Varför äta kött?
Citat från DumFan
Men nu utgår du ju från att det finns något rätt att fel att tycka känns det som.
Våldtäkt är försvarsbart
Kan du garantera att dom inte använder kosttillskott eller liknande? :)
Jag äter kött för att jag ser det som en naturlig och självklar del av min kost (dock ersatt av annat protein som baljväxter då och då). Inte mer än så, och det räcker med argument för min del.
Citat från natsukashi
Citat från DumFan
Men nu utgår du ju från att det finns något rätt att fel att tycka känns det som.
Våldtäkt är försvarsbart
okey.
Citat från Tate
Citat från BloodBath
Kan du garantera att dom inte använder kosttillskott eller liknande? :)
Absolut inte!
Men googlar du runt så finns det otroligt stora dietplaner för veganska bodybuilders, så jag tvekar på att de använder några tillskott.
Mja man kan ju äta rätt mkt broccoli och liknande för att få i sig protein.
Eller shitloads med bönor.
För mig är det bara en vana att äta kött.. Hade gärna slutat för kött är äckligt och jag behöver inte det... Men bor hemma och vill inte att det ska behövas göras annan mat bara för att jag inte äter kött. Så fort jag flyttar hemifrån så lär jag sluta äta kött.
Och man kan säga att man äter kött för att det är gott för det finns knappast något som en blodig stek i grönsaksväg...
Citat från Berusad
För mig är det bara en vana att äta kött.. Hade gärna slutat för kött är äckligt och jag behöver inte det... Men bor hemma och vill inte att det ska behövas göras annan mat bara för att jag inte äter kött. Så fort jag flyttar hemifrån så lär jag sluta äta kött.
Och man kan säga att man äter kött för att det är gott för det finns knappast något som en blodig stek i grönsaksväg...
Så kött är äckligt men kött är gott?
Rätt säker på att de flesta bodybuilders som äter kött äter precis lika mycket proteinpulver and shit som de som inte äter kött.
Det gör de säkert, jag pratar dock om att de som äter kött/varierad kost är större
Var fan ligger poängen med bodybuilding i vilket fall?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet



