Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 00:31
Sharon Tjej, 34 år

Hade straff, hårda eller inte, fungerat så hade vi inte haft kriminalitet.
Lika logiskt som att jag inte kan göra någon gravid utan spermier.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 00:32
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Tate


Hade straff, hårda eller inte, fungerat så hade vi inte haft kriminalitet.

Precis, det är ett väldigt enkelt resonemang som de flesta borde kunna förstå. Vi har straffat folk i över 2000 år och vi har fortfarande kriminalitet.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 00:34
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Ninefootsubway


Anser du att USA's straffsystem är hårt?

Behöver jag ens påstå att jag anser att du är pantad vid dethär laget? Jämför du deras dödstraff med; Skjuta någon i ansiktet?


Du behöver itne påstå att du anser mig pantad, men du får gärna förklara varför.

Jag anser att USA har ett inhumant och brutalt straffsystem som beviserligen inte fungerar.
Varför skulle jag jämföra det med att skjuta någon i ansiktet? jag är rädd att jag inte förstår meningen med den frågan, förklara gärna.

Ninefootsubway Kille, 31 år

985 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 00:36
Ninefootsubway Kille, 31 år

Jag säger att om vi skulle ha otroligt hårda straff i vår nuvarande civilisation så skulle kriminaliteten droppa som attan, kan jag lova.

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 00:37
Tour Kille, 38 år

Citat från Ninefootsubway


Jag säger att om vi skulle ha otroligt hårda straff i vår nuvarande civilisation så skulle kriminaliteten droppa som attan, kan jag lova.


nej, för det har inte funkat innan, varför skulle det funka nu? förklara gärna det.

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 00:37
Sharon Tjej, 34 år

DU STAL EN MACKA, NU SKA DU IN I JÄRNJUNGFRUN!!!!!

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 00:38
Akterskytt Kille, 34 år

Citat från Tate


DU STAL EN MACKA, NU SKA DU IN I JÄRNJUNGFRUN!!!!!


Fett roli du va:P
Skillnad på brott och brott vet du.
Tänkte mer på hårdare straff för grövre brott, om du använder skallen hade du kunnat tänka ut det själv.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 00:38
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Ninefootsubway


Jag säger att om vi skulle ha otroligt hårda straff i vår nuvarande civilisation så skulle kriminaliteten droppa som attan, kan jag lova.

Herregud, Tycker du att nazitysklands straffsystem är att föredra?

Deadly_Delusion Kille, 34 år

Citat från Akterskytt


Citat från Tate

DU STAL EN MACKA, NU SKA DU IN I JÄRNJUNGFRUN!!!!!


Fett roli du va:P
Skillnad på brott och brott vet du.
Tänkte mer på hårdare straff för grövre brott, om du använder skallen hade du kunnat tänka ut det själv.


Ninefootsubway: "skulle man förlora handen för stöld så skulle vi ha fan så mycket mindre tjuvar, t.ex. "

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 00:39
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Akterskytt


Citat från Tate

DU STAL EN MACKA, NU SKA DU IN I JÄRNJUNGFRUN!!!!!


Fett roli du va:P
Skillnad på brott och brott vet du.
Tänkte mer på hårdare straff för grövre brott, om du använder skallen hade du kunnat tänka ut det själv.


Tänkte mer på att hårdare straff inte fungerar, om du använder skallen hade du kunnat tänka ut det själv.

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 00:39
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Akterskytt


Citat från Tate

DU STAL EN MACKA, NU SKA DU IN I JÄRNJUNGFRUN!!!!!


Fett roli du va:P
Skillnad på brott och brott vet du.
Tänkte mer på hårdare straff för grövre brott, om du använder skallen hade du kunnat tänka ut det själv.


Hade du använt skallen så hade du förstått att det där inte har med dig att göra, så länge du inte har två konton.

"Jag säger att om vi skulle ha otroligt hårda straff i vår nuvarande civilisation så skulle kriminaliteten droppa som attan, kan jag lova."
Det där var ett otroligt hårt straff jag skrev med en gnutta ironi.

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 00:40
Sharon Tjej, 34 år

Måste också tacka för att du finner mig rolig! Det är alltid trevligt att kunna få folk att skratta.

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 00:42
Akterskytt Kille, 34 år

Står fortfarande på ninefoots sida.
Vad har någon förutom de som uppenbarligen vill vara kriminella att förlora på hårdare straff? Begå inte brott så straffas du inte. Ser inte svårigheterna, jag lovar iaf att kriminella inte begår fler och grövre brott om dom vet att ett hårdare straff väntar.

Ninefootsubway Kille, 31 år

985 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 00:42
Ninefootsubway Kille, 31 år

Citat från mRosquist


Citat från Ninefootsubway

Anser du att USA's straffsystem är hårt?

Behöver jag ens påstå att jag anser att du är pantad vid dethär laget? Jämför du deras dödstraff med; Skjuta någon i ansiktet?

Du behöver itne påstå att du anser mig pantad, men du får gärna förklara varför.

Jag anser att USA har ett inhumant och brutalt straffsystem som beviserligen inte fungerar.
Varför skulle jag jämföra det med att skjuta någon i ansiktet? jag är rädd att jag inte förstår meningen med den frågan, förklara gärna.



1. Du jämför mitt exempel att ordentligt visa vem som är kriminell och inte, via fysiska bestraffningar; Stjäl en bil? - Ok, du tappar högerhanden. Mördar någon? - Ok, vi tar dig i en gränd och skjuter dig i ansiktet, tills du slutat röra dig. Snattat? Ok, du får min batong i ditt ansikte fem gånger.

2. USA's straffsystem är felaktigt, därför funkar inte det. Mina metoder är otroligt mycket simplare och direkta. Ser man någon utan hand så vet man att han är en tjuv. Med ett bucklat aniskte; Tjuv. Eh.. Gravsten; Mördare. Det fortsätter.

3. Jag anser att du är pantad eftersom du verkar sakna kapabiliteten att logiskt uträckna vad skräck har för kontrol över människan.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2011 kl. 00:43
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Ninefootsubway


1. Du jämför mitt exempel att ordentligt visa vem som är kriminell och inte, via fysiska bestraffningar; Stjäl en bil? - Ok, du tappar högerhanden. Mördar någon? - Ok, vi tar dig i en gränd och skjuter dig i ansiktet, tills du slutat röra dig. Snattat? Ok, du får min batong i ditt ansikte fem gånger.

2. USA's straffsystem är felaktigt, därför funkar inte det. Mina metoder är otroligt mycket simplare och direkta. Ser man någon utan hand så vet man att han är en tjuv. Med ett bucklat aniskte; Tjuv. Eh.. Gravsten; Mördare. Det fortsätter.

3. Jag anser att du är pantad eftersom du verkar sakna kapabiliteten att logiskt uträckna vad skräck har för kontrol över människan.


Vi har haft precis det system som du beskriver, hur gick det?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet