Sverigedemokraterna
mmm.. precis! vakna sverje! nationell.se bästa tidningen! jag använder anekdoter för att räddfärdiga min rasism! all politik e skit! fuck off! hur fan är jag 23 och fortfarande såhär korkad!
Det bästa är att bara stå tyst i sitt led och rätta sig efter ledarna. Skit i hur människorna och samhället mår.
Citat från beatyourkids:
Det bästa är att bara stå tyst i sitt led och rätta sig efter ledarna. Skit i hur människorna och samhället mår.
men gråt då
Citat från Ravtass:
Citat från beatyourkids:
Det bästa är att bara stå tyst i sitt led och rätta sig efter ledarna. Skit i hur människorna och samhället mår.
men gråt då
oj, vilken burn jag åkte på.
Citat från beatyourkids:
oj, vilken burn jag åkte på.
mmmm
That's what you get when you förfasar dig över sakernas tillstånd.
Ställ dig i ledet igen nu för helvete. Gråta över folk som inte är PK, cry me a fucking river.
När ska PK-dissen dö ut egentligen? Den börjar bli lagom tjatig.
hahahahaha ja med den inställningen.
Citat från beatyourkids:
Ställ dig i ledet igen nu för helvete. Gråta över folk som inte är PK, cry me a fucking river.
Javenne, tycker inte att mina åsikter sammanfaller så väl med det politiska etablissemangets. Men jag antar att de måste göra det för att jag ska passa in i din komplott.
Vänsterextremisten och kulturredaktören och riksdagsledamoten hand i hand, eller ngt i den stilen - eller hur?
Citat från Trissen22:
Sen en grej till om det här med att älta upp järnrörs händelsen som hände 1 gång av personer som inte överhuvudtaget är med i partiet längre. Ändå låter man hela partiet sota för de. Så rent ut sagt är de hela sd som går runt med järnrör å slå ned folk?
hahaha
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kent_Ekeroth
Citat från u_suck_tbh:
Citat från Trissen22:
Sen en grej till om det här med att älta upp järnrörs händelsen som hände 1 gång av personer som inte överhuvudtaget är med i partiet längre. Ändå låter man hela partiet sota för de. Så rent ut sagt är de hela sd som går runt med järnrör å slå ned folk?
hahaha
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kent_Ekeroth
Sedan att det var två meter långa aluminiumrör till en byggställning, därav helt jävla omöjligt att slåss med, det är väl ingenting nämnvärt antar jag. Och att det hände innan de kom in i riksdagen, har jag för mig? Och att de inte ens försökte slåss med byggställningen, utan bara höll i den? xD
Värre skit har hänt inom svensk politik, så get over it already.
Citat från AndrEMO:
Sedan att det var två meter långa aluminiumrör till en byggställning, därav helt jävla omöjligt att slåss med, det är väl ingenting nämnvärt antar jag. Och att det hände innan de kom in i riksdagen, har jag för mig? Och att de inte ens försökte slåss med byggställningen, utan bara höll i den? xD
Värre skit har hänt inom svensk politik, så get over it already.
Lätta nog att lyfta och bära med sig = lätta nog att svinga som en tung hillebard, eller med kraft köra upp i någons ansikte ;)
men ah sure, "get over it already", detta säger ju ingenting om politikerna ifråga
spelar det roll om det hände innan dom kom in i riksdagen? dom var i full fläng med att röra sig mot den (Almqvist säger även i tjafset med Soran "Vänta tills vi kommer till makten")
nice try 1/10
Det var faktiskt en järn-aluminiumlegering som rören var gjorda av.
Bara så att ni vet.
järnaluminiumlegeringrör-skandalen!!!
Väntar på att de ska åka och hjälpa folk på plats, som de tjatat om under hela valkampanjen.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet