Vad har ni emot invandrare egentligen?
1984
35 år
Citat från Terrorstorm
Done!
Jag gillar det väldigt mycket, skulle vilja sätta ett anarkistiskt klistermärke på teorin, men det är nog viktigt att inte göra det. Vem som helst som har sett på nyheter skulle skrämmas iväg isåfall.
pSilent
Kille, 32 år
Citat från polskzchlager
Vit blockchoklad är godast.
--------------------------------------------------------------------------
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Citat från _Mange_
Nazipartier som SD? Haha du har jue seriöst inte kollat upp nån fakta alls, du förväxlar Sverige Demokraterna med National Demokraterna (många som gör det) tyvär så sväljer många bara vänster kommunistisk propaganda utan att kolla upp någonting själva. Sverige demokraterna vill minska/stoppa invandringen pga att vi inte kan ta hand om dem som är här ens! är inte det en ganska realistisk synpunkt? elr ska vi förtsätta bara ta in o ta in så där blir fler vi inte kan ta hand om? National Demokraterna är ett parti som sympatiserar med nynazism, försök att lära dig den skillnaden innan du gör korkade anklagelser. Annledningen att folk anklagar SD för att vara rasister/nazister är helt enkelt pga okunskap.
Råder även dig att gå utanför dörren och se verkligheten och inte bara sitta framför datorskärmen och påstå du vet vad som händer ute på gatorna, då kanske även du förstår varför folk tänker lägga sin röst på Sverige Demokraterna.
Word man. Spendera en vecka i E-tuna och rösten är given.
SD, here i come!
Vet inte om jag ska skratta åt er eller sörja för er.
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Hahah du gör som du vill, i'm happy anywayz :>[/i]
Kör lite av varje.
Egoister </3
rawwrbaby
Tjej, 31 år
jag har inget emot dom.
många av mina bästa vänner är invandrare.
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från _Mange_
Citat från LiBRA69
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Hahah du gör som du vill, i'm happy anywayz :>
Kör lite av varje.
Egoister </3
Eftersom du inte säger något argument alls varför du tycker som du gör så är där ingen som tar dina kommentarer seriöst...
Men antar du bara är en annan hjärntvättat vänster extremist som tycker det är häftigt att leka rebell :)
Såja såja, nu ska vi inte vara sådana.
Argument alltså:
Ni prioriterar er själva före invandrarna. Det har exakt samma rätt till och förtjänar våran väldfärd lika mycket som vi.
ppussycat
Tjej, 31 år
lol, jag tror alla faktiskt är smygrasister. och varför ska vi få skit för vi är så "rasistiska" dom flesta blattar är ju rasistiska mot oss svenskar.
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från _Mange_
Citat från LiBRA69
Såja såja, nu ska vi inte vara sådana.
Argument alltså:
Ni prioriterar er själva före invandrarna. Det har exakt samma rätt till och förtjänar våran väldfärd lika mycket som vi.
Haha
Ja det är klart de har...men de har ingen rätt att komma hit här o leva jävel (pratar inte om alla nu) som jag sagt tidigare så visst ska de som flyr för sina liv få komma hit och de som sköter sig ska få stanna! de som missköter sig ska utvisas! elr antar du tycker att alla de som ställer till med skit ska få stanna här och fortsätta helt ostört...
Varför ska invandrare som missköter sej förlora våran välfärd medans Svenskar ska ha den garanterad?
Inte fortsätta ostört, utan som alla andra straffas/få vård.
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från hurricanestardus
lol, jag tror alla faktiskt är grönhyade. och varför ska elefanter få gröt för vi är så "hiskeliga" dom flesta båtmotorerna är ju snälla mot oss mossgubbar.
Made as much sense.
pSilent
Kille, 32 år
Citat från _Mange_
Citat från LiBRA69
Citat från _Mange_
Citat från LiBRA69
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
Hahah du gör som du vill, i'm happy anywayz :>
Kör lite av varje.
Egoister </3
Eftersom du inte säger något argument alls varför du tycker som du gör så är där ingen som tar dina kommentarer seriöst...
Men antar du bara är en annan hjärntvättat vänster extremist som tycker det är häftigt att leka rebell :)
Såja såja, nu ska vi inte vara sådana.
Argument alltså:
Ni prioriterar er själva före invandrarna. Det har exakt samma rätt till och förtjänar våran väldfärd lika mycket som vi.
Haha
Ja det är klart de har...men de har ingen rätt att komma hit här o leva jävel (pratar inte om alla nu) som jag sagt tidigare så visst ska de som flyr för sina liv få komma hit och de som sköter sig ska få stanna! de som missköter sig ska utvisas! elr antar du tycker att alla de som ställer till med skit ska få stanna här och fortsätta helt ostört...
men tyvärr så är de bara ca 5% av alla utlänningar som kommer hit som faktiskt är flyktingar
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från _Mange_
Därför vi bor i Sverige från början kanske? ska vi utvisas till Irak elr vad? Naturligtvis är det samma sak om en svensk begår brott i ett annat land, då ska han utvisas tillbaks till Sverige...
Hade där bara funnits resurser/säkra metoder för att bota alla med problem så hade det så klart varit det bästa! tyvär ser inte verkligheten ut så...
Well, det gör alla andragenerations-invandrare också? Hur gör du med dem?
Jag säger inte att vi ska utvisas utan att de inte ska utvisas.
Det är helt sjukt att påstå att de har mindre rätt till vår välfärd och ska särbehandlas bra för att de hade oturen att inte födas här.
SPERM
Kille, 34 år
Jag är inte emot dem. Fast nästan varje blatte jag träffat är otrevlig och dryg.
Då lika dryg som många svenskar oxå är lolol
Singingbell
Tjej, 36 år
Citat från LiBRA69
Well, det gör alla andragenerations-invandrare också? Hur gör du med dem?
Jag säger inte att vi ska utvisas utan att de inte ska utvisas.
Det är helt sjukt att påstå att de har mindre rätt till vår välfärd och ska särbehandlas bra för att de hade oturen att inte födas här.[/i]
Men det handlar ju inte om det utan att de inte följer våra lagar, då åker de ut. Om de sköter sig ska de ju få stanna? hur svårt är det?
Det är ungefär som en fotbollsspelare: om han inte sköter sig efter två varningar åker han ut.
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från Singingbell
Citat från LiBRA69
Well, det gör alla andragenerations-invandrare också? Hur gör du med dem?
Jag säger inte att vi ska utvisas utan att de inte ska utvisas.
Det är helt sjukt att påstå att de har mindre rätt till vår välfärd och ska särbehandlas bra för att de hade oturen att inte födas här.
Men det handlar ju inte om det utan att de inte följer våra lagar, då åker de ut. Om de sköter sig ska de ju få stanna? hur svårt är det?
Det är ungefär som en fotbollsspelare: om han inte sköter sig efter två varningar åker han ut.
Men då särbehandlar du dem för att de hade oturen att födas utanför Sverige.
Vilket jag tycker är fel iaf. Jag värderar alla lika.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet