Varför äta kött?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
13 oktober 2011 kl. 22:35
Sharon Tjej, 34 år

Citat från blow


men mer eller mindre varför jag äter kött är för jag är uppväxt i en jägarsläkt /familj och jag styrketränar och du kan inte uppnå samma resultat med vegetariskt/vegan kost så, och det kan jag motbevisa när du som helst vill


Han är vegan. :-)

Han med. :-)

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
13 oktober 2011 kl. 22:36
natsukashi Kille, 60 år

Citat från DumFan


Men nu utgår du ju från att det finns något rätt att fel att tycka känns det som.

Våldtäkt är försvarsbart

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
13 oktober 2011 kl. 22:37
Bloodbath 33 år

Kan du garantera att dom inte använder kosttillskott eller liknande? :)

brunte Tjej, 32 år

3 219 forumsinlägg

Skrivet:
13 oktober 2011 kl. 22:38
brunte Tjej, 32 år

Citat från Tate


Han är vegan. :-)


han också

Celine Tjej, 34 år

9 285 forumsinlägg

Skrivet:
13 oktober 2011 kl. 22:38
Celine Tjej, 34 år

Jag äter kött för att jag ser det som en naturlig och självklar del av min kost (dock ersatt av annat protein som baljväxter då och då). Inte mer än så, och det räcker med argument för min del.

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
13 oktober 2011 kl. 22:38
Sharon Tjej, 34 år

Citat från BloodBath


Kan du garantera att dom inte använder kosttillskott eller liknande? :)

Absolut inte!
Men googlar du runt så finns det otroligt stora dietplaner för veganska bodybuilders, så jag tvekar på att de använder några tillskott.

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
13 oktober 2011 kl. 22:40
Sharon Tjej, 34 år

Citat från brunte


Nehedu! Han är kannibal.
;pPPpPppPpPp

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
13 oktober 2011 kl. 22:41
DumFan Kille, 35 år

Citat från natsukashi


Citat från DumFan

Men nu utgår du ju från att det finns något rätt att fel att tycka känns det som.

Våldtäkt är försvarsbart


okey.

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
13 oktober 2011 kl. 22:41
Bloodbath 33 år

Citat från Tate


Citat från BloodBath

Kan du garantera att dom inte använder kosttillskott eller liknande? :)

Absolut inte!
Men googlar du runt så finns det otroligt stora dietplaner för veganska bodybuilders, så jag tvekar på att de använder några tillskott.


Mja man kan ju äta rätt mkt broccoli och liknande för att få i sig protein.

Eller shitloads med bönor.

brunte Tjej, 32 år

3 219 forumsinlägg

Skrivet:
13 oktober 2011 kl. 22:41
brunte Tjej, 32 år

Citat från Tate


Citat från brunte

Nehedu! Han är kannibal.
;pPPpPppPpPp


XDXDXD

FreightTrain Kille, 56 år

871 forumsinlägg

Skrivet:
13 oktober 2011 kl. 22:43
FreightTrain Kille, 56 år

För mig är det bara en vana att äta kött.. Hade gärna slutat för kött är äckligt och jag behöver inte det... Men bor hemma och vill inte att det ska behövas göras annan mat bara för att jag inte äter kött. Så fort jag flyttar hemifrån så lär jag sluta äta kött.
Och man kan säga att man äter kött för att det är gott för det finns knappast något som en blodig stek i grönsaksväg...

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
13 oktober 2011 kl. 22:44
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Berusad


För mig är det bara en vana att äta kött.. Hade gärna slutat för kött är äckligt och jag behöver inte det... Men bor hemma och vill inte att det ska behövas göras annan mat bara för att jag inte äter kött. Så fort jag flyttar hemifrån så lär jag sluta äta kött.
Och man kan säga att man äter kött för att det är gott för det finns knappast något som en blodig stek i grönsaksväg...


Så kött är äckligt men kött är gott?

SnappleBapple Kille, 32 år

6 461 forumsinlägg

Skrivet:
13 oktober 2011 kl. 22:45
SnappleBapple Kille, 32 år

Rätt säker på att de flesta bodybuilders som äter kött äter precis lika mycket proteinpulver and shit som de som inte äter kött.

Gett Kille, 33 år

21 943 forumsinlägg

Skrivet:
13 oktober 2011 kl. 22:47
Gett Kille, 33 år

Det gör de säkert, jag pratar dock om att de som äter kött/varierad kost är större

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
13 oktober 2011 kl. 22:48
Fittkrans Tjej, 30 år

Var fan ligger poängen med bodybuilding i vilket fall?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet