Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 21:10
1984 35 år

Citat från Terrorstorm


Done!

Jag gillar det väldigt mycket, skulle vilja sätta ett anarkistiskt klistermärke på teorin, men det är nog viktigt att inte göra det. Vem som helst som har sett på nyheter skulle skrämmas iväg isåfall.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 01:29
pSilent Kille, 32 år

Citat från polskzchlager


Vit blockchoklad är godast.
--------------------------------------------------------------------------

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 22:20
Rosquist Kille, 33 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Citat från _Mange_

Nazipartier som SD? Haha du har jue seriöst inte kollat upp nån fakta alls, du förväxlar Sverige Demokraterna med National Demokraterna (många som gör det) tyvär så sväljer många bara vänster kommunistisk propaganda utan att kolla upp någonting själva. Sverige demokraterna vill minska/stoppa invandringen pga att vi inte kan ta hand om dem som är här ens! är inte det en ganska realistisk synpunkt? elr ska vi förtsätta bara ta in o ta in så där blir fler vi inte kan ta hand om? National Demokraterna är ett parti som sympatiserar med nynazism, försök att lära dig den skillnaden innan du gör korkade anklagelser. Annledningen att folk anklagar SD för att vara rasister/nazister är helt enkelt pga okunskap.
Råder även dig att gå utanför dörren och se verkligheten och inte bara sitta framför datorskärmen och påstå du vet vad som händer ute på gatorna, då kanske även du förstår varför folk tänker lägga sin röst på Sverige Demokraterna.

Word man. Spendera en vecka i E-tuna och rösten är given.
SD, here i come!


Vet inte om jag ska skratta åt er eller sörja för er.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 22:41
Rosquist Kille, 33 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Hahah du gör som du vill, i'm happy anywayz :>[/i]

Kör lite av varje.
Egoister </3

rawwrbaby Tjej, 31 år

845 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 23:24
rawwrbaby Tjej, 31 år

jag har inget emot dom.
många av mina bästa vänner är invandrare.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 23:26
Rosquist Kille, 33 år

Citat från _Mange_


Citat från LiBRA69

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Hahah du gör som du vill, i'm happy anywayz :>

Kör lite av varje.
Egoister </3

Eftersom du inte säger något argument alls varför du tycker som du gör så är där ingen som tar dina kommentarer seriöst...
Men antar du bara är en annan hjärntvättat vänster extremist som tycker det är häftigt att leka rebell :)


Såja såja, nu ska vi inte vara sådana.
Argument alltså:
Ni prioriterar er själva före invandrarna. Det har exakt samma rätt till och förtjänar våran väldfärd lika mycket som vi.

ppussycat Tjej, 31 år

364 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 23:43
ppussycat Tjej, 31 år

lol, jag tror alla faktiskt är smygrasister. och varför ska vi få skit för vi är så "rasistiska" dom flesta blattar är ju rasistiska mot oss svenskar.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 23:46
Rosquist Kille, 33 år

Citat från _Mange_


Citat från LiBRA69

Såja såja, nu ska vi inte vara sådana.
Argument alltså:
Ni prioriterar er själva före invandrarna. Det har exakt samma rätt till och förtjänar våran väldfärd lika mycket som vi.

Haha
Ja det är klart de har...men de har ingen rätt att komma hit här o leva jävel (pratar inte om alla nu) som jag sagt tidigare så visst ska de som flyr för sina liv få komma hit och de som sköter sig ska få stanna! de som missköter sig ska utvisas! elr antar du tycker att alla de som ställer till med skit ska få stanna här och fortsätta helt ostört...


Varför ska invandrare som missköter sej förlora våran välfärd medans Svenskar ska ha den garanterad?
Inte fortsätta ostört, utan som alla andra straffas/få vård.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 23:49
Rosquist Kille, 33 år

Citat från hurricanestardus


lol, jag tror alla faktiskt är grönhyade. och varför ska elefanter få gröt för vi är så "hiskeliga" dom flesta båtmotorerna är ju snälla mot oss mossgubbar.

Made as much sense.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 23:54
pSilent Kille, 32 år

Citat från _Mange_


Citat från LiBRA69

Citat från _Mange_

Citat från LiBRA69

Citat från ZOMGfatWHALEO_o

Hahah du gör som du vill, i'm happy anywayz :>

Kör lite av varje.
Egoister </3

Eftersom du inte säger något argument alls varför du tycker som du gör så är där ingen som tar dina kommentarer seriöst...
Men antar du bara är en annan hjärntvättat vänster extremist som tycker det är häftigt att leka rebell :)

Såja såja, nu ska vi inte vara sådana.
Argument alltså:
Ni prioriterar er själva före invandrarna. Det har exakt samma rätt till och förtjänar våran väldfärd lika mycket som vi.

Haha
Ja det är klart de har...men de har ingen rätt att komma hit här o leva jävel (pratar inte om alla nu) som jag sagt tidigare så visst ska de som flyr för sina liv få komma hit och de som sköter sig ska få stanna! de som missköter sig ska utvisas! elr antar du tycker att alla de som ställer till med skit ska få stanna här och fortsätta helt ostört...



men tyvärr så är de bara ca 5% av alla utlänningar som kommer hit som faktiskt är flyktingar

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 00:02
Rosquist Kille, 33 år

Citat från _Mange_



Därför vi bor i Sverige från början kanske? ska vi utvisas till Irak elr vad? Naturligtvis är det samma sak om en svensk begår brott i ett annat land, då ska han utvisas tillbaks till Sverige...
Hade där bara funnits resurser/säkra metoder för att bota alla med problem så hade det så klart varit det bästa! tyvär ser inte verkligheten ut så...


Well, det gör alla andragenerations-invandrare också? Hur gör du med dem?
Jag säger inte att vi ska utvisas utan att de inte ska utvisas.
Det är helt sjukt att påstå att de har mindre rätt till vår välfärd och ska särbehandlas bra för att de hade oturen att inte födas här.

SPERM Kille, 34 år

3 150 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 00:02
SPERM Kille, 34 år

Jag är inte emot dem. Fast nästan varje blatte jag träffat är otrevlig och dryg.
Då lika dryg som många svenskar oxå är lolol

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 00:08
Rosquist Kille, 33 år

Citat från _Mange_


Citat från SPERM

Jag är inte emot dem. Fast nästan varje blatte jag träffat är otrevlig och dryg.
Då lika dryg som många svenskar oxå är lolol

Åt helvete med alla människor? LOL


Mycket vettigare än "bara åt helvete med invandrare".

Singingbell Tjej, 36 år

2 907 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 00:09
Singingbell Tjej, 36 år

Citat från LiBRA69


Well, det gör alla andragenerations-invandrare också? Hur gör du med dem?
Jag säger inte att vi ska utvisas utan att de inte ska utvisas.
Det är helt sjukt att påstå att de har mindre rätt till vår välfärd och ska särbehandlas bra för att de hade oturen att inte födas här.[/i]

Men det handlar ju inte om det utan att de inte följer våra lagar, då åker de ut. Om de sköter sig ska de ju få stanna? hur svårt är det?
Det är ungefär som en fotbollsspelare: om han inte sköter sig efter två varningar åker han ut.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 00:11
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Singingbell


Citat från LiBRA69

Well, det gör alla andragenerations-invandrare också? Hur gör du med dem?
Jag säger inte att vi ska utvisas utan att de inte ska utvisas.
Det är helt sjukt att påstå att de har mindre rätt till vår välfärd och ska särbehandlas bra för att de hade oturen att inte födas här.

Men det handlar ju inte om det utan att de inte följer våra lagar, då åker de ut. Om de sköter sig ska de ju få stanna? hur svårt är det?
Det är ungefär som en fotbollsspelare: om han inte sköter sig efter två varningar åker han ut.


Men då särbehandlar du dem för att de hade oturen att födas utanför Sverige.
Vilket jag tycker är fel iaf. Jag värderar alla lika.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet