Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Dagens tanke för mig när jag stånkade på under knegartimmarna handlade om längd. Idag tänkte jag på det hur det faktiskt är så att straighta tjejer föredrar att i den stund då de står tätt och kramar sina pojkvänners bringor vill de kunna långsamt titta uppåt och uppåt och uppåt tills de ser hans huvud högt ovanför dem tittandes ner på henne. Sedan borrar hon tryggt in ansiktet i hans bröstkorg och rodnar över hur skönt det känns att ha en lång och trygg beskyddande karl som pojkvän. Det är då hon vet att hon har gjort ett välinformerat partnerval utifrån Darwins evolutionära lagar och teorier.
Alltså..
Spenderat väldigt mycket pengar på Ullared idag. Bara bra köp men ändå, dat money.
Åker tillbaka till Sverige på söndag och vill inte tillbaka till den värld som finns där. Här har jag tillgång till öl nästan hela tiden, killen i baren kommer ihåg exakt vad man vill ha och man får höra komplimanger ropades efter sig när man går någonstans. Man känner sig önskad när man är här.
Trimmade sidorna, blev ganska bra. yuss
Citat från whirlwinds:
--------------------------------------------------------------------------
^
lolololol hittade något ändå hos Nelly som fanns kvar i min storlek. Oops... Plånboken är tom igen men det är ok för jag fyller år snart.
Jag vill ha nutellapannkakor men det regnar ute och jag orkar inte gå till affären. Livet
Citat från Vintergatan:
Dontgetcucked, jag är 167. Längd är ingen ursäkt, urvalet är bara mindre... lol.
Alltså tjejer kan fortfarande gilla dig förstås, men om de kunde helt magiskt *knak* *knak* plötsligt förlänga dig 20 centimeter till så hade de flesta gjort det. Varför? Ingen vet, men det antas att det har med förhistoriska preferenser att göra (större man = bättre beskyddare när kvinnan är med barn och förbereder födsel).
random gråt
ibland vill jag bara ha någon att prata med irl, att snacka med folk över skype osv är okej och så
men ibland behöver man bara se någon i ögonen när man pratar.
synd bara att hela min sociala krets har kollapsat efter skolan och ingen hör av sig längre, rip
Citat från DontGetCucked:
Dagens tanke för mig när jag stånkade på under knegartimmarna handlade om längd. Idag tänkte jag på det hur det faktiskt är så att straighta tjejer föredrar att i den stund då de står tätt och kramar sina pojkvänners bringor vill de kunna långsamt titta uppåt och uppåt och uppåt tills de ser hans huvud högt ovanför dem tittandes ner på henne. Sedan borrar hon tryggt in ansiktet i hans bröstkorg och rodnar över hur skönt det känns att ha en lång och trygg beskyddande karl som pojkvän. Det är då hon vet att hon har gjort ett välinformerat partnerval utifrån Darwins evolutionära lagar och teorier.
kan du snälla stoppa ur huvudet ur röven/vilken fantasivärld du nu lever i där du kan skylla alla dina sociala misslyckanden på samhällsstrukturer eller fysiska attributer
Citat från MCRIDE:
kan du snälla stoppa ur huvudet ur röven/vilken fantasivärld du nu lever i där du kan skylla alla dina sociala misslyckanden på samhällsstrukturer eller fysiska attributer
Jag menar det inte så MCRIDE! Jag ville bara delge mina tankar och relationer till saker i relationsdagboken... En reflektion över vad jag funderade på idag. Om någon inte tycker om det jag skriver kan ju den personen bara skippa att läsa det inlägget av mig. Jag försöker bara att skriva ner mina tankar i dagboksformat så att jag kan komma ihåg dem och dokumentera dem.
Fuck detta samhället.
Den här samhällsstrukturen vi har är så skev.
Tjejer vill bara ha långa killar.
Jag med mina ynka 194 centimeter räcker inte till i kvinnornas ögon.
Därför jag har gått sexlös sedan januari.
Finns det inga tjejer som gillar korta killar?
Omg det här är helt galet
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
