Varför gillar inte tjejer snälla killar?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
heaton2001 60 år

4 262 forumsinlägg

Skrivet:
5 oktober 2015 kl. 11:45
heaton2001 60 år

Ne. Om inte en brud kan knäcka mitt näsben är hon inget för mig

FVCKINGSAD Kille, 33 år

108 forumsinlägg

Skrivet:
5 oktober 2015 kl. 11:52
FVCKINGSAD Kille, 33 år

Hela denna debatt är så oerhört snedvriden med tanke på att det inte ens rör sig om egenskapen snällhet. Get over it.

Giging Tjej, 30 år

1 449 forumsinlägg

Skrivet:
5 oktober 2015 kl. 13:55
Giging Tjej, 30 år

Jag har märkt att jag börjar skilja på "snälla killar" och "killar som är snälla"... Det säger något

Poizon Tjej, 29 år

1 467 forumsinlägg

Skrivet:
5 oktober 2015 kl. 16:23
Poizon Tjej, 29 år

Citat från FVCKINGSAD:


Hela denna debatt är så oerhört snedvriden med tanke på att det inte ens rör sig om egenskapen snällhet. Get over it.

^

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
6 oktober 2015 kl. 08:24
natsukashi Kille, 60 år



hallå t.om. Zara har ju fattat att d e bad boiz som gäller : P

coreylala Kille, 37 år

304 forumsinlägg

Skrivet:
6 oktober 2015 kl. 08:29
coreylala Kille, 37 år

"snälla killar" som tror dom är berättigade nånting för att dom är snäll, är inte snäll.

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
6 oktober 2015 kl. 10:00
CraxiBamdikut 30 år

beta uprising......

Kraljosovina Kille, 56 år

292 forumsinlägg

Skrivet:
6 oktober 2015 kl. 10:07
Kraljosovina Kille, 56 år

moeb 34 år

3 218 forumsinlägg

Skrivet:
6 oktober 2015 kl. 23:08
moeb 34 år

jag är elak pojke, förstår vaför ingen gillar mig :///

Javligtnegativ 29 år

2 815 forumsinlägg

Skrivet:
6 oktober 2015 kl. 23:14

Citat från Jesu:


jag är elak pojke, förstår vaför ingen gillar mig :///

för att du kanske har klippt in ditt ansikte på en dataskärm och en runscape text. Poorly photoshopped

Javligtnegativ 29 år

2 815 forumsinlägg

Skrivet:
6 oktober 2015 kl. 23:16

Citat från natsukashi:




hallå t.om. Zara har ju fattat att d e bad boiz som gäller : P


Nä det är säkert den ägghoran Lady Dahmer som har lärt henne detta

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
6 oktober 2015 kl. 23:27
Nona 35 år

Citat från heaton2001:


Ne. Om inte en brud kan knäcka mitt näsben är hon inget för mig

Klipper din näsa anyday.

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
6 oktober 2015 kl. 23:28
Nona 35 år

Citat från paranoid_jpg:


Citat från natsukashi:

hallå t.om. Zara har ju fattat att d e bad boiz som gäller : P

Nä det är säkert den ägghoran Lady Dahmer som har lärt henne detta


tjabbahojhoj här är vi hatiska

CigaretteBurns Kille, 31 år

39 forumsinlägg

Skrivet:
4 november 2015 kl. 23:41
CigaretteBurns Kille, 31 år

Tjejer gillar väl helt enkelt inte dig, ska du verkligen klandra dom för det och tvinga dom till något dom inte nappar på? En del grabbar behöver titta sig själva i spegeln och återgå till dataspelen alltså...

BLEIF Tjej, 32 år

457 forumsinlägg

Skrivet:
5 november 2015 kl. 03:06
BLEIF Tjej, 32 år

för att snälla killar har konstant slaka snoppar ew gross


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet