Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
lovestain Tjej, 32 år

607 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 23:22
lovestain Tjej, 32 år

Citat från lapdanceboy


haha vem vill ens ha ditt nummer?
hellre dissa nummret än ditt[/i]

Så häftigt med dryga killar.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 december 2009 kl. 23:59
Jah Kille, 34 år

Jag hatar bonn-hålor, svenskarna här spänner sig alldeles för mycket, och tror att de är "coola". Oh shit, finns inget töntigare.

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
26 december 2009 kl. 01:17
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från trashwhore


Citat från lapdanceboy

haha vem vill ens ha ditt nummer?
hellre dissa nummret än ditt

Så häftigt med dryga killar.


FETT HC JAO

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
26 december 2009 kl. 10:58
1984 35 år

Citat från Conatus


jag tycker det är sjukt onödigt att alla ska gå emot varandra i forumet nu också.
1984, du har inte heller så bra attityd om du ska uttrycka dig sådär.

Chadam: jag bor inte där du bor satt jag kan inte förstå, och att vissa är lite mera "bad" en andra, det gäller ju även svenskar. Eller hur?
Men om du är trevlig mot dom är dom trevliga tillbaka.


Du missade poängen, det är heller inte meningen att alla ska hålla hand bara för att man är medlem på samma sida.

Poängen var att är man invandrarfientlig kan man inte klaga på att de inte gillar dig heller.

SmufriK Kille, 32 år

22 forumsinlägg

Skrivet:
27 december 2009 kl. 21:08
SmufriK Kille, 32 år

Citat från bluebob


Citat från SmufriK

mycket det jag skrev tidigare är att dom inte klarar något själva går alltid i grupp sen när man käftar imot 1 mot 1 så blir dom hur fega som hällst...

Du kan ju inte ens stava.

Jag skulle gärna vilja veta hur många av dom "invandrarna" som slåss och är kaxiga som faktiskt kommer från ett annat land.


jag vet att jag inte kan stava.. det har itne med saken att göra:P

jag vet att dom jag snackar var invandrare hela bunten

bluebob Kille, 32 år

1 173 forumsinlägg

Skrivet:
27 december 2009 kl. 21:10
bluebob Kille, 32 år

Citat från SmufriK


Citat från bluebob

Citat från SmufriK

mycket det jag skrev tidigare är att dom inte klarar något själva går alltid i grupp sen när man käftar imot 1 mot 1 så blir dom hur fega som hällst...

Du kan ju inte ens stava.

Jag skulle gärna vilja veta hur många av dom "invandrarna" som slåss och är kaxiga som faktiskt kommer från ett annat land.

jag vet att jag inte kan stava.. det har itne med saken att göra:P

jag vet att dom jag snackar var invandrare hela bunten


Huuuur vet du de?

polaroidbilder Tjej, 31 år

6 030 forumsinlägg

Skrivet:
27 december 2009 kl. 21:15
polaroidbilder Tjej, 31 år

Det är knappast för att någon är invandrare som man atuomatiskt beter sig som skit, utan om man har något vett i skallen eller inte.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
27 december 2009 kl. 22:18
pSilent Kille, 32 år

Citat från Bakform


Det är knappast för att någon är invandrare som man atuomatiskt beter sig som skit, utan om man har något vett i skallen eller inte.

nej, men om man är invandrare så har man ganska ofta sina föräldrars lands kultur inpräntad i huvudet, och den gör att de saknas en spärr i huvudet som gör så man kan bete sig hur man vill. vissa svenskar har oxå de problemet, dock inte lika många

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
27 december 2009 kl. 22:22
pSilent Kille, 32 år

Citat från Ladystar


Citat från imEMO

Citat från Bakform

Det är knappast för att någon är invandrare som man atuomatiskt beter sig som skit, utan om man har något vett i skallen eller inte.

nej, men om man är invandrare så har man ganska ofta sina föräldrars lands kultur inpräntad i huvudet, och den gör att de saknas en spärr i huvudet som gör så man kan bete sig hur man vill. vissa svenskar har oxå de problemet, dock inte lika många

jag har det problemet,. min pappa hatar araber/muslimer och jag gör detsamma nu.


men sveriges kultur är dock inte lika farlig, eftersom den är fredlig och jämnstäld.
de är inte deras åsido

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
27 december 2009 kl. 22:30
pSilent Kille, 32 år

Citat från Ladystar


Citat från imEMO

Citat från Ladystar

Citat från imEMO

Citat från Bakform

Det är knappast för att någon är invandrare som man atuomatiskt beter sig som skit, utan om man har något vett i skallen eller inte.

nej, men om man är invandrare så har man ganska ofta sina föräldrars lands kultur inpräntad i huvudet, och den gör att de saknas en spärr i huvudet som gör så man kan bete sig hur man vill. vissa svenskar har oxå de problemet, dock inte lika många

jag har det problemet,. min pappa hatar araber/muslimer och jag gör detsamma nu.

men sveriges kultur är dock inte lika farlig, eftersom den är fredlig och jämnstäld.
de är inte deras åsido

nä jag vet, jag är bisexuell och en turk i min klass sa till mig att om han vart bisexuell i turkiet så hade han blivit ihjälslagen.


ah precis, där är ju ett bra exempel på hur deras kultur är, till skillnad mot våran svenska :P

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
27 december 2009 kl. 22:39
pSilent Kille, 32 år

Citat från sennahoJ


Citat från imEMO

nä jag vet, jag är bisexuell och en turk i min klass sa till mig att om han vart bisexuell i turkiet så hade han blivit ihjälslagen.

ah precis, där är ju ett bra exempel på hur deras kultur är, till skillnad mot våran svenska :P

Man kan väl knappast påstå att homosexuella är överdrivet accepterade här i Sverige eller jag fel?
Kan ju knappast påstå att Sveriges kultur är fredlig och jämställd, hur blir många homosexuella och invandrare behandlade här?


nej de klart att folk ser ner på homosexuella, de kommer man ju aldrig ifrån.
men skulle en svensk säga till sina föräldrar skulle de nog inte bry sig så mke.
men skulle en muslim gjort de skulle han kunna bli misshandlad, lr tom mördad kanske

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
28 december 2009 kl. 01:25
JWL Kille, 35 år

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
28 december 2009 kl. 01:36
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från imEMO


Citat från Ladystar

Citat från imEMO

Citat från Bakform

Det är knappast för att någon är invandrare som man atuomatiskt beter sig som skit, utan om man har något vett i skallen eller inte.

nej, men om man är invandrare så har man ganska ofta sina föräldrars lands kultur inpräntad i huvudet, och den gör att de saknas en spärr i huvudet som gör så man kan bete sig hur man vill. vissa svenskar har oxå de problemet, dock inte lika många

jag har det problemet,. min pappa hatar araber/muslimer och jag gör detsamma nu.

men sveriges kultur är dock inte lika farlig, eftersom den är fredlig och jämnstäld.
de är inte deras åsido


men asso snälla lilla pojke. du kan inte snacka om andras kultur och sånt när du inte ens har nån aning?
sluta klanka ner på andras kultur och anse att din egna är korrekt det är ju fan helt jävla fel.
du vet ingenting om arabländernas kultur. vad fan får dig att tro att man får göra som man vill om man är arab tex?
visste du att man itne ens har rätt till en egen tycka? man har inte några politiska rättigheter? alkohol är förbjudet och allt annat som skadar ens kropp ( förutom ciggaretter). så kom inte å säg att deras föräldrar trycker i dom att dom får föra som dom vill för det är fan inte sant!
people tro inte på all skit ni hör speciellt inte från nån liten unge som bara skriver vad han tror på ett forum.

CarlMikael Kille, 29 år

583 forumsinlägg

Skrivet:
28 december 2009 kl. 01:40
CarlMikael Kille, 29 år

Citat från JWL




HAHAHAHA XD<3

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
28 december 2009 kl. 01:43
pSilent Kille, 32 år

Citat från JWL


*aftonbladet bild*

ser dock väldigt gammal ut xd


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet