Varför gillar inte tjejer snälla killar?
Ne. Om inte en brud kan knäcka mitt näsben är hon inget för mig
Hela denna debatt är så oerhört snedvriden med tanke på att det inte ens rör sig om egenskapen snällhet. Get over it.
Jag har märkt att jag börjar skilja på "snälla killar" och "killar som är snälla"... Det säger något
Citat från FVCKINGSAD:
Hela denna debatt är så oerhört snedvriden med tanke på att det inte ens rör sig om egenskapen snällhet. Get over it.
^
hallå t.om. Zara har ju fattat att d e bad boiz som gäller : P
"snälla killar" som tror dom är berättigade nånting för att dom är snäll, är inte snäll.
beta uprising......
jag är elak pojke, förstår vaför ingen gillar mig :///
Citat från Jesu:
jag är elak pojke, förstår vaför ingen gillar mig :///
för att du kanske har klippt in ditt ansikte på en dataskärm och en runscape text. Poorly photoshopped
Citat från natsukashi:
hallå t.om. Zara har ju fattat att d e bad boiz som gäller : P
Nä det är säkert den ägghoran Lady Dahmer som har lärt henne detta
Citat från heaton2001:
Ne. Om inte en brud kan knäcka mitt näsben är hon inget för mig
Klipper din näsa anyday.
Citat från paranoid_jpg:
Citat från natsukashi:
hallå t.om. Zara har ju fattat att d e bad boiz som gäller : P
Nä det är säkert den ägghoran Lady Dahmer som har lärt henne detta
tjabbahojhoj här är vi hatiska
Tjejer gillar väl helt enkelt inte dig, ska du verkligen klandra dom för det och tvinga dom till något dom inte nappar på? En del grabbar behöver titta sig själva i spegeln och återgå till dataspelen alltså...
för att snälla killar har konstant slaka snoppar ew gross
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet