Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
skjut mig
man vet att man är stabil när man kollar sina recept för att se att man har nog med tabletter för att ta livet av sig om man skulle vilja
VAD I HELVETE ÄR DEN EFTERLÄNGTADE FUNKTIONEN? ????????
nyligen tagit slut med flickvännen som man hade ett jäkligt bra tag. saknar henne inte. men fan ta livet och fan vad gött det skulle vara att flytta.
Mår så jävla bra just nu.
Håller på att bli så jävla förkyld och jag har tappat rösten.
ångesten en dränks i när det är lördag och en är hemma ensam
igen
Varför tror jag ens att något kan hända mellan mig och någon jag finner intressant. Skitliv.
Citat från Randomnisse:
Varför tror jag ens att något kan hända mellan mig och någon jag finner intressant. Skitliv.
same
Och när han väl hör av sig så är det en fucking mass-snap :(
Snälla låt mig bli kär med någon nu i sommar som är kär i mig tillbaka.
Lät nästan ett jävla dumhuvud förstöra min kväll. Men vad ligger det logiska i att låta någon en (förhoppningsvis) aldrig träffar igen förstöra en av de bästa dagarna i ens liv?
Jag hade en sån _otroligt_ bra student! Sket i studentfesten efteråt, but no ragrets much serier och pussar instead.
Bakfull som ett svin
hahahhahahahahahaha fyfaaaan
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
