hur är lärarna? Ganska bra
- Har du lång eller kort resväg till din skola? Kort

Untitled Tjej, 33 år

944 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2011 kl. 18:07
Untitled Tjej, 33 år

Vipans gymnasieskola. Suger kuk.
Hejdå

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2011 kl. 18:08
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Livets hårda skola

Holger Kille, 34 år

4 273 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2011 kl. 18:10
Holger Kille, 34 år

- Vilken skola går du i? John Bauer
- Är den bra/dålig? sucks
- Vilken linje går du? it-media
- Är den bra/dålig? sucks
- Hur är skolmaten? sucks
- Hur är lärarna? roliga
- Har du lång eller kort resväg till din skola? lång as fuck

Hektor Tjej, 26 år

2 973 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2011 kl. 18:12
Hektor Tjej, 26 år

Citat från DinSkoLUKTAR


Någon som vet någon bra skola runt Nacka/Värmdö eller slussen med musik profil? c:

Jag bor på Värmdö, har bott i Nacka.
Men kvarnberget (en pissskola jag har gått på) har det. Och skuru tror jag. Och nacka musikklasser/ekliden. Tror brunn har det. Och kanske hemmesta. Och en del skolor till.

BajsPyttipanna Tjej, 31 år

941 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 20:05
BajsPyttipanna Tjej, 31 år

- Vilken skola går du i? Precis börjar St. Eriks
- Är den bra/dålig? Gillar den inte, för mycket trapor och för mycket folk
- Vilken linje går du? Estet bild
- Är den bra/dålig? Funkar
- Hur är skolmaten? Är vegeterian, och den maten är inte så god. Annars antar jag att det andra funkar?
- Hur är lärarna? Blää på de
- Har du lång eller kort resväg till din skola? Jag tar tydligen en omväg, som är den lättaste typ, och det tar ca 30-min om man räknar med från dörr till dörr. (precis flyttat till sthlm så har 0 koll på vägar osv)

Saknar min gamla skola DDDD:

HC_Jimi Kille, 32 år

155 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 20:06
HC_Jimi Kille, 32 år

Jag skolkar.

Mortality Tjej, 31 år

2 475 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 20:08
Mortality Tjej, 31 år

- John Bauergymnasiet i Karlstad.
- Riktigt fin skola! :3
- IT/Media.
- Älskar den. Bra lärare, trevliga klasser och väldigt mycket eget ansvar. Vill man inte lära sig, så lär man sig inget på den här linjen. Vill man lära sig så lär man sig allt och lite till.
- Helt okej. Ibland kan maten ha lite torra kanter och så, vilket är tråkigt. Och fiskpinnar har 20 olika namn som på alla andra skolor.
- Älskar våra lärare. Gud, vad underbara de är. xD
- 10 minuter att gå. :3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet