Tips/Råd om Hår!
okaiiii, tack!
Viad är verkligen miiinimun tid att vänta med att bleka håret en gång till efter att man blekt det?
Citat från CR44ZY
Citat från iPimp
Citat från CR44ZY
Viad är verkligen miiinimun tid att vänta med att bleka håret en gång till efter att man blekt det?
Man borde vänta två veckor för bästa resultat men man behöver inte vänta alls egentligen
Okej, tack !
Blir mer slitet om man inte väntar ett tag:P
Då får jag nog vänta ett tag, och dölja mitt orange/gula hår med mössa ehehe !
kör på silverchampoo, så jävla värt. finns inpackningar också som har blekande effekt som samtidigt vårdar håret. kostar en slant men så otroligt värt det!
medan du väntar på att bleka igen då, alltså
tror ni jag passar i rosa hår? :D
Alla flickor passar i rosa hår om de inte är plus size XXXL typ...
Citat från ROMANTiCiST
Alla flickor passar i rosa hår om de inte är plus size XXXL typ...
OKej men tror du rosa är finare än blått?
Jag vet om att rosa är finare än blått ^^ Däremot så har blåfärg en tendens att hålla bättre än rosa. Iaf när jag var in the game :p
OKej, men mitt hår är inte helt vitt, typ gult.. Och andvänder silvershampoo men det hjälper inte, och de blir la grönt om jag färgar nu D; ovh blekte hos frisören och de sa att det inte gick att få det ljusare..
Man behöver inte bleka håret helt vitt alltså : P Kommer bara sluta med att du får gummi hår och måste klippa dig :')
Citat från crunchy
OKej, men mitt hår är inte helt vitt, typ gult.. Och andvänder silvershampoo men det hjälper inte, och de blir la grönt om jag färgar nu D; ovh blekte hos frisören och de sa att det inte gick att få det ljusare..
har du samma hårfärg som på bilden?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet