Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
FLOOD Kille, 33 år

305 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2014 kl. 12:04
FLOOD Kille, 33 år

Citat från Soldier:





Som du säger är det normalt att lägga en grund för sin teori i en diskussion. En debatt går ut på att presentera åsikter, och argumentera för dem. Men jag diskuterar inte med dig. Jag argumenterar inte med dig. Jag tyckte bara det var tråkigt att du (troligtvis omedvetet) "svartmålade" mp och fick det att verka som att de helt struntar i vart smugglingen leder och slänger upp öppna gränser. Att din teori leder till detta, tycker jag inte ger dig rätt till att ha det som slutsats av vad MP har sagt. Personligen tycker jag detsamma gäller alla parti.

Var god och argumentera för det så mycket du behagar. Jag är inte intresserad av att diskutera det med dig, eller någon annan.

Snaxxi Kille, 31 år

156 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2014 kl. 16:01
Snaxxi Kille, 31 år

Låter som ett bra parti kompisar, men Svenskarnas parti låter inte heller helt fel

antonakis 33 år

1 599 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2014 kl. 16:24
antonakis 33 år

Man beräknar att 100.000 invandrare kommer komma hit under nästa år, plus 100.000 anhöriga som invandrar, detta ligger utanför budgeten och man måste ta pengar, närmare 17 miljarder, ifrån något utav dem andra områdena i budgeten, vilket område tycker ni personligen man ska ta pengar ifrån?

Utgå inte ifrån att jag är PRO-SD, bara för att jag ställde denna fråga.

pingu 29 år

5 257 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2014 kl. 16:27
pingu 29 år

Överklassen.

Edit: och militären.

antonakis 33 år

1 599 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2014 kl. 16:33
antonakis 33 år

Budgeten för försvaret 2015 ligger på 0.7 miljarder så där finns inte mycket pengar att hämta.

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2014 kl. 16:35
beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2014 kl. 18:04
beatyourkids Kille, 38 år

Måste älska allt folk som inte ser ett enda endaste enda enda problem med invandringen och försvarar precis allt dom gör. Vilket jobb ni gör. Försöken att manipulera fakta och vrida och vända på allt och alltid lägga skulden hos oss själva. Fina ni är.

Vertex 34 år

1 692 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2014 kl. 18:07
Vertex 34 år

*snyft*

swing_gail Kille, 43 år

366 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2014 kl. 18:11
swing_gail Kille, 43 år

Högerparti som högerparti

Soldier Kille, 33 år

1 730 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2014 kl. 18:39
Soldier Kille, 33 år

Citat från FLOOD:


Som du säger är det normalt att lägga en grund för sin teori i en diskussion. En debatt går ut på att presentera åsikter, och argumentera för dem. Men jag diskuterar inte med dig. Jag argumenterar inte med dig. Jag tyckte bara det var tråkigt att du (troligtvis omedvetet) "svartmålade" mp och fick det att verka som att de helt struntar i vart smugglingen leder och slänger upp öppna gränser. Att din teori leder till detta, tycker jag inte ger dig rätt till att ha det som slutsats av vad MP har sagt. Personligen tycker jag detsamma gäller alla parti.

Var god och argumentera för det så mycket du behagar. Jag är inte intresserad av att diskutera det med dig, eller någon annan.[/i]

Varför skriver du ens tillbaka om du inte vill diskutera eller dylikt? Det är rent ut sagt konstigt från din sida, är det någon som tvingar dig att skriva vidare, eller vad försiggår?

Varför skulle en personlig åsikt inom politik vara omedveten? Jag är väl medveten om att dom inte bokstavligt talat menade att öppna gränserna, dom vill ha fri invandring och vill försöka hjälpa så många som möjligt in i landet, det är säkerligen jättebra, om det hade fungerat på ett ekonomiskt och realistiskt plan, har 23% i partitoppen som har brukat narkotika, inklusive Åsa Romson och Gustav fridolin. Åsa Romson är kritisk emot mäns "privilegium" att äta kött, vilket bara är helt jävla flummigt, alla i Sverige har den rätten, det går inte att applicera på just specifikt män.

Dom har för många järn i elden, dom kanske skulle fokusera på deras kärnfrågor istället för att flumma iväg på allt och ingenting.

Ber om ursäkt för OT, slutar efter detta inlägg.

antonakis 33 år

1 599 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2014 kl. 18:50
antonakis 33 år

Citat från Soldier:


Citat från FLOOD:

Som du säger är det normalt att lägga en grund för sin teori i en diskussion. En debatt går ut på att presentera åsikter, och argumentera för dem. Men jag diskuterar inte med dig. Jag argumenterar inte med dig. Jag tyckte bara det var tråkigt att du (troligtvis omedvetet) "svartmålade" mp och fick det att verka som att de helt struntar i vart smugglingen leder och slänger upp öppna gränser. Att din teori leder till detta, tycker jag inte ger dig rätt till att ha det som slutsats av vad MP har sagt. Personligen tycker jag detsamma gäller alla parti.

Var god och argumentera för det så mycket du behagar. Jag är inte intresserad av att diskutera det med dig, eller någon annan.

Varför skriver du ens tillbaka om du inte vill diskutera eller dylikt? Det är rent ut sagt konstigt från din sida, är det någon som tvingar dig att skriva vidare, eller vad försiggår?

Varför skulle en personlig åsikt inom politik vara omedveten? Jag är väl medveten om att dom inte bokstavligt talat menade att öppna gränserna, dom vill ha fri invandring och vill försöka hjälpa så många som möjligt in i landet, det är säkerligen jättebra, om det hade fungerat på ett ekonomiskt och realistiskt plan, har 23% i partitoppen som har brukat narkotika, inklusive Åsa Romson och Gustav fridolin. Åsa Romson är kritisk emot mäns "privilegium" att äta kött, vilket bara är helt jävla flummigt, alla i Sverige har den rätten, det går inte att applicera på just specifikt män.

Dom har för många järn i elden, dom kanske skulle fokusera på deras kärnfrågor istället för att flumma iväg på allt och ingenting.

Ber om ursäkt för OT, slutar efter detta inlägg.


Dock är det nog "narkotika"

Kerryburgerking Kille, 32 år

1 650 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2014 kl. 20:50
Kerryburgerking Kille, 32 år

Citat från PingPong:


Överklassen.

Edit: och militären.


Tips, läs en dagstidning så kommer du förstå hur dumt det där är.

pommesdrottningen Tjej, 30 år

2 083 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2014 kl. 21:01
pommesdrottningen Tjej, 30 år


<333333

Systertusen Tjej, 27 år

1 171 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2014 kl. 22:13
Systertusen Tjej, 27 år

Citat från antonakis:


Man beräknar att 100.000 invandrare kommer komma hit under nästa år, plus 100.000 anhöriga som invandrar, detta ligger utanför budgeten och man måste ta pengar, närmare 17 miljarder, ifrån något utav dem andra områdena i budgeten, vilket område tycker ni personligen man ska ta pengar ifrån?

Utgå inte ifrån att jag är PRO-SD, bara för att jag ställde denna fråga.


eh, granska siffror och källor innan du går på deras bluff.

Tiun Tjej, 29 år

1 235 forumsinlägg

Skrivet:
18 december 2014 kl. 22:55
Tiun Tjej, 29 år

Citat från heyapple:


[youtube]oU0k3Z-N8zE[/youtube
<333333


alltså aaah hon är så cool!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet