Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2012 kl. 01:31
natsukashi Kille, 60 år

det var väl pad thai och inte saffran????

PontusPMA Kille, 36 år

3 109 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2012 kl. 01:37
PontusPMA Kille, 36 år

Kanske det var... Gott vare iaf!

Cyan Tjej, 28 år

3 123 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2012 kl. 08:14
Cyan Tjej, 28 år

........swastika-bbq?

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2012 kl. 08:24

något gott att göra på vita bönor i tomatsås?

Bitchslayer Kille, 33 år

6 920 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2012 kl. 11:13
Bitchslayer Kille, 33 år

chili sin carne!

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2012 kl. 14:28

Citat från Bitchslayer


haha ja! varför tänkte jag inte på det

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2012 kl. 14:30
natsukashi Kille, 60 år

Ska alltså frakta med mig sex st julsk*nkor från Malmö till Kalmar som lär tina under tiden. Men det får de göra va? För jag har inga frysklampar eller något haha ...

pun Tjej, 32 år

4 316 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2012 kl. 14:32
pun Tjej, 32 år

frys massor av vattenflaskor och ha runt sk*nkorna då!

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2012 kl. 18:46
mandis Tjej, 32 år

Gjorde knäck för första gången idag, så jag blev så sockermätt att jag inte orkade äta min goda middag som jag planerat. :((

Mittkontoarborta 26 år

4 078 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2012 kl. 18:53

är det bara jag som inte är galen i knäck..? två tre stycken är gott men inte mer haha

supergeek Tjej, 33 år

5 406 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2012 kl. 18:55
supergeek Tjej, 33 år

Citat från blinkmee


är det bara jag som är galen i knäck..? två tre tusen stycken är gott men sedan gott igen med ännu mer haha

.

giraffer Tjej, 31 år

1 676 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2012 kl. 18:58
giraffer Tjej, 31 år

Jag kan inte ens äta en. Fastnar i tandställningen, haha :(

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2012 kl. 19:01
mandis Tjej, 32 år

Jag åt typ en miljard. Inte nödvändigtvis för att det var gott, utan för att det kändes som att jag behövde pga all the hazzle när man gör dom haha.

spinmedick Tjej, 30 år

1 541 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2012 kl. 19:02
spinmedick Tjej, 30 år

KNÄCK
måste baka snart åh.

supergeek Tjej, 33 år

5 406 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2012 kl. 19:05
supergeek Tjej, 33 år

Har inte pengar till mat, måste improvisera ihop någonting, går det göra en hyfsad marinad om man blandar ihop några av dessa kryddor?
soya
salt
svartpeppar
gurkmeja
curry
thaicurry
pommeskrydda
cayennepeppar
tabasco
olja


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet