Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Gravedigger Kille, 33 år

4 402 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2010 kl. 17:45
Gravedigger Kille, 33 år

Citat från Motherfucker3


Citat från Gravedigger

Citat från Motherfucker3




Visst kan jag länka mina källor på citatet.
http://sv.wikiquote.org/wiki/Vladimir_Lenin
http://www.dn.se/ledare/signerat/schyman-eriksson-och-fidel-castro-1.111793

Chile brukar av kommunister framhållas som ett undantag, men sanningen är att där hann inte kommunisterna införa diktatur, eftersom det istället blev en revolution i vilken Pinochets diktatoriska fascister tog makten.

Därför vågar jag inte införa kommunism.


Åter hur förklarar du att Nepal, Nicargua och Chipas funkar isåfall?

Lenin sa också:

"Communism cannot be imposed by force." och "The proletarian revolution is impossible without the sympathy and support of the overwhelming majority of the working people. "

Förövrigt endap latsen jag funnit detta citat på är just Wikiquote och en kritiker till kommunism.
Den finns intem ed på det engelska Wikiquote och mer intressant, det citat syftar på den borgerliga demokratin som borguasin använder.

Så en ledarartikel från 2002 tar du som källa till ett citat från en kommunist som en högertidningen publicerat?


Bara för att Nepal, Nicargua och Chipas klarade sej så vågar jag ändå inte införa kommunism.
Men...
Striderna mellan den maoistiska gerillan och de nepalesiska myndigheterna har kostat minst 12 500 människoliv. Striderna har även tvingat 2 miljoner nepaleser i landsflykt - varav de flesta befinner sig i Indien - medan 200 000 människor lever som flyktingar inom Nepals gränser. Enligt den nepalesiska människorättsorganisationen INSEC ligger gerillan bakom bortrövandet av 46 000 människor. Kidnappningarna, som efterföljs av indoktrineringsprogram, har som mål att tvångsenrollera människor i den maoistiska gerillarörelsen NKP(m).

Wikiquote är rätt neutral. Varken höger eller vänster.

Dom får ju inte ljuga om hans citat.



självklart citat från wikipedia .. . ..
Hade de varit så ohyggliga mot oflket hade de knappast röstat in dem.

Såklart de får, Wikiquote är precis som Wikipedia.
Användare får skriva och precis som Oroburus skrev så ser du att
allt inte stämmer.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2010 kl. 19:10
DumFan Kille, 35 år

Om en invandrare kommer till Sverige och efter inte lång tid alls får barn med en etnisk svensk. Är det barnet svenskt då?

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2010 kl. 20:34
pSilent Kille, 32 år

Citat från DumFan


Om en invandrare kommer till Sverige och efter inte lång tid alls får barn med en etnisk svensk. Är det barnet svenskt då?

Halv

DBSK Kille, 34 år

393 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2010 kl. 20:36
DBSK Kille, 34 år

LÄNGE LEVE XENOFOBI I SVERIGE!!!

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2010 kl. 20:36
1984 35 år

Citat från Amity


LÄNGE LEVE XENOFOBISMEN I SVERIGE!!!


Det är ingen -ism. Det är en sjukdom.

DBSK Kille, 34 år

393 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2010 kl. 20:36
DBSK Kille, 34 år

så jävla seriös också!

Gotham Kille, 35 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2010 kl. 20:38
Gotham Kille, 35 år

Länge leve negrerna!

Mike_utan_kjol_ffs Kille, 35 år

Citat från imEMO


Citat från DumFan

Om en invandrare kommer till Sverige och efter inte lång tid alls får barn med en etnisk svensk. Är det barnet svenskt då?

Halv


Nej, antingen är du svensk eller inte.

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2010 kl. 20:54
1984 35 år

Citat från Slayingshark


Längeleve mångfallden! Och Kulturblandningen!

+1

aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

har man svenskt medborgarskap är man svensk

Mike_utan_kjol_ffs Kille, 35 år

Citat från Hanspetter


Jag tror att imEMO syftar på etnicitet.

Gör jag med. Har du en svensk förälder så är du svensk.

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2010 kl. 21:09
1984 35 år

Citat från Hanspetter


Men om man har en svart förälder då?
Jag är halv kines och halv nordkorean.


Har du svenskt medborgare är du svensk.

Sen kan du vara svensk-asiat, eller vad det där heter. I Rosengård finns 111 språk (eller något sånt) representerade, då kan man inte definiera en svensk efter utseende eller härkomst.

cellophane Tjej, 32 år

559 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2010 kl. 21:09
cellophane Tjej, 32 år

dåligt.
jävla nazist wannabes.

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2010 kl. 21:14
1984 35 år

Citat från Hanspetter


Så är det du som ska bestämma vad jag ska vara?
Vad är det med folket här? Först kommunister, sen ska dom bestämma vad folk är för något???

Ja, jag har svenskt medborgarskap.
Jag är född utrikes. D.v.s jag har invandrat.
Jag är halvkines och halvnordkorean om man ska kolla etnicitet.
Min integration är svensk.

jag är lite av varje ^^


Nej det är klart inte. Men det är så jag tycker. När så många land finns representerade i ett land kan man egentligen inte definiera en svensk som en blond lång kille med blåa ögon, det går bara inte.

aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

Citat från Hanspetter



Beror på. I Nordkorea så definierar vi svenskar så. Samma sak gör man i Kina.[/i]

SLUTA JÄMFÖRA ALLT MED NORDKOREA FÖR I HELVETE!!!!1111!!!!111!!!!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet