Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ithica Kille, 32 år

10 106 forumsinlägg

Skrivet:
22 januari 2013 kl. 19:02
ithica Kille, 32 år

Thats mah thang.


hur länge måste auberginer vara inlagda för att smaka surströmmimg? ):

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
22 januari 2013 kl. 20:40
RedShirtGuy Tjej, 34 år

fyllda paprikor kan ju vara det värsta

Mia Tjej, 31 år

2 394 forumsinlägg

Skrivet:
22 januari 2013 kl. 21:11
Mia Tjej, 31 år

det som är så gott :(

ithica Kille, 32 år

10 106 forumsinlägg

Skrivet:
22 januari 2013 kl. 21:43
ithica Kille, 32 år

Asäckligt med gröna..

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
22 januari 2013 kl. 21:50

fylld paprika är enbart gott med ris.

och såklart måste den vara röd också.

YamadaAkira Kille, 37 år

1 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 januari 2013 kl. 23:38
YamadaAkira Kille, 37 år

Min kulinariska resa var tofu med färsk tomat och gurka på Jubileumskaka.

Mia Tjej, 31 år

2 394 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2013 kl. 00:58
Mia Tjej, 31 år

Citat från blinkmee


fylld paprika är enbart gott med ris.

och såklart måste den vara röd också.


hade couscous i
var mums

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2013 kl. 01:59
natsukashi Kille, 60 år

Citat från siabravi


Thats mah thang.


hur länge måste auberginer vara inlagda för att smaka surströmmimg? ):


har aldrig ätit surströmming men låtar min vara typ en dag marinaden/geggan/laget

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2013 kl. 09:53
KratzPMA Kille, 37 år

Käkade calzone från old corner igår, det var rätt nice.

obstkerns 29 år

1 310 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2013 kl. 11:51
obstkerns 29 år

Måste bara visa skolmaten från igår, har haft bara vegansk mat hittills den här veckan mmmhmm

ithica Kille, 32 år

10 106 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2013 kl. 12:30
ithica Kille, 32 år

Citat från unsterblich


Citat från siabravi

Thats mah thang.


hur länge måste auberginer vara inlagda för att smaka surströmmimg? ):

har aldrig ätit surströmming men låtar min vara typ en dag marinaden/geggan/laget


Fast kommer det lukta så där härligt unket då? ):

ithica Kille, 32 år

10 106 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2013 kl. 12:31
ithica Kille, 32 år

Also, fick vegantaco i skolan. Nöjd.
Fast fy fan vad äckligt sojafärs är. Spyr.

AeriDorno Kille, 30 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2013 kl. 14:33
AeriDorno Kille, 30 år

Citat från solkatt


[i]Måste bara visa skolmaten från igår, har haft bara vegansk mat hittills den här veckan mmmhmm


Sluta skryt elin >.>

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2013 kl. 15:47
Wopsie Kille, 35 år

Citat från KratzPMA


Käkade calzone från old corner igår, det var rätt nice.

Jag åt Tacopizzan där igår. :D
bor granne med haket!

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
23 januari 2013 kl. 15:48
KratzPMA Kille, 37 år

Citat från Wopsie


Citat från KratzPMA

Käkade calzone från old corner igår, det var rätt nice.

Jag åt Tacopizzan där igår. :D
bor granne med haket!


Får testa den nästa gång!
Jag med, nästan, eller ah. Kviberg.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet