Varför gillar inte tjejer snälla killar?
Yak
Kille, 39 år
Håller ni fortfarande på i den här tråden? Man kan ju alltid respektera sin partner eller den man är intresserad av annars och se till att man matchar med hens personlighet så brukar det bli bra liksom och man kan vara sig själv liksom!
Jord
33 år
haha så offended just nu
molly
Tjej, 34 år
Citat från Huepow:
Citat från molly:
Snälla killar är asnice men VÄRSTA JAG UPPLEVT var med 1 alldeles för snäll kille pga när I beat his ass at mario kart (och alla VET att när man spelar mario kart blir man arg och det är typ halva spelet) sade han typ "vad duktig du är på mario kart äskling:)" och pussade mig på pannan som svar på "FUCK YESSS hahahaha du har inte ens en chans babe du är så körd fuck you alllllllllll fuck you peach fuck you birdo jävla helvetes kukBANANSKAL ÖVERALLT>:((((("
så jävla pappa på fel sätt
where's the passion
Lättaste sättet att psyka någon ju
fast han var liksom seriös
asså om vi hade spelat typ silent hill hade han sagt "va fina och brända de är, riktigt mysig look:)"
Livsavslutaren
Kille, 30 år
Jag är skitsnäll och för mig går det very ok! Tror vissa bara är dåliga på att vara snälla.. :OO
tiondenovember
Tjej, 28 år
snälla killar som jämt vill ha cred för att de är snälla tho ://///// fy
Livsavslutaren
Kille, 30 år
Citat från tiondenovember:
snälla killar som jämt vill ha cred för att de är snälla tho ://///// fy
Folk som öht söker cred för saker som borde komma naturligt-ish känner jag lite blä för.
onlinedigital
Tjej, 31 år
för vi är galna
onlinedigital
Tjej, 31 år
måste ju ha lite spänning i livet B^)
celinedion
Kille, 33 år
jag är så himla snäll
celinedion
Kille, 33 år
gilla mig tjejer!!!!!
onlinedigital
Tjej, 31 år
Citat från celinedion:
gilla mig tjejer!!!!!
men man fick inte vara FÖR snäll, är du det?
celinedion
Kille, 33 år
Citat från kalleskaviar:
men man fick inte vara FÖR snäll, är du det?
hmm bra fråga! är ingen bad boy iaf ;)
onlinedigital
Tjej, 31 år
;)
celinedion
Kille, 33 år
vem vill bli min fru!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet