Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 15:43

Citat från Wopsie


HYAHAHA MIN MAT ÄTER DIN MAT HERPADEEERP KANINMAT

HAHA OMG XDXDPXPXPP

Becky Tjej, 31 år

1 506 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 15:45
Becky Tjej, 31 år

Har fått ett nytt beroende.
Tar ur kärnan ur dadlar och petar in mandlar.
Mmmmmh.

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 15:45

ÄT ALDRIG HÄLSANS KÖKS TOSCAN BIFFAR
höll på att spy :(



såg så jävla underbara ut på förpackningen men såhär såg de ut egentligen. blääää

popfitta Tjej, 32 år

127 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 15:57
popfitta Tjej, 32 år

Citat från blinkmee


Har också ätit dom. :( Håller med om att de var jätteäckliga.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 16:08
Wopsie Kille, 35 år

Citat från blinkmee


ÄT ALDRIG HÄLSANS KÖKS TOSCAN BIFFAR
höll på att spy :(



såg så jävla underbara ut på förpackningen men såhär såg de ut egentligen. blääää


Ser ut som en Chili cheese.

yndihalda 35 år

6 107 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 16:24
yndihalda 35 år

Ville alltid testa dem förut när de precis hade kommit och det gjordes reklam för dem, men hann sluta äta mjölkprodukter innan jag faktiskt lyckades hitta dem i någon butik. Men då har jag alltså inte missat något, tur det.

nikki Tjej, 34 år

3 708 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 17:55
nikki Tjej, 34 år

Citat från haligh


åt tofugryta gjord på kokosmjölk, chili osv och sallad till middag idag. mhm blev så sjukt jävla gott :(

http://distilleryimage6.s3.amazonaws.com/5600f4665a7e11e29b2022000a9f1561_7.jpg


Blev inspirerad av detta och gjorde en liknande grytgrej precis. Asgotttt. Känns som jag inte gjort annat än att äta en massa skitgoda grejer idag. Alltså en bra dag. mvh fetto

Meowtwo Kille, 32 år

8 339 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 18:17
Meowtwo Kille, 32 år

Nu blev jag sugen på chili cheese

Zoidberg 30 år

2 803 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 18:55
Zoidberg 30 år

någon som har tips på olika slags bönor som passar till varandra? har en usel fantasi :(

Meowtwo Kille, 32 år

8 339 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 18:57
Meowtwo Kille, 32 år

Inte de i Mcbean på Mcdonalds i alla fall

mmnej Tjej, 35 år

1 970 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 19:02
mmnej Tjej, 35 år

Har en daal som puttrar i köket, luktar så sjukt gott. Dör den stora hungersdöden.

Alexandria Tjej, 30 år

3 166 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 19:49
Alexandria Tjej, 30 år

Citat från Rubyduby


Inte de i Mcbean på Mcdonalds i alla fall

Så jävla jävla jävel sant

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 19:52

I början smakade dom som mozarella pizza, efter ett tag började det smaka som dålig mozarella pizza.
tomaterna var inte ens röda.

lefttoroll Kille, 29 år

6 278 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 19:52
lefttoroll Kille, 29 år

fsfdyjhabfkanfök indisk mat
vill ha shahi paneer asap
seriöst
dör
hatar att västerås knappt har några indiska restauranger :'(

ithica Kille, 32 år

10 106 forumsinlägg

Skrivet:
10 januari 2013 kl. 19:55
ithica Kille, 32 år

Idag gjorde jag hummous så att jag skulle kunna få det till min falafelrulle. Gick bra osv, men efter att ha käkat halva inser jag att det var feta i min rulle. :'(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet