Tjejsnack.
Citat från Argh
Citat från FOOLISHJEN
Förlåt :<
Men jag kan inte tänka på annat!
Haha du är till mycket hjälp.
Jag överväger att gå till bäckby just nu. typ 8 km eller något haha.
Citat från Aiur
inb4 flickor är aldrig kåta! :(
Absolut inte, sex är satans verktyg.
Alltså lägg av, har fan inte haft sex sedan den 18 december (Och ja, jag håller koll!)
japanapan: ofrivilligt celibat?
Citat från japanapan
Alltså lägg av, har fan inte haft sex sedan den 18 december (Och ja, jag håller koll!)
Wait wat : O
Hur kommer det sig att du fortfarande lever?
Sist jag hade sex var i typ juni. Och jag har värsta abstinensbesvär, även fast det inte är så lång tid. D:
Fast jag är översexuell, så inte så konstigt.
Det komiska är att när jag hade sex konstant så gjorde jag det för att jag var kåt, ville ha närhet och fick bättre självförtroende.
Nu har jag inte haft sex på ~3 månader, och jag har nog sällan eller aldrig mått så bra. Jag har fått en tidigare oexisterande självkänsla och orkar faktiskt med mig själv numera.
Citat från Heinz
japanapan: ofrivilligt celibat?
Nja, när det hade gått mer än 6 månader (pga att jag fortfarande var heartbroken efter senaste förhållandet) så bestämde jag mig att klara ett helt år!
Citat från FOOLISHJEN
Citat från japanapan
Alltså lägg av, har fan inte haft sex sedan den 18 december (Och ja, jag håller koll!)
Wait wat : O
Hur kommer det sig att du fortfarande lever?
Haha... lever typ inte ): Räcker att jag kramar en kille så får jag typ ryckningar i hela kroppen... s:
KAN VI SLUTA PRATA OM SEX, SNÄLLA? : <
aIma: men ser ju inte honom som en kille, utan mer som... en joel ):
:( Någon som vill bli ihop med mig? <3
Arza: har du downs?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet