Sverigedemokraterna

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
14 februari 2010 kl. 20:14
spiskummin Kille, 35 år

Citat från Kalmah


Citat från mechmet

tänker inte rösta på dom men jag tycker de folk som säger att dom bara vill diskutera invandring är väldigt trångsynta.
dock ÄR invandringen ett problem och det funkar inte att förneka det.

Funkar tydligen skitbra. Allt man behöver göra är att blunda och kalla alla som inte hyllar segregationen rasister.



Du menar väl att kalla de som hyllar segregationen för rasister? SD vill inte integrera invandrare, de vill segregera dom tills de "frivilligt" åker "hem".

Kerryburgerking Kille, 32 år

1 650 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 19:23
Kerryburgerking Kille, 32 år

Varför inbillar sig folk att jimmie åkesson kommer bli Fuhrer övr Sverige och uppföra Fjärde riket om SD kommer in i Riksdagen? Försöker Lars Ohly upprätta en sovjetstat?

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 20:42
Anklever Kille, 34 år

Citat från Kerryburgerking


Varför inbillar sig folk att jimmie åkesson kommer bli Fuhrer övr Sverige och uppföra Fjärde riket om SD kommer in i Riksdagen? Försöker Lars Ohly upprätta en sovjetstat?

Fördomar och rädsla.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 20:50
beatyourkids Kille, 38 år

Mina invandrargrannar springer på väggarna om nätterna. Nu blir det SD i kommunvalet. Satan i helvete.

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 21:18
u_suck_tbh 34 år

Citat från Terrorstorm


Mina invandrargrannar springer på väggarna om nätterna. Nu blir det SD i kommunvalet. Satan i helvete.


Hah!

Gravedigger Kille, 33 år

4 402 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:03
Gravedigger Kille, 33 år

Citat från Kerryburgerking


Varför inbillar sig folk att jimmie åkesson kommer bli Fuhrer övr Sverige och uppföra Fjärde riket om SD kommer in i Riksdagen? Försöker Lars Ohly upprätta en sovjetstat?


Det är mer så att vi inte ska tolerera främlingsfientliga och ignoranta partier i vårat demokratiska riksdag.

Devoratrix 34 år

1 984 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:04
Devoratrix 34 år

Citat från Gravedigger


Det är mer så att vi inte ska tolerera främlingsfientliga och ignoranta partier i vårat demokratiska riksdag.

Det där måste varit det mest ignoranta jag har hört på väldigt länge. Gå och lägg dig.

Kerryburgerking Kille, 32 år

1 650 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:07
Kerryburgerking Kille, 32 år

Citat från Gravedigger


Citat från Kerryburgerking

Varför inbillar sig folk att jimmie åkesson kommer bli Fuhrer övr Sverige och uppföra Fjärde riket om SD kommer in i Riksdagen? Försöker Lars Ohly upprätta en sovjetstat?


Det är mer så att vi inte ska tolerera främlingsfientliga och ignoranta partier i vårat demokratiska riksdag.


Men det är väl det demokrati går ut på? Att göra det som folket vill.

Source Kille, 34 år

1 284 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:21
Source Kille, 34 år

De har min röst. De må ha sitt ursprung, men politiken är förändrad (även om vissa/många medlemmar har sina privata åsikter)

Om man vill börja hojta främlingsfientlighet, hacka på nationalsocialisterna

dekadansken Kille, 37 år

1 727 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:24
dekadansken Kille, 37 år

spräng

Gravedigger Kille, 33 år

4 402 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:33
Gravedigger Kille, 33 år

Citat från Splitterkorv


Det där måste varit det mest ignoranta jag har hört på väldigt länge. Gå och lägg dig.[/i]


Förklara, varför?



Citat från Kerryburgerking

Men det är väl det demokrati går ut på? Att göra det som folket vill.



Fast Sverigedemokraterna har blivit ett missnöjesparti, precis som Ny Demokrati.
Man röstar på Sverigedemokraterna som en protest mot de etablerade partierna.





Citat från Motherfucker3

Men Miljöpartiet då? Dom är ju helt knas i bollen. Samt Vänsterpartiert kommunisterna som vill att alla ska tjäna lika mycket oavsett jobb.



Men Miljöpartiet har inte grunder i rasismen.
Vänsterpartiet heter dom ju annars, de bytte namn för ganska länge sen nu.
Nej de vill inte alla ska tjäna lika mycket, är du helt dum i huvudet eller? Läs om hur kommunismen fungerar istället,
det visar bara på din ignorans. "Åt var och en efter förmåga, åt var och en efter behov."

Gravedigger Kille, 33 år

4 402 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:34
Gravedigger Kille, 33 år

Citat från Motherfucker3


Citat från dekadansken

spräng


ovanligt att detta ska komma från en vänsterväljare. Ni tar alltid med våld när ni inte får er vilja igenom. Precis som AFA.
Skäms.



För det har ju inte liberalerna gjort.

Irak
Afghanistan
Kuba (Grisbukten)
Chile
Nicaragua

Gravedigger Kille, 33 år

4 402 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:39
Gravedigger Kille, 33 år

Citat från Motherfucker3


Citat från Gravedigger

Citat från Motherfucker3

Citat från dekadansken

spräng


ovanligt att detta ska komma från en vänsterväljare. Ni tar alltid med våld när ni inte får er vilja igenom. Precis som AFA.
Skäms.


För det har ju inte liberalerna gjort.

Irak
Afghanistan
Kuba (Grisbukten)
Chile
Nicaragua


Så lite jämfört med andra sidan(röda) ; )
Högern dödar inte civila.



Palestina .. .. . . Chile .. . . . Afghanistan .. . Irak .. .. ... ... .

Förövrigt ska jag dra upp allt liberalerna gjort?
Då kommer du fan komma upp i många miljoner.

Kapitalismens blod på händerna skulle kunna dränka en värld ..

crashlander Kille, 37 år

3 513 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:41
crashlander Kille, 37 år

behöver någon ställa en så dum fråga ? SD är inte olikt något annat parti, alla partier säger det folk vill höra i media, men när dem får makten så gör dem något helt annat. Tänk dig då vad SD gör när dem får makten.

Kerryburgerking Kille, 32 år

1 650 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:46
Kerryburgerking Kille, 32 år

Citat från MAGENA


behöver någon ställa en så dum fråga ? SD är inte olikt något annat parti, alla partier säger det folk vill höra i media, men när dem får makten så gör dem något helt annat. Tänk dig då vad SD gör när dem får makten.

Det är precis det folk inte inser.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet