Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
simong Kille, 31 år

194 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2015 kl. 16:23
simong Kille, 31 år

;Citat från Scorpio:


har varken ligg eller snus :(
och det är typ det enda jag behöver för att leva :(
#hardlyf
:(


1+1=win/avkoma?

Penisryttaren Tjej, 34 år

40 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2015 kl. 16:38
Penisryttaren Tjej, 34 år

killar som har jobbiga ex är BIG NO!

men han är så fin, kanske kan stå ut hah!

Ronni Tjej, 28 år

1 807 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2015 kl. 16:47
Ronni Tjej, 28 år

Jag lever inte, jag bara existerar

KOMPLICERAD Tjej, 31 år

2 813 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2015 kl. 16:48
KOMPLICERAD Tjej, 31 år

Jakten är ju en del av det roliga, men är inte roligt att jaga något dött. Lev då. Låt mig jaga dig.

IRENE Kille, 34 år

4 093 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2015 kl. 16:51
IRENE Kille, 34 år

Omfamna det tragiska med vacker DSBM. Och alkohol. Och tårar.

Det är mitt bästa tips

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2015 kl. 16:58
Alexander Kille, 34 år

Citat från johnson:


Jakten är ju en del av det roliga, men är inte roligt att jaga något dött. Lev då. Låt mig jaga dig.

Jaga mig då.

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2015 kl. 17:18
itsthemusic Tjej, 30 år

Mitt shoppingsug just nu, aaah... Det jag hittar på Nellys rea som jag faktiskt vill ha är givetvis slut min storlek...
Åkte till Lager 157 tidigare idag för att kolla på en spets-bh som jag kollat på ett tag nu, men nääää självklart satt den konstigt och mina asymmetriska bröst gjorde inte saken bättre. Fan, vill ha jämna bröst :////

Edit: And oh, mina egentliga midsommarplaner blev precis inställda. Men det kanske kan bli rätt bra ändå!

Eldfluga Tjej, 31 år

2 040 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2015 kl. 18:16
Eldfluga Tjej, 31 år

Hamnat på lush hemsida.
Ska shoppa mig lite gladare nu.

whirlwinds 29 år

2 144 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2015 kl. 18:30
whirlwinds 29 år

Onliiine Tjej, 29 år

556 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2015 kl. 19:32
Onliiine Tjej, 29 år

Herregud, måste sluta låta andras oro påverka mig. Fan händer med mig? Skärp dig förfan Jossi.

Melomel Tjej, 30 år

320 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2015 kl. 19:35
Melomel Tjej, 30 år

Flyttade till Stockholm för inte ens en vecka sen. Vill åka hem. Aldrig känt mig så här ensam.

quadrapop Tjej, 28 år

829 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2015 kl. 19:39
quadrapop Tjej, 28 år

Okej så jag ljög ihop en anledning att vara hemma över midsommar medan familjen drar till landet, ställde in och bokade om planer, och såg till att mitt schema för denna helg skulle vara tomt så jag kunde träffa honom då han sa att han skulle komma hem över midsommar.
Fem minuter sen:
"Jag vet inte ens om jag kommer hem över midsommar"
"Det är imorgon, hur kan du inte veta?"
"*Nån jävla skit på franska*"

Fan varför är jag så sämst för? Jävla helvetesfittkukanus. Dra åt helvete.

Mik Tjej, 30 år

2 804 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2015 kl. 19:40
Mik Tjej, 30 år

Ska träna, dricka och bada badkar resten av denna dag. Sry att jag alltid låter så glad över mitt liv just nu, men det är för att det äGeR

Prinsen 29 år

2 713 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2015 kl. 20:00
Prinsen 29 år

Citat från Logiskt:


Okej så jag ljög ihop en anledning att vara hemma över midsommar medan familjen drar till landet, ställde in och bokade om planer, och såg till att mitt schema för denna helg skulle vara tomt så jag kunde träffa honom då han sa att han skulle komma hem över midsommar.
Fem minuter sen:
"Jag vet inte ens om jag kommer hem över midsommar"
"Det är imorgon, hur kan du inte veta?"
"*Nån jävla skit på franska*"

Fan varför är jag så sämst för? Jävla helvetesfittkukanus. Dra åt helvete.


Du är inte sämst bror, fuck honom

maze Tjej, 24 år

943 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2015 kl. 20:06
maze Tjej, 24 år

Ett år sen idag. Du är så grymt saknad.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet