Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
killar som har jobbiga ex är BIG NO!
men han är så fin, kanske kan stå ut hah!
Jag lever inte, jag bara existerar
Jakten är ju en del av det roliga, men är inte roligt att jaga något dött. Lev då. Låt mig jaga dig.
Omfamna det tragiska med vacker DSBM. Och alkohol. Och tårar.
Det är mitt bästa tips
Mitt shoppingsug just nu, aaah... Det jag hittar på Nellys rea som jag faktiskt vill ha är givetvis slut min storlek...
Åkte till Lager 157 tidigare idag för att kolla på en spets-bh som jag kollat på ett tag nu, men nääää självklart satt den konstigt och mina asymmetriska bröst gjorde inte saken bättre. Fan, vill ha jämna bröst :////
Edit: And oh, mina egentliga midsommarplaner blev precis inställda. Men det kanske kan bli rätt bra ändå!
Hamnat på lush hemsida.
Ska shoppa mig lite gladare nu.
Herregud, måste sluta låta andras oro påverka mig. Fan händer med mig? Skärp dig förfan Jossi.
Flyttade till Stockholm för inte ens en vecka sen. Vill åka hem. Aldrig känt mig så här ensam.
Okej så jag ljög ihop en anledning att vara hemma över midsommar medan familjen drar till landet, ställde in och bokade om planer, och såg till att mitt schema för denna helg skulle vara tomt så jag kunde träffa honom då han sa att han skulle komma hem över midsommar.
Fem minuter sen:
"Jag vet inte ens om jag kommer hem över midsommar"
"Det är imorgon, hur kan du inte veta?"
"*Nån jävla skit på franska*"
Fan varför är jag så sämst för? Jävla helvetesfittkukanus. Dra åt helvete.
Ska träna, dricka och bada badkar resten av denna dag. Sry att jag alltid låter så glad över mitt liv just nu, men det är för att det äGeR
Citat från Logiskt:
Okej så jag ljög ihop en anledning att vara hemma över midsommar medan familjen drar till landet, ställde in och bokade om planer, och såg till att mitt schema för denna helg skulle vara tomt så jag kunde träffa honom då han sa att han skulle komma hem över midsommar.
Fem minuter sen:
"Jag vet inte ens om jag kommer hem över midsommar"
"Det är imorgon, hur kan du inte veta?"
"*Nån jävla skit på franska*"
Fan varför är jag så sämst för? Jävla helvetesfittkukanus. Dra åt helvete.
Du är inte sämst bror, fuck honom
Ett år sen idag. Du är så grymt saknad.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
