Vegetarisk och Vegansk kost
det var väl pad thai och inte saffran????
Kanske det var... Gott vare iaf!
........swastika-bbq?
något gott att göra på vita bönor i tomatsås?
chili sin carne!
Ska alltså frakta med mig sex st julsk*nkor från Malmö till Kalmar som lär tina under tiden. Men det får de göra va? För jag har inga frysklampar eller något haha ...
frys massor av vattenflaskor och ha runt sk*nkorna då!
Gjorde knäck för första gången idag, så jag blev så sockermätt att jag inte orkade äta min goda middag som jag planerat. :((
är det bara jag som inte är galen i knäck..? två tre stycken är gott men inte mer haha
Jag kan inte ens äta en. Fastnar i tandställningen, haha :(
Jag åt typ en miljard. Inte nödvändigtvis för att det var gott, utan för att det kändes som att jag behövde pga all the hazzle när man gör dom haha.
KNÄCK
måste baka snart åh.
Har inte pengar till mat, måste improvisera ihop någonting, går det göra en hyfsad marinad om man blandar ihop några av dessa kryddor?
soya
salt
svartpeppar
gurkmeja
curry
thaicurry
pommeskrydda
cayennepeppar
tabasco
olja
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet