Sverigedemokraterna
Citat från Kalmah
Citat från mechmet
tänker inte rösta på dom men jag tycker de folk som säger att dom bara vill diskutera invandring är väldigt trångsynta.
dock ÄR invandringen ett problem och det funkar inte att förneka det.
Funkar tydligen skitbra. Allt man behöver göra är att blunda och kalla alla som inte hyllar segregationen rasister.
Du menar väl att kalla de som hyllar segregationen för rasister? SD vill inte integrera invandrare, de vill segregera dom tills de "frivilligt" åker "hem".
Varför inbillar sig folk att jimmie åkesson kommer bli Fuhrer övr Sverige och uppföra Fjärde riket om SD kommer in i Riksdagen? Försöker Lars Ohly upprätta en sovjetstat?
Citat från Kerryburgerking
Varför inbillar sig folk att jimmie åkesson kommer bli Fuhrer övr Sverige och uppföra Fjärde riket om SD kommer in i Riksdagen? Försöker Lars Ohly upprätta en sovjetstat?
Fördomar och rädsla.
Mina invandrargrannar springer på väggarna om nätterna. Nu blir det SD i kommunvalet. Satan i helvete.
Citat från Terrorstorm
Mina invandrargrannar springer på väggarna om nätterna. Nu blir det SD i kommunvalet. Satan i helvete.
Hah!
Citat från Kerryburgerking
Varför inbillar sig folk att jimmie åkesson kommer bli Fuhrer övr Sverige och uppföra Fjärde riket om SD kommer in i Riksdagen? Försöker Lars Ohly upprätta en sovjetstat?
Det är mer så att vi inte ska tolerera främlingsfientliga och ignoranta partier i vårat demokratiska riksdag.
Citat från Gravedigger
Det är mer så att vi inte ska tolerera främlingsfientliga och ignoranta partier i vårat demokratiska riksdag.
Det där måste varit det mest ignoranta jag har hört på väldigt länge. Gå och lägg dig.
Citat från Gravedigger
Citat från Kerryburgerking
Varför inbillar sig folk att jimmie åkesson kommer bli Fuhrer övr Sverige och uppföra Fjärde riket om SD kommer in i Riksdagen? Försöker Lars Ohly upprätta en sovjetstat?
Det är mer så att vi inte ska tolerera främlingsfientliga och ignoranta partier i vårat demokratiska riksdag.
Men det är väl det demokrati går ut på? Att göra det som folket vill.
De har min röst. De må ha sitt ursprung, men politiken är förändrad (även om vissa/många medlemmar har sina privata åsikter)
Om man vill börja hojta främlingsfientlighet, hacka på nationalsocialisterna
spräng
Citat från Splitterkorv
Det där måste varit det mest ignoranta jag har hört på väldigt länge. Gå och lägg dig.[/i]
Förklara, varför?
Citat från Kerryburgerking
Men det är väl det demokrati går ut på? Att göra det som folket vill.
Fast Sverigedemokraterna har blivit ett missnöjesparti, precis som Ny Demokrati.
Man röstar på Sverigedemokraterna som en protest mot de etablerade partierna.
Citat från Motherfucker3
Men Miljöpartiet då? Dom är ju helt knas i bollen. Samt Vänsterpartiert kommunisterna som vill att alla ska tjäna lika mycket oavsett jobb.
Men Miljöpartiet har inte grunder i rasismen.
Vänsterpartiet heter dom ju annars, de bytte namn för ganska länge sen nu.
Nej de vill inte alla ska tjäna lika mycket, är du helt dum i huvudet eller? Läs om hur kommunismen fungerar istället,
det visar bara på din ignorans. "Åt var och en efter förmåga, åt var och en efter behov."
Citat från Motherfucker3
Citat från dekadansken
spräng
ovanligt att detta ska komma från en vänsterväljare. Ni tar alltid med våld när ni inte får er vilja igenom. Precis som AFA.
Skäms.
För det har ju inte liberalerna gjort.
Irak
Afghanistan
Kuba (Grisbukten)
Chile
Nicaragua
Citat från Motherfucker3
Citat från Gravedigger
Citat från Motherfucker3
Citat från dekadansken
spräng
ovanligt att detta ska komma från en vänsterväljare. Ni tar alltid med våld när ni inte får er vilja igenom. Precis som AFA.
Skäms.
För det har ju inte liberalerna gjort.
Irak
Afghanistan
Kuba (Grisbukten)
Chile
Nicaragua
Så lite jämfört med andra sidan(röda) ; )
Högern dödar inte civila.
Palestina .. .. . . Chile .. . . . Afghanistan .. . Irak .. .. ... ... .
Förövrigt ska jag dra upp allt liberalerna gjort?
Då kommer du fan komma upp i många miljoner.
Kapitalismens blod på händerna skulle kunna dränka en värld ..
behöver någon ställa en så dum fråga ? SD är inte olikt något annat parti, alla partier säger det folk vill höra i media, men när dem får makten så gör dem något helt annat. Tänk dig då vad SD gör när dem får makten.
Citat från MAGENA
behöver någon ställa en så dum fråga ? SD är inte olikt något annat parti, alla partier säger det folk vill höra i media, men när dem får makten så gör dem något helt annat. Tänk dig då vad SD gör när dem får makten.
Det är precis det folk inte inser.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet