Tjejsnack.
SaraLouise
31 år
Citat från Rational
Citat från SaraLouise
fan vad sugen jag blev på kebab med vitsås :( eller spicy :(
Kebab. Gott.
bäst. ibland..
Kvinnan
Tjej, 34 år
gör som mig, gå och köp!
Fittkrans
Tjej, 30 år
Citat från SaraLouise
Citat från Rational
Citat från SaraLouise
fan vad sugen jag blev på kebab med vitsås :( eller spicy :(
Kebab. Gott.
bäst. ibland..
Sant. Det äger.
SaraLouise
31 år
Citat från imparishilton
gör som mig, gå och köp!
ska äta asiatiskt med pöjk och hans syster snart :)
Kvinnan
Tjej, 34 år
Åh, gott! :D
SaraLouise
31 år
ja :D
Fittkrans
Tjej, 30 år
Köpte nyss en bok! Den ska jag läsa snart.
user12345
Tjej, 30 år
Screw kebab, FALAFEL skare va! I pitabröd med vitlökssås mmmmH<3<3
SaraLouise
31 år
vilken? :)
Fittkrans
Tjej, 30 år
Citat från SaraLouise
vilken? :)
Casanovas Kvinna heter den... Jag undrar fan om den är bra. Typ kiosklitteratur.
nataliaaaa
Tjej, 29 år
ÅH TJEJER JAG ÄR SÅ LYCKLIG
JAG HAR MASSA PENGAR OCH SÅ SKA JAG GÅ PÅ BMTH <3<3<3<3<3
SaraLouise
31 år
Citat från Rational
Citat från SaraLouise
vilken? :)
Casanovas Kvinna heter den... Jag undrar fan om den är bra. Typ kiosklitteratur.
säg till om den är bra sen!!
Fittkrans
Tjej, 30 år
Citat från SaraLouise
Citat från Rational
Citat från SaraLouise
vilken? :)
Casanovas Kvinna heter den... Jag undrar fan om den är bra. Typ kiosklitteratur.
säg till om den är bra sen!!
Det ska jag!
Sedan köpte jag en pärm att ha noveller i. Hatar att bara ha dem i datorn, tänk om den dör?
Ganesha
Tjej, 28 år
Hej, jag är klad Claudius. Jag ska på bfmv den 20 i Malmö med bestavenen. IIIIIIHHH.
SaraLouise
31 år
Citat från Rational
Citat från SaraLouise
Citat från Rational
Citat från SaraLouise
vilken? :)
Casanovas Kvinna heter den... Jag undrar fan om den är bra. Typ kiosklitteratur.
säg till om den är bra sen!!
Det ska jag!
Sedan köpte jag en pärm att ha noveller i. Hatar att bara ha dem i datorn, tänk om den dör?
jag skulle verkligen inte klara mig om min dator skulle dö :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet