Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 13:37
SaraLouise 31 år

Citat från Rational


Citat från SaraLouise

fan vad sugen jag blev på kebab med vitsås :( eller spicy :(

Kebab. Gott.


bäst. ibland..

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 13:37
Kvinnan Tjej, 34 år

gör som mig, gå och köp!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 13:37
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från SaraLouise


Citat från Rational

Citat från SaraLouise

fan vad sugen jag blev på kebab med vitsås :( eller spicy :(

Kebab. Gott.

bäst. ibland..


Sant. Det äger.

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 13:38
SaraLouise 31 år

Citat från imparishilton


gör som mig, gå och köp!

ska äta asiatiskt med pöjk och hans syster snart :)

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 13:40
Kvinnan Tjej, 34 år

Åh, gott! :D

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 13:41
SaraLouise 31 år

ja :D

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 13:44
Fittkrans Tjej, 30 år

Köpte nyss en bok! Den ska jag läsa snart.

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 13:44
user12345 Tjej, 30 år

Screw kebab, FALAFEL skare va! I pitabröd med vitlökssås mmmmH<3<3

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 13:45
SaraLouise 31 år

vilken? :)

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 13:45
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från SaraLouise


vilken? :)

Casanovas Kvinna heter den... Jag undrar fan om den är bra. Typ kiosklitteratur.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 13:46
nataliaaaa Tjej, 29 år

ÅH TJEJER JAG ÄR SÅ LYCKLIG
JAG HAR MASSA PENGAR OCH SÅ SKA JAG GÅ PÅ BMTH <3<3<3<3<3

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 13:46
SaraLouise 31 år

Citat från Rational


Citat från SaraLouise

vilken? :)

Casanovas Kvinna heter den... Jag undrar fan om den är bra. Typ kiosklitteratur.


säg till om den är bra sen!!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 13:47
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från SaraLouise


Citat från Rational

Citat från SaraLouise

vilken? :)

Casanovas Kvinna heter den... Jag undrar fan om den är bra. Typ kiosklitteratur.

säg till om den är bra sen!!


Det ska jag!
Sedan köpte jag en pärm att ha noveller i. Hatar att bara ha dem i datorn, tänk om den dör?

Ganesha Tjej, 28 år

1 362 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 13:47
Ganesha Tjej, 28 år

Hej, jag är klad Claudius. Jag ska på bfmv den 20 i Malmö med bestavenen. IIIIIIHHH.

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 13:48
SaraLouise 31 år

Citat från Rational


Citat från SaraLouise

Citat från Rational

Citat från SaraLouise

vilken? :)

Casanovas Kvinna heter den... Jag undrar fan om den är bra. Typ kiosklitteratur.

säg till om den är bra sen!!

Det ska jag!
Sedan köpte jag en pärm att ha noveller i. Hatar att bara ha dem i datorn, tänk om den dör?


jag skulle verkligen inte klara mig om min dator skulle dö :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet