Vilken skola går du i?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
talkischeap Tjej, 32 år

823 forumsinlägg

Skrivet:
5 januari 2011 kl. 17:27
talkischeap Tjej, 32 år

]- Vilken skola går du i? - En skola
- Är den bra/dålig? - suger!
- Vilken linje går du? - går ingen linje, faila betygen ska gå där tills ja klarat plugga upp dom .
- Är den bra/dålig? - ?
- Hur är skolmaten? - riktigt vidrig .
- Hur är lärarna? - läskiga :''c
- Har du lång eller kort resväg till din skola? - 1h 30 minuter.....

Flickpojke 29 år

2 712 forumsinlägg

Skrivet:
7 januari 2011 kl. 22:56
Flickpojke 29 år

- Vilken skola går du i? Hemdalsskolan
- Är den bra/dålig? Den har sin charm
- Vilken linje går du? Finns inga 'linjer'
- Är den bra/dålig? -
- Hur är skolmaten? äter bara grönsakerna.
- Hur är lärarna? Varierar, vi har "pedagoger" ist för lärare.
- Har du lång eller kort resväg till din skola? 20-30min om jag går, så jag tar buss.

Flygplan Kille, 32 år

5 899 forumsinlägg

Skrivet:
7 januari 2011 kl. 22:58
Flygplan Kille, 32 år

- Vilken skola går du i? Munkebäcksgymnasiet
- Är den bra/dålig? Lagom
- Vilken linje går du? Media
- Är den bra/dålig? Linjen är väl ganska bra.
- Hur är skolmaten? Rätt äcklig, fast äter på en annan skola+jag är kräsen
- Hur är lärarna? De flesta är trevliga
- Har du lång eller kort resväg till din skola? Den ligger ju centralt i stan, men det tar mig ca 40 minuter, och då går jag hälften av det

CreatureFear Kille, 32 år

1 705 forumsinlägg

Skrivet:
7 januari 2011 kl. 23:00
CreatureFear Kille, 32 år

- Vilken skola går du i? HELENEHOLMSGYMNASIUM
- Är den bra/dålig? DEN ÄR BRA
- Vilken linje går du? SAMHÄLLE
- Är den bra/dålig? DÅLLI FAST RÄTT BRA
- Hur är skolmaten? GOD
- Hur är lärarna? BRA
- Har du lång eller kort resväg till din skola? BRA

paljetthen Tjej, 31 år

658 forumsinlägg

Skrivet:
7 januari 2011 kl. 23:02
paljetthen Tjej, 31 år

- Vilken skola går du i? Kungsmadsgymnasium
- Är den bra/dålig? (y)
- Vilken linje går du? Media
- Är den bra/dålig? jodå
- Hur är skolmaten? okej
- Hur är lärarna? (y) bättre än teknikum.
- Har du lång eller kort resväg till din skola? 3 mil.

Johan Kille, 31 år

4 360 forumsinlägg

Skrivet:
7 januari 2011 kl. 23:04
Johan Kille, 31 år

- Vilken skola går du i? Lunds tekniska gymnasium
- Är den bra/dålig? helt ok
- Vilken linje går du? teknik
- Är den bra/dålig? helt ok
- Hur är skolmaten? helt ok
- Hur är lärarna? helt ok
- Har du lång eller kort resväg till din skola? 30 min med buss

seijaku Tjej, 32 år

114 forumsinlägg

Skrivet:
7 januari 2011 kl. 23:04
seijaku Tjej, 32 år

- Vilken skola går du i? kantzowska i hallstahammar
- Är den bra/dålig? den e helt okej
- Vilken linje går du? samhäll media
- Är den bra/dålig? linjen e awesome ^^ älskar media sakerna vi får göra :D
- Hur är skolmaten? skolmaten suger
- Hur är lärarna? lärarna är bra faktiskt ^^ vissa är bättre än andra bara :)
- Har du lång eller kort resväg till din skola? ja åker buss å tåg varje dag tar typ 45min typ

halcyon Tjej, 32 år

208 forumsinlägg

Skrivet:
7 januari 2011 kl. 23:05
halcyon Tjej, 32 år

Vilken skola går du i? Katefuckingdral
- Är den bra/dålig? Me like
- Vilken linje går du? Estet musik ofc
- Är den bra/dålig? Musik som fan, de är duktiga, och tror på oss. awesome!
- Hur är skolmaten? Jag äter inte i skolan. Bara gjort en gång men har hört lite blandat. Man klagar alltid på skolmaten
- Hur är lärarna? Vissa kan ta sig någonstans. Vissa är gudar
- Har du lång eller kort resväg till din skola? Antingen 5 mil, eller 5 minuter. Sweet.

ROU Tjej, 30 år

884 forumsinlägg

Skrivet:
7 januari 2011 kl. 23:05
ROU Tjej, 30 år

- Vilken skola går du i? Gällö skola
- Är den bra/dålig? Skit.
- Vilken linje går du? Högstadiet.
- Är den bra/dålig? Skit.
- Hur är skolmaten? Helt okej.
- Hur är lärarna? Större delen är väldigt bra.
- Har du lång eller kort resväg till din skola? 7 minuters gångavstånd.

Kafka Kille, 30 år

1 696 forumsinlägg

Skrivet:
7 januari 2011 kl. 23:06
Kafka Kille, 30 år

- Vilken skola går du i? Edsbersskolan
- Är den bra/dålig? Sådär
- Vilken linje går du? Högstadiet
- Är den bra/dålig? bra
- Hur är skolmaten? helt okej
- Hur är lärarna? vissa är bra, vissa inte.
- Har du lång eller kort resväg till din skola? typ 100meter

bananahamok Kille, 33 år

2 517 forumsinlägg

Skrivet:
7 januari 2011 kl. 23:07
bananahamok Kille, 33 år

hagagymnasiet
media
helt okej

Tynn Tjej, 32 år

967 forumsinlägg

Skrivet:
7 januari 2011 kl. 23:10
Tynn Tjej, 32 år

- Vilken skola går du i? KULTURAMA JAO
- Är den bra/dålig? den är awesome,
- Vilken linje går du? teater
- Är den bra/dålig? fett bra
- Hur är skolmaten? fet, lagom bra...ibland väldigt bra, men ibland också väldigt dålig...tacka vettja pastasalladen som finns varje dag <3
- Hur är lärarna? underbara...eller ja...vissa...tiina....uuurg *ryser*
- Har du lång eller kort resväg till din skola? cirkus en timma, men det är lunch, en extra timma att sova liksom ^^

Buspejfli Tjej, 32 år

664 forumsinlägg

Skrivet:
7 januari 2011 kl. 23:17
Buspejfli Tjej, 32 år

- Vilken skola går du i? Folkunga
- Är den bra/dålig? bästast !
- Vilken linje går du? spetsutbldning i hållbar utveckling
- Är den bra/dålig? sådär, mycket plugg men intressant
- Hur är skolmaten? blandar man funkar det mesta ^^
- Hur är lärarna? de duger
- Har du lång eller kort resväg till din skola? 2,5 h enkelväg höhö, flyttar snart närmre

TheFreakPrincess Tjej, 30 år

307 forumsinlägg

Skrivet:
7 januari 2011 kl. 23:18
TheFreakPrincess Tjej, 30 år

Slakterietsskola från dagis till 9an.

VampireKiss Tjej, 31 år

3 462 forumsinlägg

Skrivet:
7 januari 2011 kl. 23:24
VampireKiss Tjej, 31 år

- Vilken skola går du i? Lugnetgymnasiet, snart vid namn FaluGymnasium
- Är den bra/dålig? Hyfsad, fin och mysig. Väldigt bra salar och arbetsytor. men trivs inte så värst bra
- Vilken linje går du? Medieprogrammet
- Är den bra/dålig? Helt okej
- Hur är skolmaten? hahha som lurade oss första veckan med lyxmat, nu är den asdålig
- Hur är lärarna? Helt okej, endast 2 st jag tycker om dock
- Har du lång eller kort resväg till din skola? Gångavstånd tar de ca 20-30min. 2 km? (HEMSKA BACKAR därav tiden)

Skolan ligger oerhört bra, man har tillgång till Lugnet Sporthall som ligger precis bredvid. Där har vi idrott. Skolan är OTROLIGT fin, växter lite överallt, växer bananträd,citronträd och limeträd(även frukterna ibland) runt om i skolan. Därav ger de en otroligt frisk och fräsch luft.
Den har stora och fria ytor, fina klassrum och i vissa även otroligt sköna stolar. :P


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet