Tjejsnack.
sandrra
Tjej, 30 år
hörrni tjejor, bara jag som tkr tåg är skit läskigt?! :(
Kebab
Tjej, 35 år
Jag tycker flygplan är läskigare :(
sandrra
Tjej, 30 år
skulle aldrig i hela mitt liv kunna klara av flygplan! fy helvete, höjdrädd :((((((((
Kebab
Tjej, 35 år
jag har åkt flygplan. det är INTE roligt.
speciellt inte när man sett filmer när plan har blivit kapade och grejer. fyyyy
sandrra
Tjej, 30 år
hah ja, precis. dom kraschar också :(
Reviendra
Tjej, 36 år
Jag är mest rädd för båtar. Jag har åkt tåg typ 1900 gånger i mitt liv och flyg... jag vet inte. 50?
men båtar... fyfan. Vatten.
Skrattfeber
Tjej, 31 år
Citat från Argh
Skrattfeber: Sexa dig själv :c.
Inte lika mysigt och roligt ju :(
Rassilon
Kille, 35 år
Citat från Cornis
vet hur det är nu!
den svenska servern är nere, så facebook.se funkar inte.
Men skriver man .com så funkar det ,D
Sorry, vet att det är tjejsnack, men måste bryta in här :$
Jag har aldrig skrivit .se.. Jag skriver alltid .com, men det funkade inte för mig ett ganska bra tag heller! :S
FOOLISHJEN
Tjej, 33 år
Fb </3
Cornis
Tjej, 36 år
Citat från XeonpZycho
Citat från Cornis
vet hur det är nu!
den svenska servern är nere, så facebook.se funkar inte.
Men skriver man .com så funkar det ,D
Sorry, vet att det är tjejsnack, men måste bryta in här :$
Jag har aldrig skrivit .se.. Jag skriver alltid .com, men det funkade inte för mig ett ganska bra tag heller! :S
hmm, skumt :O
för det började funka för mig när jag skrev com ;o
Fittkrans
Tjej, 30 år
Jag vill ha sex idag.
Det kommer jag inte få.
PORKnBEANS
Tjej, 31 år
Citat från Rational
När jag var liten fick jag lära mig att min kropp är bara min.
Så jag gör vad jag vill med den <3
Du får fortfarande inte.
Fittkrans
Tjej, 30 år
Citat från PORKnBEANS
Citat från Rational
När jag var liten fick jag lära mig att min kropp är bara min.
Så jag gör vad jag vill med den <3
Du får fortfarande inte.
'K'
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet