Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
DCLXVl Kille, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 01:01
DCLXVl Kille, 32 år

Det gör ont. Allt gör ont. Vill bara spola tillbaka mitt liv 3 månader och stanna där, gjort ett annat val.
Varför är det alltid så lätt att vara efterklok för. Varför skulle jag tro på att det skulle vara annorlunda nu för.
Orkar inte älska en jag aldrig kommer ha igen. Hatar mig själv att jag fuckade upp.

Aidee 35 år

4 685 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 01:04
Aidee 35 år

Citat från AVUNDSJUK:


Tappar hoppet om mänskligheten!

Det händer allt för ofta på den här sidan.

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 01:08
utan Kille, 31 år

hur fan ska jag kunna sova.......HJÄLP

AIDE Tjej, 33 år

10 445 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 01:20
AIDE Tjej, 33 år

Har gått från bara halsont till huvudvärk från helvetet och 3938722662 liter snor som rinner. Och så lite mens på det!!!

jag
vill
ej
bli
förkyld

Måste vara med på matchen på torsdag :(((

3LL Tjej, 29 år

451 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 06:04
3LL Tjej, 29 år

Är sjuk, men vem fan bryr sig FÖR JAG SKA TA STUDENTEN IDAG

istid Kille, 31 år

1 346 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 10:03
istid Kille, 31 år

folk att hänga med hade ju varit bra, pallar ej ensamheten och att vara fast i min egen hjärna hela tiden
brukar de ej höra av sig för att de är upptagna med livet eller för att jag är jag med mina jävla problem

Mik Tjej, 30 år

2 804 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 10:04
Mik Tjej, 30 år

Asså hsahhaha han är så fin att jag vill gråta, herregu vad jag älskar honom.

DCLXVl Kille, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 10:08
DCLXVl Kille, 32 år

Kan inte äta, kan inte sova, kan inte sluta tänka.
Jag orkar inte mer längre. Vill bort.

FIFFIG Tjej, 31 år

1 246 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 11:00
FIFFIG Tjej, 31 år

Ursäkta vädret, men vad fan gör du? Det är dagen innan min födelsedag, det både ösregnar och blåser som ett äckel. SLUTA, det är juni nu, inte oktober.

Dorra Tjej, 29 år

7 359 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 11:08
Dorra Tjej, 29 år

Asså nä, jag måste sluta skolka MEN JAG ÄR SÅ JÄVLA LESS PÅ SKOLAN.

DCLXVl Kille, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 12:20
DCLXVl Kille, 32 år

Jag hade allt, nu har jag inget.
Allt är mitt fel. Hela jag är fel.
Kan inte släppa det. Kan inte släppa något.
Och jag orkar inte att vi planerade så mycket inför sommaren och nu kommer det inte bli något.
Är så sjukt knäckt och har ständigt panik. Faaaan

Edit; jag sa att du skulle tröttna på mig och du sa emot. Jag hade rätt trots allt... Helvetes med.

Eldfluga Tjej, 31 år

2 040 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 12:21
Eldfluga Tjej, 31 år

Måste tentaplugga men förmår mig inte att komma ur sängen..

LowFive Tjej, 29 år

970 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 12:29
LowFive Tjej, 29 år

Tror jag har feber igen, men ska trycka i mig alvedon och ta mig in till Borås för att kolla på en väns bal om några timmar ändå. Hon tog t.o.m rast från jobbet för att kolla på min i förrgår, klart jag ska komma och kolla på hennes då!

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 12:57
itsthemusic Tjej, 30 år

Blir mer och mer sugen på en under boob tattoo... Hmm...

shaggyy Tjej, 29 år

1 473 forumsinlägg

Skrivet:
3 juni 2015 kl. 14:13
shaggyy Tjej, 29 år

Måste här med meddela att jag är kär i Scotty Sire.
Alltså vilken killeeeee.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet