Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2013 kl. 00:11
KratzPMA Kille, 37 år

Molly: Salladen var ju fin i alla fall!

ojsan Tjej, 30 år

755 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2013 kl. 00:13
ojsan Tjej, 30 år

Säkert genmanipulerade!!!!!!

stigtomta Kille, 36 år

2 321 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2013 kl. 00:16
stigtomta Kille, 36 år

Sojakorv med bröd är bland det bästa som finns.

molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2013 kl. 00:16
molly Tjej, 34 år

Haha ja, salladen var bäst, tur att den fanns!

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2013 kl. 00:23
FOOLISHJEN Tjej, 33 år


Orkade inte ta en bild imorse men hittade denna.
Åt Toscana biffar, Sparris och potatisgratäng med paprika i.
Självklart en mängd sallad till också, med ringlad olivolja över samt balsamvinäger.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2013 kl. 16:17
natsukashi Kille, 60 år

Äter tacomacko. Det är det nya namnet på mackor med smält ost och tacokryddat sojaprotein.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2013 kl. 16:22
Wopsie Kille, 35 år

Citat från unsterblich


Äter tacomacko. Det är det nya namnet på mackor med smält ost och tacokryddat sojaprotein.

Du borde göra det i en smörgåsgrill, kan ju inte bli fel!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2013 kl. 16:27
natsukashi Kille, 60 år

Såna kostar ju pengar hahaha :(((

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2013 kl. 16:49
Wopsie Kille, 35 år

Citat från unsterblich


Såna kostar ju pengar hahaha :(((

Tror seriöst jag hade två såna redan innan jag flyttade hemifrån morsan, jag var 16 då!
Det är liksom en sån grej man får tills man flyttat!

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2013 kl. 16:50
RedShirtGuy Tjej, 34 år

då är så jävla noob jeppe

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2013 kl. 16:50
Wopsie Kille, 35 år

Citat från RedShirtGuy


då är så jävla noob jeppe

precis det jag tänkte....

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2013 kl. 16:50
Bitchslayer Kille, 33 år

eller går till typ mediamarkt eller coop och köper för 100kr.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2013 kl. 16:51
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Bitchslayer


eller går till typ mediamarkt eller coop och köper för 100kr.


Jag köpte en brödrost på Coop, den kostade 100 spänn, och halva mackan blir rostad.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2013 kl. 16:56
natsukashi Kille, 60 år

köper inte elektronik som kostar under 2k för jag känner mig fattig annars ..................................

Cyan Tjej, 28 år

3 123 forumsinlägg

Skrivet:
21 januari 2013 kl. 16:57
Cyan Tjej, 28 år

om du får den i present då


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet