Vegetarisk och Vegansk kost
Molly: Salladen var ju fin i alla fall!
Säkert genmanipulerade!!!!!!
Sojakorv med bröd är bland det bästa som finns.
Haha ja, salladen var bäst, tur att den fanns!
Orkade inte ta en bild imorse men hittade denna.
Åt Toscana biffar, Sparris och potatisgratäng med paprika i.
Självklart en mängd sallad till också, med ringlad olivolja över samt balsamvinäger.
Äter tacomacko. Det är det nya namnet på mackor med smält ost och tacokryddat sojaprotein.
Citat från unsterblich
Äter tacomacko. Det är det nya namnet på mackor med smält ost och tacokryddat sojaprotein.
Du borde göra det i en smörgåsgrill, kan ju inte bli fel!
Såna kostar ju pengar hahaha :(((
Citat från unsterblich
Såna kostar ju pengar hahaha :(((
Tror seriöst jag hade två såna redan innan jag flyttade hemifrån morsan, jag var 16 då!
Det är liksom en sån grej man får tills man flyttat!
då är så jävla noob jeppe
eller går till typ mediamarkt eller coop och köper för 100kr.
Citat från Bitchslayer
eller går till typ mediamarkt eller coop och köper för 100kr.
Jag köpte en brödrost på Coop, den kostade 100 spänn, och halva mackan blir rostad.
köper inte elektronik som kostar under 2k för jag känner mig fattig annars ..................................
om du får den i present då
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet